Tommy Hilfiger x F1- Η ΤΑΙΝΙΑ: Η πολυαναμενόμενη avant-première της Αθήνας γεμάτη μόδα, racing vibes και κινηματογραφική αίγλη

Μια βραδιά που ένωσε τα paddocks με το κόκκινο χαλί στο Village Cinemas στο The Mall Athens.

Tommy Hilfiger x F1 APXGP

Η Tommy Hilfiger υποδέχθηκε φίλους του brand και εκλεκτούς καλεσμένους σε μια ξεχωριστή βραδιά γεμάτη μόδα, κινηματογραφική λάμψη και racing vibes, με αφορμή την avant-première της πολυαναμενόμενης ταινίας "F1 Η ΤΑΙΝΙΑ", η οποία κυκλοφορεί στην Ελλάδα από την Tanweer και την Warner Bros. Pictures.

Η προβολή πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την Tanweer, στη νέα αίθουσα IMAX® των Village Cinemas του The Mall Athens, στην ανακαινισμένη αίθουσα, συγκεντρώνοντας προσωπικότητες από τον χώρο της μόδας, της μουσικής, του θεάματος, εκπροσώπους κορυφαίων lifestyle media και γνώριμους υποστηρικτές του brand. Το κόκκινο χαλί μετατράπηκε σε πασαρέλα σύγχρονου preppy δυναμισμού, με τους παρευρισκόμενους να επιλέγουν key looks από τη νέα capsule συλλογή Tommy Hilfiger x F1 APXGP Collection.

Tommy Hilfiger x F1 APXGP

Στο επίκεντρο της βραδιάς βρέθηκε η limited-edition APXGP capsule collection, εμπνευσμένη από τη φανταστική racing ομάδα της ταινίας και άρρηκτα συνδεδεμένη με τον χαρακτήρα Joshua Pearce, που ενσαρκώνει ο Damson Idris, Brand Ambassador της Tommy Hilfiger. Η συλλογή αποτυπώνει ιδανικά το πνεύμα της νέας εποχής της Formula 1, που ισορροπεί ανάμεσα στην ταχύτητα, το στυλ και τη δύναμη της εικόνας.

Ανάμεσα σε όσους ξεχώρισαν ήταν η Ναυσικά Παναγιωτακοπούλου και η Χρυσιάννα Ανδριοπούλου, οι οποίες επέλεξαν κομμάτια από τη capsule συλλογή Tommy Hilfiger x F1 APXGP, αποτυπώνοντας ιδανικά τη συνάντηση της racing κουλτούρας με το signature American cool ύφος του brand. Το "παρών" έδωσαν επίσης αρκετοί ακόμη influencers και προσωπικότητες από τον χώρο της μόδας, του αθλητισμού και του lifestyle, όπως οι Λευτέρης Πετρούνιας, Βασιλική Μιλλούση, Ευγενία Δημητροπούλου, Δημήτρης Τσίκλης, Γιάννης Δαββέτας, ενισχύοντας την ήδη ξεχωριστή βραδιά. 

Η εμπειρία ολοκληρώθηκε με φωτογραφίσεις των καλεσμένων σε ένα branded photobooth εμπνευσμένο από την αισθητική των paddocks, ενώ λεπτομέρειες όπως τα custom TH popcorn boxes προσέθεσαν μια ακόμα πινελιά στην επιμελώς σχεδιασμένη κινηματογραφική εμπειρία, κατακλύζοντας τα social media με στιγμιότυπα που απέδιδαν τον παλμό της εκδήλωσης. Το κοινό της avant-première υποδέχθηκε την ταινία με ενθουσιασμό, επιβεβαιώνοντας τη δυναμική σύνδεση μεταξύ μόδας, κινηματογράφου και πολιτιστικής επιρροής. 

Η συλλογή Tommy Hilfiger x F1 APXGP είναι διαθέσιμη στο tommy.com και σε επιλεγμένα καταστήματα Tommy Hilfiger.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Marketnews

Lidl Ελλάς: Κορυφαία στην ποιότητα και στις διακρίσεις

Η εταιρεία, με 96 προϊόντα της να αποσπούν τη διεθνή διάκριση Superior Taste Award, επιβεβαιώνει ότι η ποιότητα και η γεύση παραμένουν στο επίκεντρο της εμπειρίας του καταναλωτή.

ALZHEIMER FESTIVAL 2025: Σχεδιάζοντας ένα καλύτερο μέλλον για τα άτομα με άνοια και τους φροντιστές τους

Η Εταιρεία Alzheimer Αθηνών, σε συνεργασία με το Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ) και με αφορμή τον Παγκόσμιο Μήνα Alzheimer, διοργανώνει το Alzheimer Festival 2025.

Το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΖΑΓΟΡΙ χαρίζει επική εμπειρία ζωής: O μεγάλος νικητής ταξιδεύει στο Τόκιο στο πλευρό του Μίλτου Τεντόγλου

Ένας τυχερός νικητής ταξιδεύει στο Τόκιο μέσα από τον διαγωνισμό ΖΑΓΟΡΙ "Κάνε το παιχνίδι σου έξω", για να ζήσει από κοντά την προσπάθεια του Μίλτου Τεντόγλου στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα.

"Σαν Οικογένεια": Η νέα επικοινωνιακή καμπάνια της Barilla που ενώνει τους ανθρώπους γύρω από το τραπέζι

Μια αληθινή ιστορία που ξεκινά από τη Formula 1 και κορυφώνεται με ένα πιάτο ζυμαρικά.