Ημέρα Εθελοντισμού ΑΒ Βασιλόπουλος: 200 πράξεις αγάπης και στήριξης σε όλη την Ελλάδα

Περισσότεροι από 5.200 άνθρωποι της ΑΒ έκαναν τη διαφορά με δράσεις φροντίδας και προσφοράς.

ΑΒ Βασιλόπουλος

Για 15η συνεχή χρονιά, τα supermarket ΑΒ Βασιλόπουλος και οι εθελοντές της εταιρείας στήριξαν έμπρακτα τις τοπικές κοινωνίες, ενεργοποιώντας τους ανθρώπους της, από τα καταστήματα, τις αποθήκες και τα κεντρικά γραφεία της ΑΒ και ΕΝΑ Cash & Carry, σε όλη την Ελλάδα. Ειδικότερα, την Κυριακή 25 Μαΐου, περισσότεροι από 5.200 εργαζόμενοι της εταιρείας συμμετείχαν δυναμικά στην καθιερωμένη Ημέρα Εθελοντισμού ΑΒ, υλοποιώντας 200 ενέργειες με στόχο τη στήριξη ευάλωτων ομάδων και την ενίσχυση της κοινωνικής ευαισθητοποίησης.

Οι δράσεις της φετινής Ημέρας Εθελοντισμού

Στα κεντρικά γραφεία της ΑΒ Βασιλόπουλος στον Γέρακα, πραγματοποιήθηκε το "Φεστιβάλ Καλού Σκοπού", όπου σε συνεργασία με τη ΜΚΟ "Μπορούμε", παρασκευάστηκαν 1.500 κρύα γεύματα, τα οποία παραδόθηκαν στο Κέντρο Υποδοχής και Αλληλεγγύης Δήμου Αθηναίων (ΚΥΑΔΑ) για τη στήριξη συνανθρώπων μας που βρίσκονται σε ανάγκη. Παράλληλα, σε συνεργασία με το περιοδικό δρόμου "Σχεδία", δημιουργήθηκαν χειροποίητα αντικείμενα, ενισχύοντας το έργο του οργανισμού και προσδίδοντας μια ιδιαίτερη διάσταση προσφοράς και αλληλεγγύης.

ΑΒ Βασιλόπουλος

Εργαζόμενοι από τα καταστήματα ΑΒ Βασιλόπουλος στη Βέροια και τη Νάουσα συνεργάστηκαν με τον Οργανισμό "Πρωτοβουλία για το Παιδί", συμβάλλοντας στην αναβάθμιση της δομής. Στη Σύρο, πραγματοποιήθηκε ενημέρωση για την κυκλοφοριακή αγωγή για νέους, ενώ συζητήθηκαν θέματα σχετικά με τη συμπερίληψη των ΑμεΑ. Επιπλέον, ενισχύθηκε η περιβαλλοντική συνείδηση μέσω μιας νέας ψηφιακής εφαρμογής, σε συνεργασία με τον Δήμο του νησιού.

Στο Ηράκλειο Κρήτης, οι εργαζόμενοι της ENA Cash & Carry συμμετείχαν σε δράση με τη Φιλοζωική Ομάδα "Σείριος", αφιερώνοντας την ημέρα στη φροντίδα των αδέσποτων ζώων: Καθάρισαν και εφοδίασαν τους σταθμούς σίτισης με νερό, τροφή και αντιπαρασιτικά σπρέι. Παρομοίως, στο κατάστημα της Σαντορίνης, οι εργαζόμενοι συγκέντρωσαν τροφές για το  τοπικό καταφύγιο αδέσποτων.

Στη Σαλαμίνα, σε συνεργασία με το Πυροσβεστικό Σώμα (τμήμα Φανερωμένη), εργαζόμενοι των καταστημάτων ενημέρωσαν την κοινότητα για την πρόληψη πυρκαγιών, ενώ συγκέντρωσαν προμήθειες και νερό για την υποστήριξη των πυροσβεστών κατά τη θερινή περίοδο. Στο κατάστημα Παπάγου συγκεντρώθηκαν τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης για την Εθελοντική Ομάδα Δασοπροστασίας του Δήμου Παπάγου-Χολαργού (ΔΑ.ΠΑ.ΧΟ.), ενισχύοντας έμπρακτα το έργο της ομάδας στην προστασία του δάσους και της τοπικής κοινότητας. 

Τέλος, στα καταστήματα της Εθνικής Οδού, Ερυθραίας και Σταμάτας, συλλέχθηκαν είδη πρώτης ανάγκης, τα οποία παραδόθηκαν στον Ιερό Ναό Κοιμήσεως της Θεοτόκου "Άξιον Εστί", για τη στήριξη άπορων οικογενειών και συνανθρώπων μας.

"Στην ΑΒ Βασιλόπουλος, πιστεύουμε βαθιά ότι η προσφορά είναι τρόπος ζωής. Για 15η χρονιά, οι άνθρωποί μας ένωσαν τις δυνάμεις τους με τις τοπικές κοινωνίες, με πράξεις αγάπης και αλληλεγγύης που κάνουν τη διαφορά. Κάθε δράση, κάθε χαμόγελο, κάθε συνεργασία μας υπενθυμίζει ότι μαζί μπορούμε να δημιουργήσουμε έναν καλύτερο κόσμο. Θέλω να συγχαρώ όλους τους εθελοντές μας, οι οποίοι κάθε χρόνο μας κάνουν περήφανους που ανήκουμε στην Αλφαβητική οικογένεια", δήλωσε η Αλεξία Μαχαίρα, Sustainability & Corporate Communication Manager, ΑΒ Βασιλόπουλος.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Marketnews

Lidl Ελλάς: Κορυφαία στην ποιότητα και στις διακρίσεις

Η εταιρεία, με 96 προϊόντα της να αποσπούν τη διεθνή διάκριση Superior Taste Award, επιβεβαιώνει ότι η ποιότητα και η γεύση παραμένουν στο επίκεντρο της εμπειρίας του καταναλωτή.

ALZHEIMER FESTIVAL 2025: Σχεδιάζοντας ένα καλύτερο μέλλον για τα άτομα με άνοια και τους φροντιστές τους

Η Εταιρεία Alzheimer Αθηνών, σε συνεργασία με το Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ) και με αφορμή τον Παγκόσμιο Μήνα Alzheimer, διοργανώνει το Alzheimer Festival 2025.

Το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΖΑΓΟΡΙ χαρίζει επική εμπειρία ζωής: O μεγάλος νικητής ταξιδεύει στο Τόκιο στο πλευρό του Μίλτου Τεντόγλου

Ένας τυχερός νικητής ταξιδεύει στο Τόκιο μέσα από τον διαγωνισμό ΖΑΓΟΡΙ "Κάνε το παιχνίδι σου έξω", για να ζήσει από κοντά την προσπάθεια του Μίλτου Τεντόγλου στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα.

"Σαν Οικογένεια": Η νέα επικοινωνιακή καμπάνια της Barilla που ενώνει τους ανθρώπους γύρω από το τραπέζι

Μια αληθινή ιστορία που ξεκινά από τη Formula 1 και κορυφώνεται με ένα πιάτο ζυμαρικά.