Η ΑΜΒΥΞ ενισχύει περαιτέρω το τμήμα Oenothèque προσθέτοντας στο χαρτοφυλάκιό της το premium μη αλκοολούχο γαλλικό αφρώδες κρασί French Bloom

French Bloom

Η ΑΜΒΥΞ, η μεγαλύτερη και παλαιότερη εταιρεία διανομής αλκοολούχων ποτών, οίνων και μπύρας στην Ελλάδα, αναλαμβάνει την διανομή, εμπορία και το μάρκετινγκ του French Bloom – ενός premium brand στην κατηγορία των non-alcoholic sparkling wines, που έχει ήδη αναδειχθεί ως η πολυτελής επιλογή για όσους επιθυμούν να γιορτάζουν με στυλ αλλά  χωρίς αλκοόλ.

Δημιουργημένο από τις Maggie Frerejean-Taittinger και Constance Jablonski, το French Bloom γεννήθηκε από την ανάγκη για μια ξεχωριστή εμπειρία χωρίς αλκοόλ, που επιτρέπει τη συμμετοχή σε κάθε γιορτή χωρίς συμβιβασμούς στη γεύση, το στυλ ή την απόλαυση.

French Bloom

Με πρώτες ύλες από βιολογικά καλλιεργημένους αμπελώνες Chardonnay και Pinot Noir, το French Bloom έχει δημιουργήσει μια σειρά non-alcoholic sparkling wines που συνδυάζουν την γεύση, την κομψότητα και την καινοτομία. 

Το χαρτοφυλάκιο περιλαμβάνει 3 μοναδικούς κωδικούς:

Le Blanc: Φρεσκάδα συνοδευόμενη από νότες τροπικών φρούτων και ξύσμα εσπεριδοειδών. Οι ντελικάτες νύξεις λευκών λουλουδιών αναδεικνύονται  μοναδικά από τη δροσιστική οξύτητά του.

Le Rosé: Ισορροπημένη αρωματική πολυπλοκότητα με ροδοπέταλα και νότες φρεσκοκομμένων μούρων σε φόντο ορυκτότητας και φρεσκάδας, που καταλήγει σε ντελικάτες γεύσεις πυρηνόκαρπων.

L’Extra Brut: Έντονος χαρακτήρας, που συνδυάζει πολυπλοκότητα και ακρίβεια, αποκαλύπτοντας ζωηρή οξύτητα, εξαιρετική φρεσκάδα και την τυπική ορυκτοτητα της επίδρασης του Ατλαντικού ωκεανού στο terroir του Limoux.

French Bloom

Τα French Bloom έχει ήδη καθιερωθεί σε κορυφαία ξενοδοχεία, spa και εστιατόρια ανά τον κόσμο, ενώ η φιλοσοφία του αγγίζει το σύγχρονο lifestyle που αγκαλιάζ

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Marketnews

Lidl Ελλάς: Κορυφαία στην ποιότητα και στις διακρίσεις

Η εταιρεία, με 96 προϊόντα της να αποσπούν τη διεθνή διάκριση Superior Taste Award, επιβεβαιώνει ότι η ποιότητα και η γεύση παραμένουν στο επίκεντρο της εμπειρίας του καταναλωτή.

ALZHEIMER FESTIVAL 2025: Σχεδιάζοντας ένα καλύτερο μέλλον για τα άτομα με άνοια και τους φροντιστές τους

Η Εταιρεία Alzheimer Αθηνών, σε συνεργασία με το Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ) και με αφορμή τον Παγκόσμιο Μήνα Alzheimer, διοργανώνει το Alzheimer Festival 2025.

Το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΖΑΓΟΡΙ χαρίζει επική εμπειρία ζωής: O μεγάλος νικητής ταξιδεύει στο Τόκιο στο πλευρό του Μίλτου Τεντόγλου

Ένας τυχερός νικητής ταξιδεύει στο Τόκιο μέσα από τον διαγωνισμό ΖΑΓΟΡΙ "Κάνε το παιχνίδι σου έξω", για να ζήσει από κοντά την προσπάθεια του Μίλτου Τεντόγλου στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα.

"Σαν Οικογένεια": Η νέα επικοινωνιακή καμπάνια της Barilla που ενώνει τους ανθρώπους γύρω από το τραπέζι

Μια αληθινή ιστορία που ξεκινά από τη Formula 1 και κορυφώνεται με ένα πιάτο ζυμαρικά.