"Enter the Intense" με το SYOSS σε μια βραδιά γεμάτη δυναμισμό, ομορφιά και εκπλήξεις

Η περιποίηση Intensified. Το styling Intensified. Το χρώμα Intensified. You. Intensified.

SYOSS

Μια μοναδική εκδήλωση πραγματοποιήθηκε για την επίσημη παρουσίαση της νέας  καμπάνιας του SYOSS, "Enter the Intense". Με πάνω από 45 χρόνια εμπειρίας στην περιποίηση, στο χρώμα και το styling των μαλλιών και με βαθιά ιαπωνική κληρονομιά, το Syoss προσκάλεσε εκπρόσωπους των ΜΜΕ, celebrities και influencers από τον χώρο της μόδας και της ομορφιάς να μπουν στον έντονο κόσμο του, να ανακαλύψουν από κοντά την ανανεωμένη εικόνα και τα προϊόντα του, αλλά και να γνωρίσουν την local brand ambassador, Χριστίνα Μπόμπα. 

SYOSS

Με οδηγό τη δέσμευση του brand για επαγγελματική απόδοση με έντονα χρώματα μεγάλης διάρκειας, εντατική περιποίηση και έντονο στυλ, οι καλεσμένοι ταξίδεψαν στον δυναμικό και "black" κόσμο του Syoss μέσα από μια ξεχωριστή εμπειρία θεματικών δωματίων. Κάθε δωμάτιο καλούσε το κοινό να νιώσει την ένταση του Syoss και να ανακαλύψει την νέα εποχή του brand. Εκεί βρισκόταν και η Ελληνίδα brand ambassador του Syoss, Χριστίνα Μπόμπα, η οποία μοιράστηκε την εμπειρία της και το πάθος της για όμορφα μαλλιά που μαγνητίζουν και μεταμορφώνουν κάθε στιγμή της ημέρας χαρίζοντας δύναμη, αυτοπεποίθηση και εσωτερική λάμψη. 

SYOSS

Παράλληλα, οι καλεσμένοι είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν σε βάθος την νέα "intense" εποχή του Syoss, εξερευνώντας τις ιαπωνικές πρακτικές και καινοτόμες φόρμουλες του brand, στο ειδικά διαμορφωμένο στούντιο της Hair Creative Director του Syoss και Session Hairstylist, Kiyoko Odo. Η ίδια, μέσα από ένα βιντεοσκοπημένο προσωπικό μήνυμα, μίλησε για τη δύναμη που κρύβουν τα μαλλιά και πώς το Syoss ενθαρρύνει τον καθένα να ζει με ένταση. Η σπουδαία φωτογράφος, Ρούλα Ρέβη, απαθανάτισε κάθε "intense" στιγμή της βραδιάς μέσα από τον φακό της, αναδεικνύοντας την αυθεντική ομορφιά και λάμψη των καλεσμένων. 

SYOSS

Το ταξίδι στον κόσμο του Syoss ολοκληρώθηκε με signature cocktails με την υπογραφή του Roku Gin. Το Roku Gin, άρρηκτα συνδεδεμένο με την ιαπωνική παράδοση, εμπεριέχει 6 Ιαπωνικά βότανα που συλλέγονται στην ακμή της ωριμότητας τους. Το όνομα Roku, που σημαίνει "6" στα Ιαπωνικά και το εξάγωνο μπουκάλι αποτελούν φόρο τιμής για αυτά τα βότανα. Τα εμπνευσμένα cocktails του Roku Gin ενίσχυσαν την συνολική εμπειρία της βραδιάς με μια ακόμη αίσθηση της ιαπωνικής κουλτούρας και τεχνογνωσίας που πρεσβεύει το Syoss.

SYOSS

Με την καμπάνια "Enter the Intense", το Syoss κατάφερε να εμπνεύσει τους καλεσμένους να ζουν κάθε στιγμή με τόλμη, αυθεντικότητα και αυτοπεποίθηση. Τα προϊόντα Syoss προσφέρουν επαγγελματική φροντίδα στο σπίτι για μαλλιά που ακτινοβολούν έντονο χρώμα, έχουν υγιή όψη και εντυπωσιακό στυλ. Ανακαλύψτε την πιο δυναμική εκδοχή του εαυτού σας με το Syoss. You. Intensified. 

Enter the Intense με το SYOSS!

#YouIntensified #Syoss #EntertheIntense #SyossRelaunch

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Marketnews

Lidl Ελλάς: Κορυφαία στην ποιότητα και στις διακρίσεις

Η εταιρεία, με 96 προϊόντα της να αποσπούν τη διεθνή διάκριση Superior Taste Award, επιβεβαιώνει ότι η ποιότητα και η γεύση παραμένουν στο επίκεντρο της εμπειρίας του καταναλωτή.

ALZHEIMER FESTIVAL 2025: Σχεδιάζοντας ένα καλύτερο μέλλον για τα άτομα με άνοια και τους φροντιστές τους

Η Εταιρεία Alzheimer Αθηνών, σε συνεργασία με το Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ) και με αφορμή τον Παγκόσμιο Μήνα Alzheimer, διοργανώνει το Alzheimer Festival 2025.

Το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΖΑΓΟΡΙ χαρίζει επική εμπειρία ζωής: O μεγάλος νικητής ταξιδεύει στο Τόκιο στο πλευρό του Μίλτου Τεντόγλου

Ένας τυχερός νικητής ταξιδεύει στο Τόκιο μέσα από τον διαγωνισμό ΖΑΓΟΡΙ "Κάνε το παιχνίδι σου έξω", για να ζήσει από κοντά την προσπάθεια του Μίλτου Τεντόγλου στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα.

"Σαν Οικογένεια": Η νέα επικοινωνιακή καμπάνια της Barilla που ενώνει τους ανθρώπους γύρω από το τραπέζι

Μια αληθινή ιστορία που ξεκινά από τη Formula 1 και κορυφώνεται με ένα πιάτο ζυμαρικά.