ΠΗΓΑΜΕ ΣΤΟ STUDIO ΠΕΙΡΑΙΩΣ 130

Πρόγραμμα μεγάλης δόνησης που ξεχωρίζει. Είπαν "ντουέτο" και το 'καναν. Με σύμπνοια έτσι που, σε τελευταία ανάλυση, και μέσα από μια άψογη παραγωγή οδηγούνται κάθε βράδυ τα πράγματα στο γλέντι, όπως ήταν ο στόχος.

ΠΗΓΑΜΕ ΣΤΟ STUDIO ΠΕΙΡΑΙΩΣ 130

ΠΗΓΑΜΕ ΣΤΟ STUDIO ΠΕΙΡΑΙΩΣ 130

πρωτοψάλτη - ρέμος: εντέλει, το γλέντι

Πρόγραμμα μεγάλης δόνησης που ξεχωρίζει. Είπαν "ντουέτο" και το 'καναν. Με σύμπνοια έτσι που, σε τελευταία ανάλυση, και μέσα από μια άψογη παραγωγή οδηγούνται κάθε βράδυ τα πράγματα στο γλέντι, όπως ήταν ο στόχος. Οι ενδιάμεσες εντυπώσεις αποκαλύπτουν τάσεις του κοινωνικού fusion. Κέρδος, από κάθε άποψη, η επικοινωνία.

Σχεδόν κλεισμένο το κέντρο για πολλές εβδομάδες, εισπράττει το κοινωνικό attraction αυτής της συνάντησης. Η σάλα, ο εξώστης κατάμεστα, τα μεγάλα φώτα κλείνουν για να δώσουν τη θέση τους στη μαγεία των φωτισμών του Alain Lonchampt. Η μεγάλη ορχήστρα παρατεταγμένη σε δύο επίπεδα, με τους υποβλητικούς φωτισμούς και τη σκηνογραφία να της δίνουν μια συνολική όψη ενός ενιαίου κυψελώδους μουσικού όντος. Εισαγωγή από τους δύο πρωταγωνιστές με το "Σ' αγαπώ" του Θεοφάνους -θερμό χειροκρότημα- και στη συνέχεια ένα μεγάλο σετ από τους support (Σοφία, Μαρία, Μαρίνα, Γιάννης) σε ένα πρόγραμμα freestyle, όπου διαπλέκονται από ρεπερτόριο Σακίρα, Βανδή (το "Έλα" φυσικά) μέχρι Beatles ("Let it be"), Χατζιδάκις ("Λόγο στο λόγο"), Κραουνάκης ("Κόκκινα γυαλιά") κ.λπ.

Τρίτη φάση με την Άλκηστη σόλο - μάχιμη είσοδος με το "Κι είμαστε ακόμη ζωντανοί". Θα περάσει λίγο νέο ρεπερτόριο και χαρακτηριστικά λυρικά της όπως "Μωρό", "Διθέσιο", "Δικαίωμα" και πολύ γρήγορα κάνει την επίθεση χαράς "Το καΐκι στη στεριά δεν λογίζεται" -στα "Πιο ωραία λαϊκά" θα ραπάρει τους στίχους. Για "Να καούν τα χάρτινα" μπαίνει στο παιχνίδι και ο Νίκος Τουλιάτος με τους κρουστούς του ακροβολισμένους παντού επί σκηνής να χτυπούν στις σκαλωσιές - "Αστέρι μου φεγγάρι μου" και "Μπουμ μπουμ μπουμ!".

Τέταρτη φάση και σειρά του Ρέμου (βοή ενθουσιασμού στη σάλα) με το "Έλα να με τελειώσεις". Θα κάνει ένα σερί με δυνατά του κομμάτια - η κατάσταση έχει ζεσταθεί πολύ, όλες και όλοι σιγοτραγουδούν - και θα καλέσει στη συνέχεια την Άλκηστη να τραβήξουνε το τιμόνι μαζί, "Σαν παλιό σινεμά", "Όνειρα κόκκινα και ροζ", "Πάμε στον Άδωνι για καφέ". Και η Άλκηστη... "Έτσι ξαφνικά" -εδώ σημειώστε ότι το κοινό του Ρέμου εισπράττει την ερμηνεία της με χειροκρότημα και ενθουσιασμό. Κάποια στιγμή δοκιμάζουν και "λιανοτράγουδα" από τον Μεγάλο Ερωτικό. Θα περάσουν σε Μαρινέλα αλλά και σε Στράτο Διονυσίου ("Τα πήρες όλα"). Ρέμος και "Ζήτα μου ό,τι θες". Συνεχίζουν πάσες και νουέτα ώσπου εισβάλλουν τα χάλκινα του Feiruz Mustaf και φεύγουμε στα σύννεφα για οικόπεδα και βενζινάδικα - και λίγο παρακάτω το κοινό θα καταλάβει την πίστα.

