ΘΕΟΝΗ: Μια δράση προσβασιμότητας και ισότητας στο κέντρο της Αθήνας

Δωρεά 20 ηχητικών φαναριών για τη διευκόλυνση της μετακίνησης ανθρώπων με οπτική αναπηρία στο κέντρο της Αθήνας σε συνεργασία με την Περιφέρεια Αττικής.

ΘΕΟΝΗ

Το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΘΕΟΝΗ, το πιο βραβευμένο ελληνικό νερό στον κόσμο, αποδεικνύει καθημερινά ότι η κοινωνική ευαισθησία και η προσβασιμότητα αποτελούν βασικούς άξονες δράσης και στρατηγικής. Σε συνεργασία με την Περιφέρεια Αττικής, η ΘΕΟΝΗ προχωρά στην δωρεά 20 ηχητικών διατάξεων σε σηματοδοτικές διαβάσεις σε κομβικά σημεία του κέντρου της Αθήνας. 

Οι νέες αυτές εγκαταστάσεις θα τοποθετηθούν στους κόμβους Αμαλίας – Πανεπιστημίου – Βασ. Σοφίας (14 διατάξεις) στην Πλατεία Συντάγματος και στους κόμβους Βασιλίσσης Σοφίας – Μαρασλή, πλησίον του σταθμού Μετρό Ευαγγελισμός (6 διατάξεις), καθιστώντας πιο φιλική και προσβάσιμη τη μετακίνηση για τους συνανθρώπους μας με αναπηρία όρασης.

Το έργο σηματοδότησης κεντρικών διαβάσεων στο κέντρο της Αθήνας υλοποιείται σε συνεργασία με τις αρμόδιες δημοτικές και τεχνικές υπηρεσίες της Περιφέρειας Αττικής, η οποία στέκεται σταθερά αρωγός σε δράσεις που ενισχύουν την κοινωνική συμπερίληψη και εξασφαλίζουν ισότιμη πρόσβαση για όλους τους πολίτες στον δημόσιο χώρο. 

Η δράση αυτή αποτελεί μια ουσιαστική παρέμβαση της ΘΕΟΝΗ για την αναβάθμιση της καθημερινότητας των ανθρώπων με οπτική αναπηρία, ενισχύοντας την ανεξαρτησία, την ασφάλεια και τη δυνατότητα συμμετοχής τους στον δημόσιο χώρο με ίσους όρους. Η ολοκλήρωση της παράδοσης και εγκατάστασης αναμένεται στα τέλη Σεπτεμβρίου.

ΘΕΟΝΗ

Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία εντάσσεται στη φιλοσοφία της εταιρείας, που προάγει την κοινωνική υπευθυνότητα και την προσβασιμότητα, στοχεύοντας να ενισχύσει τη διάδοση του μηνύματος "το νερό είναι δικαίωμα όλων". Ένα μήνυμα που ξεκίνησε με την εφαρμογή της γραφής Braille στα καπάκια του Φυσικού Μεταλλικού Νερού ΘΕΟΝΗ.

Για τη ΘΕΟΝΗ κάθε πρωτοβουλία της είναι εμπνευσμένη από την ανάγκη αυτό το πολύτιμο αγαθό να συνοδεύεται από αξίες όπως η φροντίδα, η ισότητα και η συμπερίληψη. Με πράξεις που κάνουν τη διαφορά, συνεχίζει να επενδύει σε ένα καλύτερο και δικαιότερο αύριο για όλους, παραμένοντας προσηλωμένη στην ιδέα πως η προσβασιμότητα δεν είναι προνόμιο – είναι δικαίωμα.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Marketnews

Lidl Ελλάς: Κορυφαία στην ποιότητα και στις διακρίσεις

Η εταιρεία, με 96 προϊόντα της να αποσπούν τη διεθνή διάκριση Superior Taste Award, επιβεβαιώνει ότι η ποιότητα και η γεύση παραμένουν στο επίκεντρο της εμπειρίας του καταναλωτή.

ALZHEIMER FESTIVAL 2025: Σχεδιάζοντας ένα καλύτερο μέλλον για τα άτομα με άνοια και τους φροντιστές τους

Η Εταιρεία Alzheimer Αθηνών, σε συνεργασία με το Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ) και με αφορμή τον Παγκόσμιο Μήνα Alzheimer, διοργανώνει το Alzheimer Festival 2025.

Το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΖΑΓΟΡΙ χαρίζει επική εμπειρία ζωής: O μεγάλος νικητής ταξιδεύει στο Τόκιο στο πλευρό του Μίλτου Τεντόγλου

Ένας τυχερός νικητής ταξιδεύει στο Τόκιο μέσα από τον διαγωνισμό ΖΑΓΟΡΙ "Κάνε το παιχνίδι σου έξω", για να ζήσει από κοντά την προσπάθεια του Μίλτου Τεντόγλου στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα.

"Σαν Οικογένεια": Η νέα επικοινωνιακή καμπάνια της Barilla που ενώνει τους ανθρώπους γύρω από το τραπέζι

Μια αληθινή ιστορία που ξεκινά από τη Formula 1 και κορυφώνεται με ένα πιάτο ζυμαρικά.