Ο Οίκος JIMMY CHOO ανοίγει την πρώτη του μπουτίκ στην Αθήνα

Jimmy Choo

Ο οίκος Jimmy Choo ανακοινώνει το άνοιγμα της πρώτης του μπουτίκ στην Αθήνα, σε συνεργασία με τον Όμιλο Φάις, παρουσιάζοντας μια ανανεωμένη εκδοχή του μοναδικού retail experience του brand.

Η νέα μπουτίκ, που βρίσκεται στην οδό Σταδίου 4, στο ιστορικό κτίριο City Link, στεγάζεται σε ένα από τα πιο κομψά και πολιτιστικά εμβληματικά σημεία της πόλης.

Jimmy Choo

Με συνολική επιφάνεια 116 τ.μ., ο χώρος αποπνέει σύγχρονη πολυτέλεια μέσα από εκλεπτυσμένα υλικά: travertine marble ράφια, τραπέζια έκθεσης από ξύλο καρυδιάς, στοιχεία και πινελιές από ματ ορείχαλκου και δάπεδο από πορσελάνη. Πράσινα χαλιά και άνετοι χώροι αναμονής προσδίδουν ζεστασιά και οικειότητα, ενώ οι καθρέφτες ενισχύουν το φως και την αίσθηση ευρυχωρίας, δημιουργώντας μια φιλόξενη ατμόσφαιρα.

Η μπουτίκ της Αθήνας φιλοξενεί τις πιο πρόσφατες συλλογές γυναικείων και ανδρικών παπουτσιών και αξεσουάρ του οίκου Jimmy Choo, που περιλαμβάνουν βασικά κομμάτια μιας σύγχρονης γκαρνταρόμπας, αλλά και εντυπωσιακές εποχιακές δημιουργίες. Επιπλέον, διατίθενται συλλογές γυαλιών, μικρών δερμάτινων ειδών, αξεσουάρ, αρωμάτων, κοσμημάτων, καθώς και μια επιλεγμένη πρόταση από τη Wedding Collection.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Marketnews

MyPlanet: Μια πράσινη ανάσα ζωής για το μέλλον

Κάνει πράξη τη δέσμευσή του για βιωσιμότητα, υλοποιώντας δράση αναδάσωσης στο Ντράφι, στο πλαίσιο του προγράμματος "Καθαρά για τον Πλανήτη".

Η Miele εγκαινίασε το ανακαινισμένο Experience Center στη Θεσσαλονίκη

Μια νέα εποχή εμπειρίας, καινοτομίας και βιωσιμότητας.

ΑΒ Eshop: 10 Χρόνια μαζί και το γιορτάζουμε με μοναδικές προσφορές!

Δίμηνο προσφορών και προωθητικών ενεργειών.

Zela Journeys: η νέα ταξιδιωτική πλατφόρμα luxury tourism, από την Zela Jet

Μία νέα, πρωτοποριακή ψηφιακή πλατφόρμα που επαναπροσδιορίζει τα πολυτελή ταξίδια, απογειώνει τον ιδιωτικό τουρισμό και βελτιώνει την εμπειρία του πελάτη με διαφάνεια, ευκολία, ταχύτητα στην κράτηση και πολλές συνδυαστικές υπηρεσίες.