Classic, High Protein, Vegan ή Sorbet; Η νέα premium σειρά παγωτών των My market μας βγάζει απ’ το δίλημμα!

Με δώδεκα γεύσεις το "My Gusto Dolcetto Mio" είναι τόσο απολαυστικό που θα γίνει το παγωτό σου!

My market

Chocolate Brownie ή Salted Caramel Himalaya για τους κλασικούς, βανίλια, φουντούκι, αλλά και σοκολάτα υψηλής πρωτεΐνης για όσους συνδυάζουν την απόλαυση με την κάλυψη των διατροφικών τους αναγκών και δεν ξεχνούν να χτίζουν μυϊκή μάζα, Coffee Caramel, αλλά και Salted Caramel με crunchy αμύγδαλα για τους vegan και πέντε λαχταριστά σορμπέ φρούτων για όλους και όλες: λεμόνι, μανταρίνι, φρούτα του δάσους, φυστίκι και πεπόνι. 

My Market

Με τη νέα premium σειρά παγωτών των My market "My Gusto Dolcetto Mio" που στα ιταλικά σημαίνει "το γλυκάκι μου", το παγωτό, συνώνυμο του καλοκαιριού έρχεται στο σπίτι μας ως μία καθημερινή απόλαυση ή γίνεται το ιδανικό δώρο για το επόμενο φιλικό κάλεσμα. 

My Market

Όποια από τις 4 απολαυστικές κατηγορίες κι αν διαλέξετε για να αρχίσετε τις δοκιμές (vegan, sorbet, origin, high protein) το σίγουρο είναι ότι δεν θα μείνετε μόνο στη μία. Η δε τιμή τους κάνει τα παγωτά "My Gusto Dolcetto Mio" την πλέον value for money πρόταση και μας βγάζει από το δίλημμα του ποιο θα πρωτοπάρουμε. 

My Market

Άλλα πιο δροσερά και ελαφριά, άλλα πιο γεμάτα σε γεύση και χορταστικά, σίγουρα πάντως ανάμεσα στις 12 μοναδικές γεύσεις θα βρείτε το…"γλυκάκι" σας!  

My Market

Μια εκλεκτή πρόταση παγωτού σε σούπερ τιμή, μόλις € 4 το τεμάχιο. Φέτος το καλοκαίρι, λοιπόν, επισκεπτόμαστε το My market της γειτονιάς μας ή το e-shop και ξεκινάμε να μετράμε παγωτά! 

Τα "My Gusto Dolcetto Mio" είναι διαθέσιμα αποκλειστικά στα My market. 

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Marketnews

Το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΖΑΓΟΡΙ χαρίζει επική εμπειρία ζωής: O μεγάλος νικητής ταξιδεύει στο Τόκιο στο πλευρό του Μίλτου Τεντόγλου

Ένας τυχερός νικητής ταξιδεύει στο Τόκιο μέσα από τον διαγωνισμό ΖΑΓΟΡΙ "Κάνε το παιχνίδι σου έξω", για να ζήσει από κοντά την προσπάθεια του Μίλτου Τεντόγλου στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
09/09/2025

"Σαν Οικογένεια": Η νέα επικοινωνιακή καμπάνια της Barilla που ενώνει τους ανθρώπους γύρω από το τραπέζι

Μια αληθινή ιστορία που ξεκινά από τη Formula 1 και κορυφώνεται με ένα πιάτο ζυμαρικά.

Mastercard: 10 χρόνια σταθερής στήριξης στο Greece Race for the Cure®

Με συνέπεια και αφοσίωση, η Mastercard στηρίζει για 10η συνεχή χρόνια το μεγαλύτερο θεσμό για την πρόληψη και ενημέρωση κατά του καρκίνου του μαστού.

1555-Βιντεοκλήση στη νοηματική γλώσσα: Κομβικός ο ρόλος της Choose στην υλοποίηση του project με στόχο την συμπερίληψη

Στον αέρα βρίσκεται και η καμπάνια επικοινωνίας της Choose για τη νέα υπηρεσία εξυπηρέτησης του 1555.

Κτήμα Σιγάλα: Δουλεύουμε για τη νέα ημέρα στη Σαντορίνη

Η σελίδα γυρίζει με επένδυση στην αναδιάρθρωση του αμπελώνα, την επιστημονική γνώση και την έρευνα.