Η FJÄLLRÄVEN εξασφαλίζει την πρώτη θέση στη λίστα των πιο δημοφιλών εμπορικών σημάτων της tradera για 4η χρονιά

FJÄLLRÄVEN

Για τέταρτη συνεχή χρονιά, η Fjällräven κατέκτησε την πρώτη θέση τόσο στη συνολική κατηγορία της βιομηχανίας ένδυσης όσο και στην κατηγορία των ενδυμάτων εξωτερικού χώρου στην ετήσια έκθεση Circular Brands της Tradera, της μεγαλύτερης αγοράς μεταχειρισμένων ειδών της Σουηδίας. 

Η έκθεση Tradera Circular Brands είναι ένας δείκτης που παρουσιάζει τις μάρκες ένδυσης που εκτιμώνται περισσότερο στο tradera.com, και ως εκ τούτου βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της μετάβασης σε πιο κυκλικό εμπόριο στη βιομηχανία της μόδας.

Η έκθεση περιέχει καταλόγους με τις πιο δημοφιλείς μάρκες στην Tradera, οι οποίοι βασίζονται στον αριθμό των αναζητήσεων, των πωληθέντων ενδυμάτων, της μέσης τιμής και του ποσοστού ολοκλήρωσης κατά τους τελευταίους 12 μήνες. Οι κατηγορίες χωρίζονται σε γυναικείες, ανδρικές, παιδικές, outdoor, αρώματα και "rising star". 

FJÄLLRÄVEN

Περιλαμβάνει επίσης μια λίστα με τις 25 κορυφαίες μάρκες για ολόκληρη τη βιομηχανία ένδυσης, όπου η Fjällräven κατέκτησε και πάλι την πρώτη θέση για την έκδοση 2025 της έκθεσης. "Είναι τιμή μας να αναγνωριζόμαστε και πάλι ως η πιο δημοφιλής μάρκα ένδυσης της Σουηδίας στη δεύτερη αγορά της Tradera. Αυτό το επίτευγμα αναδεικνύει την αξία της δημιουργίας ανθεκτικών, διαχρονικών προϊόντων που μπορούν να χρησιμοποιηθούν και να αγαπηθούν για γενεές. Στη Fjällräven, η βιωσιμότητα δεν είναι μια τάση - είναι μια ευθύνη που καθοδηγεί ό,τι κάνουμε. 

Είμαστε υπερήφανοι που συμμετέχουμε στο αυξανόμενο κίνημα για ένα πιο κυκλικό μέλλον στη βιομηχανία υπαίθριων δραστηριοτήτων και όχι μόνο", δήλωσε η Aiko Bode, Chief Sustainability Officer της Fenix Outdoor. 

FJÄLLRÄVEN

Από την ίδρυσή της το 1960, η Fjällräven έχει αφιερωθεί στη δημιουργία ανθεκτικών, λειτουργικών και διαχρονικών ενδυμάτων που επιτρέπουν στους ανθρώπους να εξερευνούν και να βρίσκονται στη φύση. 

Η έμφαση της μάρκας στα ανθεκτικά υλικά εξασφαλίζει ότι τα προϊόντα της διαρκούν για δεκαετίες χρήσης, για να μεταβιβαστούν στην επόμενη γενιά ή να μεταπωληθούν στην αγορά μεταχειρισμένων ειδών. Με αυτόν τον τρόπο, πρέπει να παράγονται λιγότερα προϊόντα, να καταναλώνεται λιγότερη ενέργεια και να καταλήγουν λιγότερα προϊόντα στα απόβλητα. Η τελευταία πρωτοβουλία της εταιρείας περιλαμβάνει το Fjällräven Pre-Loved, το οποίο έχει ως στόχο να παρατείνει τη διάρκεια ζωής των προϊόντων της και να υποστηρίξει μια πιο κυκλική προσέγγιση στον εξοπλισμό υπαίθρου. Η νέα πλατφόρμα μεταχειρισμένων ειδών δραστηριοποιείται επί του παρόντος στις Ηνωμένες Πολιτείες και επιτρέπει στους πελάτες να αγοράζουν και να πωλούν μεταχειρισμένα είδη της Fjällräven που έχουν ελεγχθεί προσεκτικά, επισκευαστεί και εγκριθεί για μεταπώληση, και αποτελεί μέρος της μακροπρόθεσμης δέσμευσης της Fjällräven για ανθεκτικότητα και βιωσιμότητα. 

Διαβάστε περισσότερα για την προσέγγιση βιωσιμότητας της Fjällräven στο https://www.fjallraven.com/uk/en-gb/aboutfjallraven/sustainability/

Διαβάστε περισσότερα για την έκθεση Circular Brands 2025 της Tradera στο https://info.tradera.com/circular-brands-2025/

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Marketnews

Lidl Ελλάς: Κορυφαία στην ποιότητα και στις διακρίσεις

Η εταιρεία, με 96 προϊόντα της να αποσπούν τη διεθνή διάκριση Superior Taste Award, επιβεβαιώνει ότι η ποιότητα και η γεύση παραμένουν στο επίκεντρο της εμπειρίας του καταναλωτή.

ALZHEIMER FESTIVAL 2025: Σχεδιάζοντας ένα καλύτερο μέλλον για τα άτομα με άνοια και τους φροντιστές τους

Η Εταιρεία Alzheimer Αθηνών, σε συνεργασία με το Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ) και με αφορμή τον Παγκόσμιο Μήνα Alzheimer, διοργανώνει το Alzheimer Festival 2025.

Το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΖΑΓΟΡΙ χαρίζει επική εμπειρία ζωής: O μεγάλος νικητής ταξιδεύει στο Τόκιο στο πλευρό του Μίλτου Τεντόγλου

Ένας τυχερός νικητής ταξιδεύει στο Τόκιο μέσα από τον διαγωνισμό ΖΑΓΟΡΙ "Κάνε το παιχνίδι σου έξω", για να ζήσει από κοντά την προσπάθεια του Μίλτου Τεντόγλου στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα.

"Σαν Οικογένεια": Η νέα επικοινωνιακή καμπάνια της Barilla που ενώνει τους ανθρώπους γύρω από το τραπέζι

Μια αληθινή ιστορία που ξεκινά από τη Formula 1 και κορυφώνεται με ένα πιάτο ζυμαρικά.