Για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά υποστηρικτής του Φεστιβάλ Natsu Matsuri η JTI

Φεστιβάλ Natsu Matsuri

Για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά, η JTI Hellas υποστήριξε τη διοργάνωση του παραδοσιακού ιαπωνικού φεστιβάλ Natsu Matsuri, σε συνεργασία με την Πρεσβεία της Ιαπωνίας στην Ελλάδα και τον Δήμο Αθηναίων.

Το Natsu Matsuri, το οποίο πραγματοποιείται στο πλαίσιο του Φεστιβάλ του Δήμου Αθηναίων, αποτελεί μια καλοκαιρινή γιορτή ήχων και χρωμάτων, ανοικτή στους πολίτες και τους επισκέπτες της Αθήνας, που και φέτος ανταποκρίθηκαν στο ετήσιο κάλεσμα και κατέκλυσαν το κατάφυτο και ανθισμένο Ιαπωνικό Πάρκο της Αθήνας.

Φεστιβάλ Natsu Matsuri

Όπως τόνισε η Γενική Διευθύντρια της JTI Hellas, Janine Neuhaus, "η δημιουργία του πρώτου Ιαπωνικού Πάρκου της Αθήνας το 2021, με την υποστήριξη της JTI και η συντήρησή του έκτοτε, αντανακλούν την αφοσίωσή μας στη βιωσιμότητα και την ανθεκτικότητα των κοινωνιών μας. Και η διαμόρφωση ενός μοναδικού χώρου ‘πράσινου’ και ψυχαγωγίας στην πόλη, που ανήκει στους κατοίκους και τους περίοικους της Αθήνας, αντανακλά τη συμβολή μας στη βελτίωση της αστικής ποιότητας ζωής".

Φεστιβάλ Natsu Matsuri

Συνεχίζοντας, υπογράμμισε ότι μέσα από την ανάδειξη του Natsu Matsuri σε θεσμό για τα αθηναϊκά δρώμενα "η JTI στηρίζει την πολιτιστική άνθιση και τον ‘διάλογο’ ανάμεσα στις παραδόσεις, φέρνοντας πιο κοντά την ιαπωνική και την ελληνική κουλτούρα".

Ο Πρέσβης της Ιαπωνίας στη Ελλάδα κ. Koichi Ito μίλησε για την εξέλιξη της γιορτής Natsu Matsuri στο πέρασμα των αιώνων, κι ευχαρίστησε τη JTI Hellas για τη συμβολή της στην προώθησή του στην Ελλάδα.

Ο Αντιδήμαρχος Περιβάλλοντος και Πρασίνου του Δήμου Αθηναίων, κ. Γιώργος Αποστολόπουλος, αναφέρθηκε στο πνεύμα φιλίας και αρμονίας που εκπέμπει το Ιαπωνικό Πάρκο, εκφράζοντας παράλληλα τις ευχαριστίες του στην JTI για την επιμελή φροντίδα του.

Κλείνοντας, η κυρία Neuhaus επισήμανε ότι η ολοκληρωμένη αυτή σύμπραξη Δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, περιβαλλοντική και πολιτιστική, καταδεικνύει έμπρακτα τη δέσμευση της JTI για ένα καλύτερο μέλλον.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Marketnews

Lidl Ελλάς: Κορυφαία στην ποιότητα και στις διακρίσεις

Η εταιρεία, με 96 προϊόντα της να αποσπούν τη διεθνή διάκριση Superior Taste Award, επιβεβαιώνει ότι η ποιότητα και η γεύση παραμένουν στο επίκεντρο της εμπειρίας του καταναλωτή.

ALZHEIMER FESTIVAL 2025: Σχεδιάζοντας ένα καλύτερο μέλλον για τα άτομα με άνοια και τους φροντιστές τους

Η Εταιρεία Alzheimer Αθηνών, σε συνεργασία με το Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ) και με αφορμή τον Παγκόσμιο Μήνα Alzheimer, διοργανώνει το Alzheimer Festival 2025.

Το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΖΑΓΟΡΙ χαρίζει επική εμπειρία ζωής: O μεγάλος νικητής ταξιδεύει στο Τόκιο στο πλευρό του Μίλτου Τεντόγλου

Ένας τυχερός νικητής ταξιδεύει στο Τόκιο μέσα από τον διαγωνισμό ΖΑΓΟΡΙ "Κάνε το παιχνίδι σου έξω", για να ζήσει από κοντά την προσπάθεια του Μίλτου Τεντόγλου στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα.

"Σαν Οικογένεια": Η νέα επικοινωνιακή καμπάνια της Barilla που ενώνει τους ανθρώπους γύρω από το τραπέζι

Μια αληθινή ιστορία που ξεκινά από τη Formula 1 και κορυφώνεται με ένα πιάτο ζυμαρικά.