"This will blue your mind": Η 1664 Blanc γιόρτασε την άφιξή της στην ελληνική αγορά με μία υπόσχεση

Η μπύρα με τη μοναδική φρουτώδη γεύση, τη μοντέρνα φινέτσα και την ξεχωριστή μπλε φιάλη συνδύασε το λανσάρισμά της στη χώρα μας με ένα εντυπωσιακό exclusive event.

1664 Blanc Η Marketing Director της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας Μαρία Ηρωίδη κ' η Brand Manager της 1664 Blanc, Γεωργία Κασσίμη

Η 1664 Blanc, η μπύρα στην ξεχωριστή μπλε φιάλη, γιόρτασε, την Πέμπτη 5 Ιουνίου, το λανσάρισμά της στην ελληνική αγορά. Κάνοντας πραγματικότητα το concept "This will blue your mind”, η μάρκα διοργάνωσε ένα εντυπωσιακό exclusive event, αντιπροσωπευτικό της μοντέρνας φινέτσας, των σύγχρονων vibes και του ιδιαίτερου σχεδιαστικού και γευστικού της χαρακτήρα.

Περισσότεροι από 200 εκλεκτοί καλεσμένοι, έζησαν την υπόσχεση που τους είχε δώσει η 1664 Blanc, αφού η εμπειρία ήταν πραγματικά mind…blueing! Εκπρόσωποι από τον χώρο του lifestyle, των media και της μόδας, καθώς και συνεργάτες της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, έδωσαν το "παρών", επιβεβαιώνοντας ότι το μπλε της Blanc δεν είναι απλώς ένα χρώμα — είναι statement. Ανάμεσά τους, οι: Φαίη Σκορδά, Κέισι Μίσιου, Μαρίνα Βερνίκος, Δωροθέα και Γκαία Μερκούρη, Αποστόλης Τότσικας, Ρούλα Ρέβη, Δημήτρης Ουγγαρέζος, Βάλια Χατζηθεοδώρου και Ελένη Τσολάκη.

1664 Blanc

Το αποκορύφωμα της βραδιάς ήρθε με τον διεθνώς αναγνωρισμένο Έλληνα dj LIVA K, που προσέφερε στους καλεσμένους ένα τρίωρο privé dance dj set και μετέτρεψε το event σε μια μοναδική εμπειρία που τα είχε όλα: γεύση, ρυθμό, στυλ και αυθεντικότητα. 

Η 1664 Blanc είναι μια premium μπύρα με διεθνή απήχηση, που ξεχωρίζει για το φρουτώδες αρωματικό της προφίλ, την ιδιαίτερη γεύση της και – φυσικά – την iconic μπλε φιάλη. Ένα fashion-forward προϊόν που συνδυάζει γεύση, στυλ και χαρακτήρα.

1664 Blanc

Η Μαρία Ηρωίδη, Marketing Director της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, δήλωσε σχετικά: "Σήμερα γιορτάσαμε την άφιξη ενός πραγματικά iconic brand στην ελληνική αγορά. Η 1664 Blanc είναι μια πρόταση που ενώνει τη φρεσκάδα με την αισθητική, τη γεύση με την εμπειρία. Μας δίνει τη δυνατότητα να διευρύνουμε τη σχέση μας με τον σύγχρονο καταναλωτή, ενδυναμώνοντας την παρουσία μας στην premium κατηγορία μπύρας με ένα μοναδικό και μοντέρνο brand που δεν περνά απαρατήρητο."

Η 1664 Blanc διανέμεται στην Ελλάδα μέσω του δικτύου της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας και είναι ήδη διαθέσιμη σε επιλεγμένα σημεία κατανάλωσης, προσκαλώντας το κοινό να ανακαλύψει έναν κόσμο απόλαυσης και modern-chic αισθητικής.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Marketnews

Lidl Ελλάς: Κορυφαία στην ποιότητα και στις διακρίσεις

Η εταιρεία, με 96 προϊόντα της να αποσπούν τη διεθνή διάκριση Superior Taste Award, επιβεβαιώνει ότι η ποιότητα και η γεύση παραμένουν στο επίκεντρο της εμπειρίας του καταναλωτή.

ALZHEIMER FESTIVAL 2025: Σχεδιάζοντας ένα καλύτερο μέλλον για τα άτομα με άνοια και τους φροντιστές τους

Η Εταιρεία Alzheimer Αθηνών, σε συνεργασία με το Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ) και με αφορμή τον Παγκόσμιο Μήνα Alzheimer, διοργανώνει το Alzheimer Festival 2025.

Το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΖΑΓΟΡΙ χαρίζει επική εμπειρία ζωής: O μεγάλος νικητής ταξιδεύει στο Τόκιο στο πλευρό του Μίλτου Τεντόγλου

Ένας τυχερός νικητής ταξιδεύει στο Τόκιο μέσα από τον διαγωνισμό ΖΑΓΟΡΙ "Κάνε το παιχνίδι σου έξω", για να ζήσει από κοντά την προσπάθεια του Μίλτου Τεντόγλου στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα.

"Σαν Οικογένεια": Η νέα επικοινωνιακή καμπάνια της Barilla που ενώνει τους ανθρώπους γύρω από το τραπέζι

Μια αληθινή ιστορία που ξεκινά από τη Formula 1 και κορυφώνεται με ένα πιάτο ζυμαρικά.