AVENUE: Ανταμείβει την εμπιστοσύνη των επισκεπτών του με τη νέα εφαρμογή Scan & Win

Το AVENUE εγκαινιάζει ένα νέο πρόγραμμα επιβράβευσης θέλοντας να πει ένα μεγάλο "ευχαριστώ" σε όλους όσοι το στηρίζουν πιστά όλα αυτά τα χρόνια.

AVENUE

Με το Scan & Win, το AVENUE επιδιώκει να ανταμείψει έμπρακτα την εμπιστοσύνη και την πιστότητα των πελατών του για κάθε αγορά που κάνουν στα καταστήματά του. Ξεκινώντας το πρόγραμμα αυτό από το Πάσχα και μέχρι 30 Ιουνίου 2025, δίνει την ευκαιρία στους επισκέπτες του να κερδίσουν το ταξίδι των ονείρων τους πραγματοποιώντας τις καθημερινές αγορές τους στο AVENUE και σκανάροντας κάθε απόδειξή τους.

Κάθε σκαναρισμένη απόδειξη ισοδυναμεί με μία συμμετοχή στην κλήρωση, ενώ δεν υπάρχει όριο στον αριθμό συμμετοχών. Μάλιστα, όσο περισσότερες οι αποδείξεις, τόσο αυξάνονται και οι πιθανότητες να κερδίσει κανείς.

Το πρόγραμμα αποτελεί συνέχεια της στρατηγικής του AVENUE να ενισχύει τη σχέση με το αγοραστικό κοινό του, προσφέροντας εμπειρίες που ξεπερνούν τις αγορές και θα εμπλουτιστεί με νέες .

Περισσότερες πληροφορίες & όροι συμμετοχής: https://avenuemall.gr/el/my_avenue/guest/

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Marketnews

Lidl Ελλάς: Κορυφαία στην ποιότητα και στις διακρίσεις

Η εταιρεία, με 96 προϊόντα της να αποσπούν τη διεθνή διάκριση Superior Taste Award, επιβεβαιώνει ότι η ποιότητα και η γεύση παραμένουν στο επίκεντρο της εμπειρίας του καταναλωτή.

ALZHEIMER FESTIVAL 2025: Σχεδιάζοντας ένα καλύτερο μέλλον για τα άτομα με άνοια και τους φροντιστές τους

Η Εταιρεία Alzheimer Αθηνών, σε συνεργασία με το Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ) και με αφορμή τον Παγκόσμιο Μήνα Alzheimer, διοργανώνει το Alzheimer Festival 2025.

Το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΖΑΓΟΡΙ χαρίζει επική εμπειρία ζωής: O μεγάλος νικητής ταξιδεύει στο Τόκιο στο πλευρό του Μίλτου Τεντόγλου

Ένας τυχερός νικητής ταξιδεύει στο Τόκιο μέσα από τον διαγωνισμό ΖΑΓΟΡΙ "Κάνε το παιχνίδι σου έξω", για να ζήσει από κοντά την προσπάθεια του Μίλτου Τεντόγλου στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα.

"Σαν Οικογένεια": Η νέα επικοινωνιακή καμπάνια της Barilla που ενώνει τους ανθρώπους γύρω από το τραπέζι

Μια αληθινή ιστορία που ξεκινά από τη Formula 1 και κορυφώνεται με ένα πιάτο ζυμαρικά.