
«Είναι έξω από την ιδεολογία μου να βάζω ταμπέλες», είπε η Ραλλία Χρηστίδου σε μια συνέντευξη πριν από την έναρξη των εμφανίσεών της στις «Γραμμές». Πράγματι, οι ταμπέλες δεν έχουν καμία θέση σ’ ένα πρόγραμμα όπου η καλή τραγουδίστρια συνεργάζεται με τον Γιώργο Μαργαρίτη. Εκείνος είναι ένας τραγουδιστής η παρουσία και το attitude του οποίου μηδενίζουν την απόσταση μεταξύ λαϊκού τραγουδιού και rock τραγουδιού – το έχει επισημάνει πριν απ’ όλους αυτό ο Λάκης Παπαδόπουλος. Και η Χρηστίδου, βρίσκοντας πάντα τον προσανατολισμό της με την ελαφρώς rock χροιά της φωνής της, έχει αντεπεξέλθει σωστά σε διαφορετικά είδη.

Στις «Γραμμές», λοιπόν, οι ταμπέλες σβήνουν (κι ας γέρνει η ζυγαριά του προγράμματος στο λαϊκό), κάτι για το οποίο φροντίζει και η διαστρωμάτωση του κόσμου. Το ντουέτο στο «Ο σκληρός χωρισμός» (πρώτη εκτέλεση από την Καίτη Γκρέυ και τον Αντώνη Μουστάκα) είναι ένα από τα highlights, καθώς και η αναδρομή της Χρηστίδου σε θρυλικές ερμηνεύτριες όπως η Τζένη Βάνου, η Λίτσα Διαμάντη και Βίκυ Μοσχολιού (στο «Ασφαλώς και δεν πρέπει» ένα ζευγάρι χορεύει αγκαλιά στην πίστα). Ο Μαργαρίτης έχει ένα άκρως διασκεδαστικό δεύτερο πρόγραμμα, όπου με τη σήμα κατατεθέν μαγκιά του λέει από το «Καλύτερο μπεγλέρι» και το «Μα τι λέω» (που το τραγουδάει όλο το μαγαζί) μέχρι τον «Γυάλινο κόσμο» και το «Υπάρχω» του Καζαντζίδη – κι «ό,τι κάτσει από ’δω και πέρα», όπως λέει όταν τελειώνει τα προγραμματισμένα κι ο κόσμος δεν δείχνει διατεθειμένος να σταματήσει να χορεύει.