Glo up the city: Ένα brunch που γεννήθηκε από την AR τέχνη

Ένα brunch στο κέντρο της Αθήνας, όπου η τέχνη συναντά τη γεύση και τη τεχνολογία.

glo

Η Αθήνα "ανθίζει". Στην καρδιά της πόλης, λίγα μόλις μέτρα από τον μοναδικό κήπο επαυξημένης πραγματικότητας, που ήδη έχει τραβήξει τα βλέμματα, η BAT Hellas και το glo™ δημιούργησαν μια ξεχωριστή physical εμπειρία στο πλαίσιο της δράσης glo up the city. Με ένα ιδιαίτερο και invite-only brunch στο κέντρο της Αθήνας, με περιορισμένες προσκλήσεις, οι καλεσμένοι είδαν τον "μυστικό" AR κήπο να ζωντανεύει, σε μια curated συνάντηση όπου η τέχνη, η γεύση και η τεχνολογία έγιναν ένα.

glo

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου 2025 στο Lekka Hotel & Spa (Λέκκα 31), στο πλαίσιο της δράσης glo up the city — μιας πρωτοβουλίας της BAT Hellas και του glo™, σε συνεργασία με το Athens Digital Arts Festival (ADAF).

Ένα brunch εμπνευσμένο από το χρώμα και τη γεύση

Κεντρικό στοιχείο της δράσης αποτελεί η φουτουριστική AR τοιχογραφία του Nikolaos Α Ω, "glowing garden” η οποία αναδείχθηκε μέσα από ψηφοφορία του κοινού πριν μερικούς μήνες. Ένας "ζωντανός" κήπος που ξεδιπλώνεται μέσα από την οθόνη του smartphone και μας καλεί να δούμε την πόλη αλλιώς - πιο φωτεινή, πιο συμμετοχική, πιο αισιόδοξη.

Η χρωματική σύνθεση του έργου αντλεί έμπνευση από τις φυτικές, tobacco-free ράβδους veo™, βασισμένες στο φυτό Rooibos και διαθέσιμες σε ποικιλία γεύσεων, από μούρα έως κεράσια. Οι γεύσεις αυτές "μεταφράστηκαν" σε υλικά, χρώματα και αρώματα τόσο του brunch όσο και της AR τοιχογραφίας.

glo

Γεύσεις εμπνευσμένες από το χρώμα
Το brunch menu επιμελήθηκε η ομάδα του Holy Llama, δημιουργώντας ένα plant-forward, conscious menu εμπνευσμένο από τα layers, τις αποχρώσεις και τη φρεσκάδα της τοιχογραφίας. 

glo

Όταν η πόλη συναντά τους ανθρώπους της
Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν στελέχη της BAT Hellas, ambassadors του glo™, creators, καλλιτέχνες, δημοσιογράφοι και φίλοι του brand. Ανάμεσα σε όσους αλληλεπίδρασαν με τον ζωντανό AR κήπο ήταν: ο ηθοποιός Μιχάλης Σαράντης, η σχεδιάστρια κοσμημάτων Βασιλική Ρούσσου, τα μοντέλα Χαρά Παππά, Ηρακλής Τσουζίνoβ, Όλγα Ντάλλα, Emmanuel Elozieuwa, Αγγαίος Ποθητός, Michaela Kravarik και Πλάτωνας Παπαγιαννόπουλος, καθώς και οι ηθοποιοί Ζωή Γεράζη, Ναυσικά Παναγιωτακοπούλου και Izabella Fulop. Παρόντες ήταν επίσης ο ίδιος ο καλλιτέχνης, Nikolaos Α Ω και εκπρόσωποι του ADAF, μοιραζόμενοι με το κοινό το καλλιτεχνικό όραμα και την τεχνολογία πίσω από τον "μυστικό" AR κήπο.

glo

Οι καλεσμένοι αλληλεπίδρασαν, φωτογραφήθηκαν με το AR installation και έγιναν μέρος ενός αστικού οικοσυστήματος που μεταμορφώνεται στην καρδιά της χειμωνιάτικης Αθήνας. Στη διάρκεια του event είχαν την ευκαιρία να σκανάρουν, να ανακαλύψουν, να αλλάξουν οπτική. Να δουν —κυριολεκτικά— την πόλη να ανθίζει, ενώ ο ρυθμός της Αθήνας συνέχιζε να κυλά γύρω τους. Ακόμη και περαστικοί στάθηκαν για να αλληλεπιδράσουν με το έργο, βλέποντας τον φουτουριστικό κήπο να ζωντανεύει στην οθόνη τους. 

Η πόλη συνεχίζει να αλλάζει. Μαζί της κι εμείς.
Η δράση αποτελεί ακόμη ένα βήμα στο μακρόπνοο όραμα της BAT Hellas για έναν κόσμο πιο βιώσιμο, πιο πράσινο, πιο συμμετοχικό. Μετά την περσινή επιτυχημένη πρωτοβουλία ανακύκλωσης και δενδροφύτευσης, το glo™ συνεχίζει να επενδύει σε δράσεις με ουσία, όπου η καινοτομία συναντά την αειφορία.

glo

Η AR τοιχογραφία παραμένει στην οδό Λέκκα 31 και συνεχίζει να "ανθίζει" σε κάθε smartphone.

 

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Marketnews

Καθαρή Εβδομάδα 2025: 3 καρδιές, 1 μήνυμα ευγνωμοσύνης, 343.558 ευχαριστώ

Η Καθαρή Εβδομάδα 2025 ολοκληρώθηκε για 5η συνεχόμενη χρονιά, αφήνοντας πίσω της κάτι που ξεπερνά τις φωταγωγημένες πλατείες και τις κίτρινες καρδιές.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
12/12/2025

MiTo’21: Δύο νέες gourmet δημιουργίες που επανερμηνεύουν την παράδοση

Η MiTo’21 παρουσιάζει το Τσουρεκόνε, μια νέα μοναδική gourmet πρόταση.

Η Stoiximan παρουσιάζει τη νέα της εικόνα

Η νέα, ανανεωμένη, ταυτότητα που παρουσίασε η Stoiximan εκφράζει την υπόσχεση ενός brand που εξελίσσεται διαρκώς.

Wrapped with Love: Μια βραδιά προσφοράς και δημιουργίας από το Radisson Hotel Group για τα Παιδικά Χωριά SOS

Με μια ζεστή, γιορτινή πρωτοβουλία γεμάτη νόημα, το Radisson Hotel Group υποδέχτηκε τη φετινή εορταστική περίοδο στο 10 Urban Roof του Radisson Blu Park Hotel Athens, επιβεβαιώνοντας για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά τη σταθερή του δέσμευση στη στήριξη των Παιδικών Χωριών SOS.

Το "Δώρο Αγάπης" της ΑΒ Βασιλόπουλος γιορτάζει 10 χρόνια και στηρίζει το Make-A-Wish Ελλάδος

Η επετειακή έκδοση με τη "Συνταγή Αγάπης" του Άκη Πετρετζίκη ενισχύει την εκπλήρωση ευχών παιδιών του φιλανθρωπικού οργανισμού.

Χριστούγεννα και Πρωτοχρονιά στο Okupa

Γιορτινά βράδια με δημιουργική κουζίνα, curated μουσική και ένα urban holiday mood στο κέντρο της Αθήνας.