Το Str8 στηρίζει το Gameathlon

Το Str8 στηρίζει το Gameathlon

Το Str8 η δημοφιλής ανδρική μάρκα του Ομίλου Σαράντη, συμμετέχει στη μεγαλύτερη έκθεση gaming και τεχνολογίας που πραγματοποιήθηκε στο Ολυμπιακό Στάδιο του Tae Kwon Do στην Αθήνα.

Για ένα τριήμερο, η πολύ επιτυχημένη σειρά STR8 Game, βρέθηκε εκεί για να υποδεχτεί όλους τους game lovers, με ένα εντυπωσιακό branded booth και φωτιζόμενα stands. Φυσικά, δεν έλειπαν τα παιχνίδια,  όπου ένας τυχερός  μέσω του Instant scratch & win είχε την ευκαιρία να κερδίσει ένα Playstation Portal, ενώ στο σημείο μοιράστηκαν 10.000 mini Game deos spray και 6.000 branded mousepads. Παράλληλα, στο branded booth του STR8 Game βρισκόταν gamer influencer όπου μέσω των SoMe του καλούσε το κοινό ώστε να έρθει και να γευτεί από κοντά μία αξέχαστη εμπειρία γεμάτη gaming, διασκέδαση και καινοτομία & να κάνει meet up με gamers.

Το Str8 με ισχυρή κληρονομιά στα αρώματα είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με τη σύγχρονη αρρενωπότητα. Παρά τη σύνδεση του brand με τις αρωματικές του σειρές, διαθέτει μια ευρεία ποικιλία προϊόντων, καλύπτοντας τις διαφορετικές ανάγκες του καταναλωτικού κοινού. Σε αυτό το πλαίσιο,  το 2023 λάνσαρε το Str8 Game σε τέσσερις κατηγορίες (αποσμητικό, κολόνια, αφρόλουτρο & after shave) όπου μέχρι και σήμερα διανύει μία εξαιρετική πορεία.

Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΟΤΑΝ ΤΗ ΖΟΥΜΕ STR8!

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφτείτε τα social media accounts: 
Instagram:str8_fragrances 
TikTok:str8_greece 

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Marketnews

Ημέρα Εθελοντισμού ΑΒ Βασιλόπουλος: 200 πράξεις αγάπης και στήριξης σε όλη την Ελλάδα

Περισσότεροι από 5.200 άνθρωποι της ΑΒ έκαναν τη διαφορά με δράσεις φροντίδας και προσφοράς.

Step Into the Blue with Bombay Sapphire

To Bombay Sapphire premium gin υποδέχεται ένα υπέροχο καλοκαίρι που θα κυριαρχήσει το μπλε.

Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.