Νέα καμπάνια NESCAFÉ® Frappé: Είναι απολαυστικό να είσαι ο εαυτός σου

NESCAFÉ®

O αγαπημένος μας καφές NESCAFÉ® Frappé αγκαλιάζει για μία ακόμα χρονιά την αξία της αυθεντικότητας και υπενθυμίζει ότι απόλαυση σημαίνει να κάνεις αυτό που θες, όπως ακριβώς θες. Όπως το να απολαμβάνεις ένα παγωμένο ποτήρι NESCAFÉ® Frappé. 

Η απόλαυση είναι προσωπική υπόθεση – Η νέα καμπάνια του NESCAFÉ

Ακόμα και αν νιώθεις τα βλέμματα της παρέας να στρέφονται πάνω σου, σαν να ανήκεις σε άλλη γενιά, σαν να είσαι κάποιος "γραφικός" τουρίστας, ή σαν το ανακάτεμα του Frappé σου να είναι η μοναδική σου ασχολία, όταν απολαμβάνεις τον αγαπημένο σου NESCAFÉ® Frappé κάνεις αυτό που πραγματικά θέλεις με αυτοπεποίθηση και αδιαφορείς για τα στερεότυπα.

Απόλαυσε, λοιπόν, τον πλούσιο αφρό, τον ήχο από τα παγάκια και τη μοναδική γεύση του NESCAFÉ®  Frappé και θυμήσου ότι… στην απόλαυση σημασία δεν έχει πώς σε βλέπουν οι άλλοι. Σημασία έχει πώς τη βλέπεις εσύ. 

Μια καμπάνια προσβάσιμη σε όλους 

Ο NESCAFÉ® Frappé, μέσα από τη νέα του καμπάνια, την πρώτη καμπάνια της μάρκας στην τηλεόραση και τα digital μέσα που είναι προσβάσιμη σε άτομα με οπτική και ακουστική αναπηρία, σε καλεί να ζήσεις το καλοκαίρι όπως ακριβώς θέλεις και να απολαύσεις όλα όσα σε κάνουν να νιώθεις ξεχωριστός. 

Γιατί τελικά, ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΑΥΣΤΙΚΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΣΟΥ!

Παρακολούθησε το video της νέας καμπάνιας NESCAFÉ® Frappé στο YouTube με υπότιτλους και με ακουστική περιγραφή.

Λεζάντα φωτογραφίας: Φωτογραφία με ποτήρι Nescafé Frappé σε καλοκαιρινό φόντο με θέα τη θάλασσα. Στα αριστερά, το συνοδευτικό μήνυμα "Είναι απολαυστικό να είσαι ο εαυτός σου" και δεξιά το λογότυπο Nescafé Frappé.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Marketnews

Lidl Ελλάς: Κορυφαία στην ποιότητα και στις διακρίσεις

Η εταιρεία, με 96 προϊόντα της να αποσπούν τη διεθνή διάκριση Superior Taste Award, επιβεβαιώνει ότι η ποιότητα και η γεύση παραμένουν στο επίκεντρο της εμπειρίας του καταναλωτή.

ALZHEIMER FESTIVAL 2025: Σχεδιάζοντας ένα καλύτερο μέλλον για τα άτομα με άνοια και τους φροντιστές τους

Η Εταιρεία Alzheimer Αθηνών, σε συνεργασία με το Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ) και με αφορμή τον Παγκόσμιο Μήνα Alzheimer, διοργανώνει το Alzheimer Festival 2025.

Το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΖΑΓΟΡΙ χαρίζει επική εμπειρία ζωής: O μεγάλος νικητής ταξιδεύει στο Τόκιο στο πλευρό του Μίλτου Τεντόγλου

Ένας τυχερός νικητής ταξιδεύει στο Τόκιο μέσα από τον διαγωνισμό ΖΑΓΟΡΙ "Κάνε το παιχνίδι σου έξω", για να ζήσει από κοντά την προσπάθεια του Μίλτου Τεντόγλου στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα.

"Σαν Οικογένεια": Η νέα επικοινωνιακή καμπάνια της Barilla που ενώνει τους ανθρώπους γύρω από το τραπέζι

Μια αληθινή ιστορία που ξεκινά από τη Formula 1 και κορυφώνεται με ένα πιάτο ζυμαρικά.