Η Heineken® παρουσιάζει το Boring Phone

Ένα μοναδικό κινητό που σε βοηθά να αποσυνδεθείς – για να ζήσεις τις στιγμές που μετράνε

Heineken

Η Heineken®, σε συνεργασία με το Brand Bodega, experts στο street culture, κυκλοφόρησε το "The Boring Phone" - μια συλλεκτική, ανατρεπτική συσκευή που ήρθε για να γίνει ένα πολυπόθητο gadget.

Η περιορισμένης έκδοσης σειρά "dumb" τηλεφώνων, ειδικά σχεδιασμένων με μειωμένες τεχνολογικές δυνατότητες, δημιουργήθηκε για να ενθαρρύνει τους ανθρώπους να απολαύσουν αυθεντικές συνδέσεις στις βραδινές τους εξόδους, αποσυνδεόμενοι από τα smartphones τους.

Heineken

Κατασκευασμένο από την ευρωπαϊκή εταιρεία καινοτομίας Human Mobile Devices (HMD), το Boring Phone σχεδιάστηκε για να επαναφέρει τη χαρά της απλής, ανθρώπινης επαφής. Κλήσεις. Μηνύματα. Τίποτα άλλο. Ό,τι πραγματικά χρειάζεσαι για να είσαι εκεί.

Heineken

Η απόφαση της Heineken να φέρει το Boring Phone στην Ελλάδα δεν είναι τυχαία: έρευνα της εταιρείας έδειξε πως οι Zillennials στη χώρα νιώθουν εγκλωβισμένοι στην ψηφιακή υπερσύνδεση. Πάνω από το 50% των νέων κοιτάζει την οθόνη του πάνω από 5 ώρες καθημερινά. Και όμως, οι ίδιοι αναζητούν κάτι πιο αυθεντικό. Κάτι πιο αληθινό.

Heineken

Για να δώσει τοπική διάσταση στην καμπάνια και να "μιλήσει" στη νέα γενιά, η Heineken συνεργάστηκε με τρεις Έλληνες δημιουργούς περιεχομένου – τον Διονύση Ατζαράκη, την Zoe Pre και τον Μιχαήλ Κρητικό – που μέσα από προσωπικές τους στιγμές αποδεικνύουν ότι οι καλύτερες στιγμές δεν χρειάζονται stories για να μείνουν αξέχαστες. Χρειάζονται απλώς να τις ζήσεις.

Heineken

Η πρώτη εμφάνιση του Boring Phone στην Ελλάδα πραγματοποιήθηκε στο εντυπωσιακό closure party του This is Athens Festival, όπου η Heineken® μετέτρεψε μια νύχτα διασκέδασης σε μια γιορτή της ανθρώπινης σύνδεσης – χωρίς περισπασμούς, χωρίς scroll, μόνο με ουσία.

Μόλις 100 συλλεκτικές συσκευές θα γίνουν διαθέσιμες σε τυχερούς fans. Το Boring Phone δεν είναι απλά ένα τηλέφωνο. Είναι στάση ζωής. Είναι το εισιτήριο για να ξαναβρείς τη χαρά του να είσαι παρών. Στην παρέα. Στην κουβέντα. Στον ρυθμό.

Μάθε περισσότερα για το πως μπορείς να το αποκτήσεις εδώ.

Τελευταία άρθρα Marketnews

Lidl Ελλάς: Κορυφαία στην ποιότητα και στις διακρίσεις

Η εταιρεία, με 96 προϊόντα της να αποσπούν τη διεθνή διάκριση Superior Taste Award, επιβεβαιώνει ότι η ποιότητα και η γεύση παραμένουν στο επίκεντρο της εμπειρίας του καταναλωτή.

ALZHEIMER FESTIVAL 2025: Σχεδιάζοντας ένα καλύτερο μέλλον για τα άτομα με άνοια και τους φροντιστές τους

Η Εταιρεία Alzheimer Αθηνών, σε συνεργασία με το Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ) και με αφορμή τον Παγκόσμιο Μήνα Alzheimer, διοργανώνει το Alzheimer Festival 2025.

Το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΖΑΓΟΡΙ χαρίζει επική εμπειρία ζωής: O μεγάλος νικητής ταξιδεύει στο Τόκιο στο πλευρό του Μίλτου Τεντόγλου

Ένας τυχερός νικητής ταξιδεύει στο Τόκιο μέσα από τον διαγωνισμό ΖΑΓΟΡΙ "Κάνε το παιχνίδι σου έξω", για να ζήσει από κοντά την προσπάθεια του Μίλτου Τεντόγλου στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα.

"Σαν Οικογένεια": Η νέα επικοινωνιακή καμπάνια της Barilla που ενώνει τους ανθρώπους γύρω από το τραπέζι

Μια αληθινή ιστορία που ξεκινά από τη Formula 1 και κορυφώνεται με ένα πιάτο ζυμαρικά.