Η Ζέτα Μακρυπούλια βρήκε το δικό της BACTEFLORA!

Η γνωστή ηθοποιός Ζέτα Μακρυπούλια είναι το νέο πρόσωπο της καμπάνιας BACTEFLORA από την ελληνική εταιρεία OLONEA και μας παροτρύνει να βρούμε και εμείς το δικό μας BACTEFLORA.

Ζέτα Μακρυπούλια

Τα τελευταία 13 χρόνια, η εταιρεία OLONEA παραμένει συνεπής στις αυξανόμενες απαιτήσεις της εποχής και δημιουργεί καινοτόμα και επιστημονικά τεκμηριωμένα προϊόντα, με γνώμονα την ποιότητα, την ασφάλεια και την αποτελεσματικότητα.

Η OLONEA εμπνέεται από τη φύση, την αγνότητα και τα χρώματά της. Για όλα της τα προϊόντα επιλέγονται κλινικά μελετημένες πρώτες ύλες, χωρίς πρόσθετες χρωστικές και αρωματικές ουσίες και χωρίς GMO. Ανταποκρινόμενοι πλήρως στο όραμά τους για την κάλυψη των αναγκών μας, στοχεύουν στην ολιστική προσέγγιση της υγείας του ανθρώπου.

Τα προβιοτικά BACTEFLORA έχουν αποδείξει την αποτελεσματικότητά τους και την αξιοπιστία τους. Με σύνθημα #αγάπησετομικροβίωμασου, η OLONEA μας τονίζει ότι το έντερο είναι το μεγαλύτερο και σημαντικότερο αμυντικό όργανο του ανοσοποιητικού συστήματος. Τα προβιοτικά BACTEFLORA είναι χωρίς βλαπτικά πρόσθετα και αλλεργιογόνα με σταθερότητα στην ποιότητα και τα υψηλότερα πρότυπα ασφάλειας.

Σήμερα περισσότερο από ποτέ, η εταιρεία ανταποκρίνεται στα νέα δεδομένα που διαμορφώνονται στην ελληνική και παγκόσμια αγορά υγείας και υιοθετεί εξ ολοκλήρου πράσινη πολιτική, χρησιμοποιώντας φυσικά, βιοδιασπώμενα και ανακυκλωμένα υλικά. Άλλωστε η OLONEA νοιάζεται "φυσικά για εσάς".

Τα προβιοτικά BACTEFLORA διατίθενται σε φυσικά και online φαρμακεία.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Marketnews

Η Mastercard παρουσιάζει το εστιατόριο Kykloi by Priceless

Το νέο εστιατόριο συνδυάζει τη σύγχρονη ελληνική κουζίνα με τον κοινωνικό σκοπό, εκφράζοντας έμπρακτα το όραμα της Mastercard για ανεκτίμητες εμπειρίες.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
04/07/2025

Το Κύπελλο Μπρεάλ του Σπύρου Λούη ξανασυστήνεται στο κοινό

Το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ) παρουσιάζει μια ανανεωμένη έκθεση στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ).

Το "Ξαφνικά Φέτος το Καλοκαίρι" επιστρέφει με Δίψα για Βίκος Cola

Δίψα για σινεμά, δίψα για καλοκαιρινές βραδιές κινηματογραφικής μαγείας.

Η Bitget και η UNICEF ενώνουν δυνάμεις για την ενδυνάμωση κοριτσιών στην ψηφιακή εποχή και το blockchain

Η Bitget συνεργάζεται με τη UNICEF Luxembourg και το Game Changers Coalition, συμβάλλοντας ενεργά στην ανάπτυξη των ψηφιακών δεξιοτήτων 300.000 ατόμων.