Ο Damson Idris στην πρεμιέρα της ταινίας F1® στο Μεξικό με Tommy Hilfiger

Ο Αmbassador της TOMMY HILFIGER γιόρτασε την πολυαναμενόμενη πρεμιέρα της ταινίας F1™ στο Μεξικό μαζί με τους συμπρωταγωνιστές του Brad Pitt, Javier Bardem και Kerry Condon.

Damson Idris

Η Tommy Hilfiger, μέλος του PVH Corp. [NYSE: PVH], ανακοινώνει πως ο ηθοποιός του Χόλιγουντ και παγκόσμιος brand ambassador Damson Idris φόρεσε TOMMY HILFIGER στην πρεμιέρα της ταινίας F1® στο Plaza Toreo Parque Central, στην Πόλη του Μεξικό, στις 9 Ιουνίου 2025. Ο πρωταγωνιστής της ταινίας, Idris, παρουσίασε την APXGP Collection, η οποία δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την F1® Η Ταινία, και συνδυάζει racing στοιχεία με το εμβληματικό prep ύφος του brand, ηγούμενη στο trend του motorcore dressing.

Ο Damson Idris φόρεσε relaxed straight leg jeans από την TOMMY HILFIGER APXGP Collection, συνδυασμένα με relaxed open knit stripe short sleeve shirt και embossed logo suede loafers από τη συλλογή TOMMY HILFIGER Summer 2025.

Μετά την πρώτη αποκάλυψη της στο Grand Prix στο Λας Βέγκας το 2023, η συνεργασία του Damson Idris με την TOMMY HILFIGER "τρέχει" με την ασταμάτητη δυναμική της F1™ καθώς διασταυρώνεται με τον κόσμο της μόδας, του lifestyle και της ψυχαγωγίας. Στην ταινία F1® Η ΤΑΙΝΙΑ, η άνοδος του Damson συνεχίζεται χωρίς σταματημό, ενσαρκώνοντας την ατρόμητη αποφασιστικότητα και το effortless στυλ που ορίζουν τόσο το άθλημα όσο και το brand — αποτυπώνοντας το σθένος για επιτυχία στην πίστα και την αυτοπεποίθηση για κάθε στιγμή εκτός αυτής. Η συνεργασία τον προωθεί προς το icon status, μια απόδειξη φιλοδοξίας, στυλ και αυτοέκφρασης.

Η APXGP Collection θα είναι διαθέσιμη στο tommy.com και σε επιλεγμένα καταστήματα TOMMY HILFIGER στις 23 Ιουνίου. Η ταινία F1® από την Apple Original Films θα κυκλοφορήσει στους κινηματογράφους παγκοσμίως και σε IMAX® από την Warner Bros. Pictures στις Η.Π.Α. στις 27 Ιουνίου 2025 και διεθνώς από τις 25 Ιουνίου 2025.

Οι φίλοι του brand είναι προσκεκλημένοι να συμμετέχουν στην κοινότητα και τη συζήτηση στα social media χρησιμοποιώντας τα #TommyHilfiger, @TommyHilfiger, @artisthandle.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Marketnews

Lidl Ελλάς: Κορυφαία στην ποιότητα και στις διακρίσεις

Η εταιρεία, με 96 προϊόντα της να αποσπούν τη διεθνή διάκριση Superior Taste Award, επιβεβαιώνει ότι η ποιότητα και η γεύση παραμένουν στο επίκεντρο της εμπειρίας του καταναλωτή.

ALZHEIMER FESTIVAL 2025: Σχεδιάζοντας ένα καλύτερο μέλλον για τα άτομα με άνοια και τους φροντιστές τους

Η Εταιρεία Alzheimer Αθηνών, σε συνεργασία με το Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ) και με αφορμή τον Παγκόσμιο Μήνα Alzheimer, διοργανώνει το Alzheimer Festival 2025.

Το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΖΑΓΟΡΙ χαρίζει επική εμπειρία ζωής: O μεγάλος νικητής ταξιδεύει στο Τόκιο στο πλευρό του Μίλτου Τεντόγλου

Ένας τυχερός νικητής ταξιδεύει στο Τόκιο μέσα από τον διαγωνισμό ΖΑΓΟΡΙ "Κάνε το παιχνίδι σου έξω", για να ζήσει από κοντά την προσπάθεια του Μίλτου Τεντόγλου στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα.

"Σαν Οικογένεια": Η νέα επικοινωνιακή καμπάνια της Barilla που ενώνει τους ανθρώπους γύρω από το τραπέζι

Μια αληθινή ιστορία που ξεκινά από τη Formula 1 και κορυφώνεται με ένα πιάτο ζυμαρικά.