Για πρώτη φορά η HEIDI KLEIN στην Ελλάδα, σε έναν ιδιαίτερο POP-UP χώρο στη Μύκονο!

Το απόλυτο βρετανικό καλοκαιρινό brand ανοίγει τις πόρτες του στην καρδιά της Μυκόνου μέσα από την συνεργασία του με το POP-UP Mykonos!

Heidi Klein

Αυτό το καλοκαίρι, η HEIDI KLEIN εγκαινιάζει το πρώτο της POP-UP Summer Store στην καρδιά της Μυκόνου!

Το brand, που ιδρύθηκε από τις Heidi Gosman και Penny Klein το 2002, είναι γνωστό τόσο για τα διαχρονικά τους σχέδια, αλλά και την αψεγάδιαστη εφαρμογή των μαγιό της.

Οι συλλογές, όλες τους εμπνευσμένες από μοναδικά θέρετρα της Μεσογείου που περιβάλλονται από παρθένες παραλίες και γαλαζοπράσινα νερά, υπόσχονται να σας μεταφέρουν αυτή τη μοναδική αίσθηση του αέρα της Μεσογείου, κρατώντας παράλληλα ζωντανές τις καλοκαιρινές σας αναμνήσεις.

Heidi Klein

Τα διαχρονικά σχέδια τους, κατασκευασμένα από εκλεκτά υφάσματα και μοναδικά prints,  στόχο έχουν να αγκαλιάσουν και αναδείξουν το γυναικείο σώμα μέσα από τις mix and match επιλογές σε σχέδια και μεγέθη!

Στο pop-up κατάστημα θα βρείτε τη νέα αλλά και την βασική κολεξιόν της Heidi Klein, αλλά και όλα τα απαραίτητα αξεσουάρ για το πιο ανάλαφρο και κομψό resort look του καλοκαιριού.

Heidi Klein

Το pop-up κατάστημα βρίσκεται σε κεντρικό σημείο της Χώρας Μυκόνου, επιτρέποντας στους επισκέπτες να απολαύσουν μια μοναδική εμπειρία shopping ενώ εξερευνούν τα όμορφα σοκάκια του νησιού.

Η Heidi Gosman, συνιδρυτής της Heidi Klein, δήλωσε: "Είμαστε απίστευτα ενθουσιασμένοι που εγκαινιάζουμε τη pop-up μπουτίκ μας εδώ στη Μύκονο, ένα μαγικό νησί για exclusive shopping, και ένας ιδανικός προορισμός για το brand μας!"

Heidi Klein POPUP Summer Store:
Οδός Μαυρογέννους, Πλατεία Γουμενίου
Χώρα Μυκόνου, Ελλάδα , 84600 
@heidikleinswim
@popupmykonos

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Marketnews

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία συμμετέχει και φέτος στη δράση "Ανοιχτά Ζυθοποιεία" με το ζυθοποιείο της στη Ριτσώνα Ευβοίας

Με ξεναγήσεις στους χώρους παραγωγής, σεμινάρια γευσιγνωσίας και δοκιμές αγαπημένων προϊόντων, οι ζυθοποιοί της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας υποδέχονται τους λάτρεις της μπύρας, το Σάββατο 27 Σεπτεμβρίου.

Mastercard Insights: Το κυβερνοέγκλημα αναμένεται να κοστίσει 15,6 τρισεκατομμύρια δολάρια έως το 2029

Ραγδαία αύξηση του κυβερνοεγκλήματος σε παγκόσμιο επίπεδο προβλέπει νέα έρευνα της ομάδας Signal Insights της Mastercard, με την τεχνητή νοημοσύνη και την ευρεία διάθεση εργαλείων κυβερνοεπιθέσεων να εντείνουν την απειλή.