Το νέο τεύχος του περιοδικού ΜΑΘΕ ΦΑΕ ΖΗΣΕ κυκλοφόρησε

ΜΑΘΕ ΦΑΕ ΖΗΣΕ

Το νέο τεύχος του περιοδικού ΜΑΘΕ ΦΑΕ ΖΗΣΕ, βρίσκεται ήδη σε όλα τα καταστήματα My market και στο mymarket.gr, και με οδηγό τη διάθεση για προσωπική χαλάρωση και φροντίδα, δίνει ιδέες για καλοκαιρινή ανεμελιά, όπως αυτή των παιδικών μας αναμνήσεων!

Το καλοκαίρι είναι η εποχή που οι ρυθμοί, συνήθως, πέφτουν και η έντονη καθημερινότητα του χειμώνα, αντικαθίσταται από την προσμονή της ξεγνοιασιάς, της χαλάρωσης των διακοπών και της ανάπαυλας που όλοι χρειαζόμαστε. Οι φωτεινές, καλοκαιρινές μέρες, μας προσκαλούν για περισσότερες βόλτες και εξορμήσεις με τους αγαπημένους μας. 

Στο καλοκαιρινό τεύχος του ΜΑΘΕ ΦΑΕ ΖΗΣΕ με λαχταριστό εξώφυλλο ένα μπολ παγωτό φιστίκι, οι αναγνώστες θα βρουν ιδέες για σπιτικά παγωτά, αναζωογονητικά καλοκαιρινά κρασιά, προτάσεις για καλοκαιρινές εξορμήσεις στη Νοτιοανατολική Αττική και καταδύσεις για τους λάτρεις του εναλλακτικού τουρισμού, καθώς και ιδέες για ευεξία και ευημερία της ψυχής και του σώματος μας, για να τις μοιραστούν με τα αγαπημένα τους πρόσωπα.

Το περιοδικό διατίθεται στη συμβολική τιμή των 0,40€, και τα έσοδα από τις πωλήσεις θα διατεθούν για καλό σκοπό μέσω του προγράμματος Εταιρικής Υπευθυνότητας των My market.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Marketnews

Το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΖΑΓΟΡΙ χαρίζει επική εμπειρία ζωής: O μεγάλος νικητής ταξιδεύει στο Τόκιο στο πλευρό του Μίλτου Τεντόγλου

Ένας τυχερός νικητής ταξιδεύει στο Τόκιο μέσα από τον διαγωνισμό ΖΑΓΟΡΙ "Κάνε το παιχνίδι σου έξω", για να ζήσει από κοντά την προσπάθεια του Μίλτου Τεντόγλου στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
09/09/2025

"Σαν Οικογένεια": Η νέα επικοινωνιακή καμπάνια της Barilla που ενώνει τους ανθρώπους γύρω από το τραπέζι

Μια αληθινή ιστορία που ξεκινά από τη Formula 1 και κορυφώνεται με ένα πιάτο ζυμαρικά.

Mastercard: 10 χρόνια σταθερής στήριξης στο Greece Race for the Cure®

Με συνέπεια και αφοσίωση, η Mastercard στηρίζει για 10η συνεχή χρόνια το μεγαλύτερο θεσμό για την πρόληψη και ενημέρωση κατά του καρκίνου του μαστού.

1555-Βιντεοκλήση στη νοηματική γλώσσα: Κομβικός ο ρόλος της Choose στην υλοποίηση του project με στόχο την συμπερίληψη

Στον αέρα βρίσκεται και η καμπάνια επικοινωνίας της Choose για τη νέα υπηρεσία εξυπηρέτησης του 1555.

Κτήμα Σιγάλα: Δουλεύουμε για τη νέα ημέρα στη Σαντορίνη

Η σελίδα γυρίζει με επένδυση στην αναδιάρθρωση του αμπελώνα, την επιστημονική γνώση και την έρευνα.