H Mastercard πετυχαίνει 50% tokenization στο checkout σε όλη την Ευρώπη, έναν μόλις χρόνο μετά την επίσημη δέσμευσή της

Οι πλατφόρμες efood (Ελλάδα) και Foody (Κύπρος) βρίσκονται ανάμεσα στους συνεργάτες της Mastercard που υιοθετούν τις καινοτόμες τεχνολογίες της εταιρείας, συμβάλλοντας στη διαμόρφωση ενός ασφαλέστερου ηλεκτρονικού εμπορίου.

Mastercard

Ένα χρόνο μετά την ανακοίνωση του οράματός της για κατάργηση της χειροκίνητης εισαγωγής καρτών και την προώθηση 100% tokenization μέχρι το 2030, η Mastercard καταγράφει σημαντικά βήματα προόδου στην Ευρώπη, καθώς ένα αυξανόμενο δίκτυο συνεργατών υιοθετεί τις τεχνολογίες που στηρίζουν ένα ασφαλέστερο και εξυπνότερο περιβάλλον για τις ψηφιακές συναλλαγές και το εμπόριο.

Σχεδόν οι μισές συναλλαγές ηλεκτρονικού εμπορίου με Mastercard στην Ευρώπη γίνονται πλέον μέσω εικονικών αριθμών καρτών, που ανανεώνονται δυναμικά ή αλλιώς network tokens. Οι συναλλαγές αυτές μέσω αποθηκευμένης κάρτας στον έμπορο (Secure Card on File), ψηφιακών πορτοφολιών (Apple Pay, Google Pay) και το Click to Pay, τον τελευταίο χρόνο σημειώνουν σημαντική αύξηση, ενισχύοντας τη δέσμευση της Mastercard για tokenization στο σύνολο των ψηφιακών συναλλαγών της έως το 2030.

Η τεχνολογία network tokenization εφαρμόζεται σε παραπάνω από 45 χώρες και περιοχές της Ευρώπης, μειώνοντας σημαντικά τα ποσοστά απάτης και βελτιώνοντας την εμπειρία του καταναλωτή.

Επιπλέον, το νέο ηλεκτρονικό πορτοφόλι της Mastercard, γνωστό ως Click to Pay, έχει διευρύνει την παρουσία του σε 26 ευρωπαϊκές αγορές. Οι εγγραφές στην υπηρεσία έχουν υπερδιπλασιαστεί κατά τη διάρκεια του τελευταίου έτους, απλοποιώντας σημαντικά τη διαδικασία πληρωμής, καθώς οι χρήστες δεν χρειάζεται πλέον να εισάγουν τα πλήρη στοιχεία της κάρτας τους σε κάθε ηλεκτρονική συναλλαγή.

Τους τελευταίους 12 μήνες, αρκετοί νέοι συνεργάτες εντάχθηκαν στο οικοσύστημα της Mastercard, υιοθετώντας το network tokenization με σκοπό την επιτάχυνση της μετάβασης σε ένα ασφαλές και απρόσκοπτο ψηφιακό checkout. Μεταξύ αυτών περιλαμβάνονται οι δημοφιλείς πλατφόρμες διανομής efood (Ελλάδα) και Foody (Κύπρος), που αποτελούν μέλη του ομίλου Delivery Hero.

Ο Δημήτρης Γεροστάθης, Director Products & Solutions για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα στη Mastercard δήλωσε σχετικά: "Η πολυετής συνεργασία μας με τον όμιλο Delivery Hero περνά σε νέο επίπεδο, με την εφαρμογή της τεχνολογίας network tokenization μέσω του secure card on file (SCoF), για πιο ασφαλείς και απρόσκοπτες συναλλαγές. Ένα χρόνο μετά τη δέσμευσή μας για πλήρη υιοθέτηση της τεχνολογίας tokenization ως το 2030, η δυναμική στην Ελλάδα και την Κύπρο είναι ήδη ορατή, με πλατφόρμες όπως το efood και το Foody να αξιοποιούν τις σχετικές λύσεις τεχνολογίας. Η εμπιστοσύνη τους επιβεβαιώνει τον ρόλο της Mastercard ως αξιόπιστου συνεργάτη στον ψηφιακό μετασχηματισμό, προσφέροντας στους καταναλωτές μια εμπειρία πληρωμής που συνδυάζει ασφάλεια, ταχύτητα και ευκολία".  

Η Mastercard συνεχίζει να συνεργάζεται με τοπικούς και διεθνείς οργανισμούς σε όλη την Ευρώπη, επεκτείνοντας την πρόσβαση και επιταχύνοντας την υιοθέτηση καινοτόμων λύσεων ασφαλείας, με στόχο την πλήρη μετάβαση σε 100% tokenization έως το 2030. 

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Marketnews

Lidl Ελλάς: Κορυφαία στην ποιότητα και στις διακρίσεις

Η εταιρεία, με 96 προϊόντα της να αποσπούν τη διεθνή διάκριση Superior Taste Award, επιβεβαιώνει ότι η ποιότητα και η γεύση παραμένουν στο επίκεντρο της εμπειρίας του καταναλωτή.

ALZHEIMER FESTIVAL 2025: Σχεδιάζοντας ένα καλύτερο μέλλον για τα άτομα με άνοια και τους φροντιστές τους

Η Εταιρεία Alzheimer Αθηνών, σε συνεργασία με το Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ) και με αφορμή τον Παγκόσμιο Μήνα Alzheimer, διοργανώνει το Alzheimer Festival 2025.

Το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΖΑΓΟΡΙ χαρίζει επική εμπειρία ζωής: O μεγάλος νικητής ταξιδεύει στο Τόκιο στο πλευρό του Μίλτου Τεντόγλου

Ένας τυχερός νικητής ταξιδεύει στο Τόκιο μέσα από τον διαγωνισμό ΖΑΓΟΡΙ "Κάνε το παιχνίδι σου έξω", για να ζήσει από κοντά την προσπάθεια του Μίλτου Τεντόγλου στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα.

"Σαν Οικογένεια": Η νέα επικοινωνιακή καμπάνια της Barilla που ενώνει τους ανθρώπους γύρω από το τραπέζι

Μια αληθινή ιστορία που ξεκινά από τη Formula 1 και κορυφώνεται με ένα πιάτο ζυμαρικά.