Η μπύρα Carlsberg με την πρώτη της τηλεοπτική καμπάνια στην ελληνική αγορά

Η αυθεντική Δανέζικη Pilsner μας «μυεί» στην έμφυτη ανθρώπινη περιέργεια, που ανέκαθεν ήταν κινητήρια δύναμη!

Carlsberg

Η Carlsberg, η αυθεντική Δανέζικη Pilsner, εμφανίζεται για πρώτη φορά στους ελληνικούς τηλεοπτικούς δέκτες, μέσα από τη νέα παγκόσμια καμπάνια της μάρκας, με κεντρικό μήνυμα:"Τελικά τα καλύτερα πράγματα ξεκινούν από απλή περιέργεια; Probably.".

Η τηλεοπτική παρουσία της μάρκας στη χώρα μας για πρώτη φορά, σηματοδοτεί και την περαιτέρω στοχευμένη ενεργοποίηση του brand στην ελληνική αγορά, σε συνέχεια της εξαιρετικά θετικής ανταπόκρισης τόσο των καταναλωτών όσο και των πελατών στη δυναμική επανατοποθέτηση και έναρξη παραγωγής της μάρκας στην Ελλάδα την περσινή χρονιά. 

Carlsberg

Η μπύρα Carlsberg, γεννήθηκε το 1847 από το όραμα και την περιέργεια ενός ανθρώπου. Μέσα από τη μεγαλύτερη των 150 χρόνων πορεία της, προχωρά πάντα μπροστά με οδηγό την αληθινή, αυθεντική και έμφυτη περιέργεια που χαρακτήριζε τον δημιουργό της αλλά και την ίδια τη μάρκα. Μια δημιουργική περιέργεια για το καινούριο, το καλύτερο, το διαφορετικό. 

Εμπνευσμένη, λοιπόν, από τον ίδιο τον χαρακτήρα της μάρκας, η νέα παγκόσμια καμπάνια της Carlsberg μας οδηγεί σε ένα ταξίδι πίσω στον χρόνο, εκεί όπου ξεκίνησαν όλα, υπενθυμίζοντάς μας – πάντα με το ιδιαίτερο χιούμορ του brand -  ότι η περιέργεια αποτελούσε ανέκαθεν την κινητήρια δύναμη του ανθρώπου, από την αρχή της ιστορίας του, μέχρι και σήμερα. Και συνοδοιπόροι στο ταξίδι αυτό είναι η μουσική και φυσικά μια φιάλη Carlsberg! 

  

Έτσι, από 4 Απριλίου, η νέα ταινία της Carlsberg "ταξιδεύει" στις ελληνικές τηλεοράσεις, καλώντας μας όλους να θυμηθούμε κάτι, που ήδη ξέρουμε: ότι τα καλύτερα πράγματα, όλα τα συναρπαστικά, τα μοναδικά, τα νέα, τα περιπετειώδη και τα ωραία ξεκινούν.. από την απλή περιέργεια!

Μπορείτε να δείτε το τηλεοπτικό σποτ εδώ:

https://www.youtube.com/watch?v=mAA6cHUM6-A.
https://www.instagram.com/carlsberggreece/

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Marketnews

Η Mastercard παρουσιάζει το εστιατόριο Kykloi by Priceless

Το νέο εστιατόριο συνδυάζει τη σύγχρονη ελληνική κουζίνα με τον κοινωνικό σκοπό, εκφράζοντας έμπρακτα το όραμα της Mastercard για ανεκτίμητες εμπειρίες.

Το Κύπελλο Μπρεάλ του Σπύρου Λούη ξανασυστήνεται στο κοινό

Το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ) παρουσιάζει μια ανανεωμένη έκθεση στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ).

Το "Ξαφνικά Φέτος το Καλοκαίρι" επιστρέφει με Δίψα για Βίκος Cola

Δίψα για σινεμά, δίψα για καλοκαιρινές βραδιές κινηματογραφικής μαγείας.

Η Bitget και η UNICEF ενώνουν δυνάμεις για την ενδυνάμωση κοριτσιών στην ψηφιακή εποχή και το blockchain

Η Bitget συνεργάζεται με τη UNICEF Luxembourg και το Game Changers Coalition, συμβάλλοντας ενεργά στην ανάπτυξη των ψηφιακών δεξιοτήτων 300.000 ατόμων.