Market News

Η Coca-Cola ολοκληρώνει με επιτυχία το πρόγραμμά της «ZeroWasteBeaches»

Η Coca-Cola ολοκληρώνει με επιτυχία το πρόγραμμά της «ZeroWasteBeaches»

• 145τόνοι πλαστικού έχουν ήδη συλλεγεί από τις 9 παραλίες που συμμετέχουν στο πρόγραμμα, με τις δράσεις να συνεχίζονται έως και τον Οκτώβρη

• Περισσότεροι από 4 εκατομμύρια πολίτες εκτέθηκαν στο μήνυμα του προγράμματος

Με όραμα «Έναν Κόσμο Χωρίς Απορρίμματα», φέτος το καλοκαίρι, η Coca-Colaεπέκτεινε το πεδίο εφαρμογής της πλατφόρμας κοινωνικής προσφοράς «ZeroWasteFuture»και στις παραλίες, μέσα από το πρόγραμμα «ZeroWasteBeaches», καταφέρνοντας να συλλέξει 145 τόνους απορριμμάτων.Το πρόγραμμα, το οποίουλοποιείται σε συνεργασία με την Οικολογική Εταιρία Ανακύκλωσης και την Ελληνική Εταιρία Αξιοποίησης Ανακύκλωσης,περιλάμβανε μια σειρά από πρωτοποριακές δράσεις ενημέρωσης των επισκεπτών 9 επιλεγμένων παραλιών, καθώςκαι εκπαίδευσης των ιδιοκτητών και των εργαζομένων 27 παραλιακών επιχειρήσεων γύρω από τα θέματα της ανακύκλωσης και της κυκλικής οικονομίας.

Στο πλαίσιο του προγράμματος«ΖeroWasteBeaches»,η Coca-Colaπροχώρησεστην τοποθέτησηπερισσότερων από 100 κάδωνχωριστής ανακύκλωσης τεσσάρων ρευμάτων, για άμεση διαλογή στηνπηγή, διαθέτοντας,σύμφωνα με τη νέα ευρωπαϊκή οδηγία,για πρώτη φορά ξεχωριστό ρεύμα για τις πλαστικές φιάλες,ενώ υλοποίησε δράσεις καθαρισμού,σε μια προσπάθεια να διατηρηθούν οι παραλίεςόμορφες και καθαρές, τόσο για τους Έλληνες πολίτες,όσο και για τους τουρίστεςτου εξωτερικού.Παράλληλα, μέσα από τις διάφορες δράσεις του προγράμματος ZeroWasteBeaches, πάνω από 176.000 πολίτες ενημερώθηκαν γύρω από τη σημασία της ανακύκλωσης στις παραλίες.

Για το πρόγραμμα «ZeroWasteBeaches»αναπτύχθηκε μια ολοκληρωμένη καμπάνια ευαισθητοποίησης του κοινού για την προώθηση της ανακύκλωσης και της 2ηςζωής των πλαστικών απορριμμάτων, ζητώντας από το κοινό την ενεργή συμμετοχή του με τη χρήση των νέων τεχνολογιών.Συγκεκριμένα, η εταιρεία,αξιοποιώντας τις δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης, προχώρησε σε μια πρωτότυπη onlineδιαδραστική ενέργεια που υλοποίησε στο Messenger,με την οποίαέδωσε την ευκαιρία στους καταναλωτέςναεπιλέξουν το αντικείμενο στο οποίο επιθυμούσαν να μετατραπεί η πλαστική τους συσκευασία, καθώς και την παραλία στην οποία θα ήθελαν να τοποθετηθεί του χρόνου το καλοκαίρι. Παράλληλα, μέσω του Messenger, ο χρήστης ενημερωνόταν για το πρόγραμμα, τα αποτελέσματα και για την αξία της ανακύκλωσης συνολικά. Η ανταπόκριση του κοινού στην ενέργεια ήταν ιδιαίτερα θερμή καθώς συμμετείχαν περισσότεροι από 20.000 καταναλωτές.

Οι παραλίες που συμμετείχανστο πρόγραμμαήτανη παραλία της Αγίας Μαρίνας στα Χανιά, των Λουτρών και του Αγίου Δημητρίου στην Κύθνο, της Έλλης στη Ρόδο, του Μακρύ Γιαλού, της Σκάλας και του Μύρτου στην Κεφαλλονιά, της Γλυφάδας στην Αττική και η Νέα Παραλία στη Θεσσαλονίκη.Το ποσοστό των πλαστικών απορριμμάτων που έχουν συλλεγεί μέχρι στιγμής από το πρόγραμμα ανέρχεται στο 50% του συνόλου των απορριμμάτων, με τις πλαστικές φιάλες να περιλαμβάνουν το 38%. Από τα υπόλοιπα απορρίμματα που συλλέχθηκαν, το 29% ήταν γυάλινα, το 10% χάρτινα και το 11% μεταλλικά.Τα πλαστικά απορρίμματα που θα συγκεντρωθούν συνολικά από τις δράσεις, αφού ανακυκλωθούν, θα μετατραπούν σε 3Dεκτυπωμένα αντικείμενα παραλίαςαπό τη δημιουργική ομάδα των TheNewRaw, και θα τοποθετηθούν του χρόνου το καλοκαίρι στις9 παραλίεςπου συμμετέχουν στο πρόγραμμα. 

Με υπευθυνότητα και σεβασμό απέναντι στο περιβάλλον και με οδηγό την καινοτομία, ηCoca-Colaολοκληρώνει το πρόγραμμα ZeroWasteBeaches, πουαποτελεί μέρος της νέας της εταιρικής καμπάνιας #NEVERSETTLE καισυνέχεια της πολυεπίπεδης πλατφόρμας ZeroWasteFuture, που υλοποιείται από τον Σεπτέμβρη του 2018. Με στόχο να διευρύνει τη δράση της και σε άλλους τομείς της καθημερινότητας, η εταιρία σχεδιάζει να παρέμβει σε σχολεία, σε χώρους εστίασης και ξενοδοχεία, δίνοντάς τους προοπτική μηδενικών απορριμμάτων.

 

Εδώ μπορείτε να δείτε το τηλεοπτικό σποτ του προγράμματος ZeroWasteBeaches

Εδώ μπορείτε να δείτε το βίντεο από τη δράση ενημέρωσης του προσωπικού και των ιδιοκτητών στην παραλία του Baluxστην περιοχή της Γλυφάδας στην Αττική