Ρέουμε μαζί για μεγαλύτερη έμπνευση και δημιουργία

Το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος στηρίζει τον Παιδικό Διαγωνισμό Ζωγραφικής του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης με τίτλο "Προστάτες των Κυκλάδων".

Βίκος

Το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος στηρίζει τον 12ο Παιδικό Διαγωνισμό του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης, με τίτλο "Προστάτες των Κυκλάδων".

Η φετινή θεματική προσκαλεί παιδιά ηλικίας 4 έως 15 ετών να αναδείξουν μέσα από την τέχνη τους, την αξία της βιωσιμότητας, της φυσικής και πολιτιστικής μας κληρονομιάς, ενισχύοντας την περιβαλλοντική τους ευαισθησία. Με δημιουργικότητα και φαντασία, τα παιδιά καλούνται να εκφράσουν τις σκέψεις και τα οράματά τους για την προστασία του πλανήτη. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι ενώ η αρχική προθεσμία υποβολής συμμετοχών ήταν η 9η Μαΐου 2025, λόγω του αυξημένου ενδιαφέροντος παρατείνεται έως τις 5 Ιουνίου 2025, τιμώντας και τη Διεθνή Ημέρα Περιβάλλοντος. Τα αποτελέσματα του διαγωνισμού θα ανακοινωθούν στις 2 Ιουλίου 2025 μέσω ψηφιακής έκθεσης, ενώ τα έργα, που θα αποσταλούν και ταχυδρομικά, θα παρουσιαστούν στις 27 και 28 Σεπτεμβρίου στο Κέντρο Τεχνών του Δήμου Αθηναίων, στο πλαίσιο του 3ου Cycladic Kids Festival που στηρίζει το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος για τρίτη συνεχόμενη χρονιά.

Μέσα από το πολυδιάστατο πρόγραμμα εταιρικής υπευθυνότητας "Ο Β-οίκος της Ζωής μας", η μάρκα Βίκος συνεχίζει να στηρίζει δράσεις με θετικό κοινωνικό αντίκτυπο, που συνδέουν το brand με την εκπαίδευση, τον πολιτισμό και το περιβάλλον. Κατά τη διάρκεια του φεστιβάλ, το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος θα υλοποιήσει συμμετοχικές δράσεις, ειδικά σχεδιασμένες για παιδιά, προσφέροντας μια βιωματική εμπειρία γύρω από τις αρχές της αειφορίας και τη σημασία της υπεύθυνης χρήσης των φυσικών πόρων. Μέσα από το παιχνίδι και τη γνώση, τα παιδιά θα γνωρίσουν την αξία του φυσικού νερού και τη συμβολή του σε μια πιο βιώσιμη καθημερινότητα.

Το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος που εμπιστεύεται η ελληνική οικογένεια, συνεχίζει να επενδύει στη νέα γενιά, στηρίζοντας πρωτοβουλίες που ενδυναμώνουν την οικολογική συνείδηση και καλλιεργούν την αγάπη για την τέχνη και τον πολιτισμό.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Marketnews

Lidl Ελλάς: Κορυφαία στην ποιότητα και στις διακρίσεις

Η εταιρεία, με 96 προϊόντα της να αποσπούν τη διεθνή διάκριση Superior Taste Award, επιβεβαιώνει ότι η ποιότητα και η γεύση παραμένουν στο επίκεντρο της εμπειρίας του καταναλωτή.

ALZHEIMER FESTIVAL 2025: Σχεδιάζοντας ένα καλύτερο μέλλον για τα άτομα με άνοια και τους φροντιστές τους

Η Εταιρεία Alzheimer Αθηνών, σε συνεργασία με το Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ) και με αφορμή τον Παγκόσμιο Μήνα Alzheimer, διοργανώνει το Alzheimer Festival 2025.

Το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΖΑΓΟΡΙ χαρίζει επική εμπειρία ζωής: O μεγάλος νικητής ταξιδεύει στο Τόκιο στο πλευρό του Μίλτου Τεντόγλου

Ένας τυχερός νικητής ταξιδεύει στο Τόκιο μέσα από τον διαγωνισμό ΖΑΓΟΡΙ "Κάνε το παιχνίδι σου έξω", για να ζήσει από κοντά την προσπάθεια του Μίλτου Τεντόγλου στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα.

"Σαν Οικογένεια": Η νέα επικοινωνιακή καμπάνια της Barilla που ενώνει τους ανθρώπους γύρω από το τραπέζι

Μια αληθινή ιστορία που ξεκινά από τη Formula 1 και κορυφώνεται με ένα πιάτο ζυμαρικά.