Φρουί Ζελέ ΓΙΩΤΗΣ! Και… η χαρά του καλοκαιριού δεν τελειώνει ποτέ!

Φρουί Ζελέ ΓΙΩΤΗΣ

Το αγαπημένο μας Φρουί Ζελέ ΓΙΩΤΗΣ ανανεώνεται με μια ακόμα πιο φρέσκια και λαχταριστή συσκευασία, φέρνοντας καθημερινά στη ζωή μας το πιο απολαυστικό, φρουτένιο επιδόρπιο. Με υπέροχη γεύση κι ελάχιστες θερμίδες, μας προσφέρει τη χαρά του καλοκαιριού όλες τις ώρες αλλά και όλες τις εποχές!

Αρκεί να σκεφτείτε τα αγαπημένα σας φρούτα και τα Φρουί Ζελέ ΓΙΩΤΗΣ σας τα προσφέρουν στην πιο ακαταμάχητη εκδοχή τους: το υπέροχο Ροδάκινο, Ρόδι, Μούρο και οι πιο κλασικές γεύσεις Φράουλα, Κεράσι, Ανανάς, Λεμόνι, Μπανάνα!

Όχι μόνο είναι ένα πεντανόστιμο, δροσερό και πανεύκολο στην προετοιμασία επιδόρπιο, με μόλις 66  θερμίδες ανά μερίδα αλλά το χαρακτηριστικό "jelly effect" του μας ξεσηκώνει και μας φτιάχνει τη διάθεση! 

Ακολουθήστε τα φωτεινά χρώματα, τα ζουμερά φρούτα και το δροσερό splash στις νέες συσκευασίες και… βυθιστείτε στην υπέροχη πανδαισία γεύσεων που φέρνουν φρουτένια αρώματα κάθε μέρα στη ζωή μας!

Και μην ξεχνάτε ότι το λαχταριστό Φρουί Ζελέ ΓΙΩΤΗΣ διατίθεται επίσης σε 6 λαχταριστές γεύσεις χωρίς ζάχαρη, με μόλις 7 θερμίδες ανά μερίδα. Τώρα θα το βρείτε και σε νέα υπέροχη γεύση Ροδάκινο!


 

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Marketnews

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία συμμετέχει και φέτος στη δράση "Ανοιχτά Ζυθοποιεία" με το ζυθοποιείο της στη Ριτσώνα Ευβοίας

Με ξεναγήσεις στους χώρους παραγωγής, σεμινάρια γευσιγνωσίας και δοκιμές αγαπημένων προϊόντων, οι ζυθοποιοί της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας υποδέχονται τους λάτρεις της μπύρας, το Σάββατο 27 Σεπτεμβρίου.

Mastercard Insights: Το κυβερνοέγκλημα αναμένεται να κοστίσει 15,6 τρισεκατομμύρια δολάρια έως το 2029

Ραγδαία αύξηση του κυβερνοεγκλήματος σε παγκόσμιο επίπεδο προβλέπει νέα έρευνα της ομάδας Signal Insights της Mastercard, με την τεχνητή νοημοσύνη και την ευρεία διάθεση εργαλείων κυβερνοεπιθέσεων να εντείνουν την απειλή.

Lidl Ελλάς: Κορυφαία στην ποιότητα και στις διακρίσεις

Η εταιρεία, με 96 προϊόντα της να αποσπούν τη διεθνή διάκριση Superior Taste Award, επιβεβαιώνει ότι η ποιότητα και η γεύση παραμένουν στο επίκεντρο της εμπειρίας του καταναλωτή.