H OTW by Vans και η FDMTL παρουσιάζουν την έκτη τους συνεργασία με τα Old Skool 36 EK και Half Cab 33 EK

OTW by Vans

Η σειρά OTW της Vans ενώνει ξανά τις δυνάμεις της με την FDMTL για την έκτη τους συνεργασία. Γνωστή για το ποιοτικό denim και τις παραδοσιακές ιαπωνικές τεχνικές της, η FDMTL ταυτίζεται με τη δέσμευση της Vans στην ποιότητα και την κληρονομιά της. Η συνεργασία περιλαμβάνει τα μοντέλα Old Skool 36 EK και Half Cab 33 EK, επιτρέποντας στην OTW να ενσωματώσει μοναδικά, χειροποίητα στοιχεία με κορυφαίας ποιότητας υλικά. 

Η έμπνευση πίσω από τη νέα κυκλοφορία βασίζεται στο Sashiko, μια παραδοσιακή ιαπωνική τεχνική διακοσμητικού ραψίματος πάνω σε στρώσεις υφάσματος, που συνδυάζει λειτουργικότητα και αισθητική. Η OTW by Vans και η FDMTL πάνε το concept ένα βήμα παραπέρα, δημιουργώντας ένα μοτίβο εμπνευσμένο από το Sashiko, χρησιμοποιώντας την Engineered Knit τεχνολογία της Vans. 

Με λευκές ραφές και μεταλλικά eyelets, το Old Skool 36 EK διαθέτει εξωτερική σόλα σε απόχρωση Citadel με λεπτομέρειες Masrhmallow.Από την άλλη, το Half Cab 33 EK κρατά τις ίδιες λεπτομέρειες, αλλά προσθέτει και ένα custom FDMTL υφασμάτινο hang flag, για όσους προσέχουν την κάθε στυλιστική πινελιά.

Η συλλογή OTW by Vans x FDMTL είναι διαθέσιμη αποκλειστικά στο κατάστημα Fuel (Ιπποκράτους 3-5, Αθήνα, 10679).

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Marketnews

Lidl Ελλάς: Κορυφαία στην ποιότητα και στις διακρίσεις

Η εταιρεία, με 96 προϊόντα της να αποσπούν τη διεθνή διάκριση Superior Taste Award, επιβεβαιώνει ότι η ποιότητα και η γεύση παραμένουν στο επίκεντρο της εμπειρίας του καταναλωτή.

ALZHEIMER FESTIVAL 2025: Σχεδιάζοντας ένα καλύτερο μέλλον για τα άτομα με άνοια και τους φροντιστές τους

Η Εταιρεία Alzheimer Αθηνών, σε συνεργασία με το Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ) και με αφορμή τον Παγκόσμιο Μήνα Alzheimer, διοργανώνει το Alzheimer Festival 2025.

Το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΖΑΓΟΡΙ χαρίζει επική εμπειρία ζωής: O μεγάλος νικητής ταξιδεύει στο Τόκιο στο πλευρό του Μίλτου Τεντόγλου

Ένας τυχερός νικητής ταξιδεύει στο Τόκιο μέσα από τον διαγωνισμό ΖΑΓΟΡΙ "Κάνε το παιχνίδι σου έξω", για να ζήσει από κοντά την προσπάθεια του Μίλτου Τεντόγλου στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα.

"Σαν Οικογένεια": Η νέα επικοινωνιακή καμπάνια της Barilla που ενώνει τους ανθρώπους γύρω από το τραπέζι

Μια αληθινή ιστορία που ξεκινά από τη Formula 1 και κορυφώνεται με ένα πιάτο ζυμαρικά.