ΠΗΓΑΜΕ ΣΤΟ STUDIO ΠΕΙΡΑΙΩΣ 130 - εικόνα 1

Μετά το ωραίο πανηγύρι πετύχαμε Ρέμο να ρίχνει ζεϊμπεκιά με την Άλκηστη να λέει "Αχ, να μην έφτανε ποτέ...". Να και ο Καζαντζίδης, με τον οποίο πρώτη φορά καταπιάνεται η Άλκηστις "Το μερτικό μου απ' τη χαρά".

Το γλέντι "τρέχει" και το λαϊκό ρεπερτόριο κυλάει ελεύθερο χωρίς ζώνες και εποχές, με τους Άλκηστη Πρωτοψάλτη και Αντώνη Ρέμο να κρατάνε με δύναμη τον παλμό.

Σχολιάζοντας - στην αίθουσα έχουμε ένα μεικτό κοινό. Ο κόσμος της Άλκηστης πιο "εσωστρεφής" δεν κάνει τόσο αισθητή την παρουσία του, αφήνοντας χώρο για το πιο ενθουσιώδες, εκδηλωτικό κοινό του Ρέμου. Έτσι στο πρώτο μέρος έχουμε μια αίσθηση ανισότητας που όμως είναι φαινομενική - ας λάβουμε υπόψη ότι στο πρώτο δυναμικό μέρος της Άλκηστης δεν έχουν κατέβει ακόμη τα δύο απαραίτητα ουίσκι και αυτό είναι ένας ρεαλιστικός παράγοντας που ισχύει για κάθε θέαμα. Η ουσία βρίσκεται στη σύμπνοιά τους, στην ουσιαστική τους συνύπαρξη από την οποία βγαίνουν κερδισμένοι όλοι. Οι δύο "φυλές" της αίθουσας διδάσκονται. Οι μεν ότι η "κουλτουριάρικη" σκηνή έχει μια πολύ δυναμική όψη, οι δε ότι η σκηνή που αντιπροσωπεύει ο Ρέμος έχει να δώσει μουσική έκφραση και λυρισμό. Η Άλκηστις επιπροσθέτως αποδεικνύει ότι επωμίζεται την κουλτούρα της ("Το καΐκι στη στεριά δεν λογίζεται") και ξέρει να κερδίζει τη μάχη χωρίς όλη της την κάλυψη. Διά ταύτα Ένα πρόγραμμα με δυνατά τραγούδια από τους Πρωτοψάλτη - Ρέμο για ένα γλέντι ψυχής και σώματος, στο οποίο συναντιούνται όλοι οι Αθηναίοι. Εκτός από ανθρώπους προσκολλημένους σε πολύ ειδικά μουσικά πράγματα, αφορά όλους εκείνους που θέλουν να δουν τα τέσσερα πέντε πολύ καλά προγράμματα της σεζόν.

(Μαέστροι, οι Νίκος Κούρος, Δαβίδ Γεωργοσόπουλος και Νίκος Καλαντζάκος. Στον ήχο, ο Στάθης Βουδαντάς.)

Χάρης Καλογερόπουλος
hkalogeropoulos@athinorama.gr
ΙNFO

Studio Πειραιώς 130, τηλ 2103411330, 2103477388. Είσοδος με ποτό € 18, φιάλη ουίσκι € 160 (κομπλέ), κρασί ανά δύο € 90 (κομπλέ). Από Τετάρτη έως Κυριακή.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Nightlife

H Ταράτσα του Φοίβου επιστρέφει από 28 Μάϊου

Χρωματίζει ξανά την Αθήνα, κάθε Τετάρτη στο Θέατρο Άλσος.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
05/05/2025

Οι πίστες της άνοιξης: Τα μπουζούκια που θα μας απασχολήσουν μέχρι το καλοκαίρι

Αν είναι να μείνεις στην Αθήνα, απόλαυσε τη συνθήκη στο μάξιμουμ. Ναι, ακόμη και στα μπουζούκια.

Νέα παράταση για τη Νατάσσα Μποφίλιου στο "Vox"

Το ταξίδι του "Κάτι Καίγεται" συνεχίζεται και τον Απρίλιο και τον Μάιο.

Γιώργος Χατζηνάσιος και Στέφανος Κορκολής συναντιούνται στο "Vox"

Ένα μουσικό ταξίδι με συνοδοιπόρους δυο σημαντικούς πιανίστες και συνθέτες.

Τα νέα του "Caja de Musica"

Ο Μανώλης Ρακιντζής, ο Λουδοβίκος των Ανωγείων, η Κατερίνα Ντίνου κ.α. έρχονται μέσα στον Απρίλιο στην αθηναϊκή μουσική σκηνή.

Δέσποινα Βανδή feat. Rodinei: Το ντουέτο που δε γνωρίζαμε πως έχουμε ανάγκη

Κάποιοι κάνουν λόγο για την πιο απροσδόκητη on stage συνεργασία της χρονιάς.

Τι πραγματικά ισχύει με την επιστροφή του Νότη Σφακιανάκη στις πίστες

Όλες οι έως τώρα πληροφορίες για το επικείμενο (;) comeback του.