Μία δωρεά αγάπης από τη SARKK στα παιδιά του Χατζηκυριάκειου Ιδρύματος & των Παιδικών Χωριών SOS

Μία δωρεά αγάπης από τη SARKK

Η SARKK, η κορυφαία εταιρία ένδυσης και υπόδησης με σημαντική παρουσία στην Ελλάδα, την Κύπρο και τα Βαλκάνια προχώρησε για 10 η χρονιά στην δωρεά ρουχισμού Tommy Hilfiger και Calvin Klein στο Χατζηκυριάκειο Ίδρυμα και τα Παιδικά Χωριά SOS στη Βάρη. Συνεχίζοντας την αδιάλειπτη στήριξη στα παιδιά που υποστηρίζονται από αυτούς τους  φορείς και με βασικό πυλώνα την κοινωνική προσφορά και την παροχή στήριξης στους συνανθρώπους μας που το έχουν πραγματικά ανάγκη, η δωρεά αυτή αποτελεί μια ακόμα έμπρακτη απόδειξη της δέσμευσης της SARKK προς την συνδρομή οργανισμών που στοχεύουν στη βελτίωση της ζωής των παιδιών με κάθε δυνατό τρόπο.

Με πρώτο σταθμό το Χατζηκυριάκειο Ίδρυμα, την Μεγάλη Τρίτη 11 Απριλίου, η Συλβή Γερογιάννη Marketing, Communications & Visual Merchandising Manager – Tommy Hilfiger & Calvin Klein της Sarkk ΑΒΕΕ συναντήθηκε με την Αναστασία Κατσιλιέρη, τη Διευθύντρια Παιδικής Προστασίας του Χατζηκυριάκειου όπου και συνομίλησαν για τη σπουδαιότητα του έργου του φορέα στη βελτίωση της ποιότητας ζωής των υποστηριζόμενων παιδιών και στην σημαντικότητα της στήριξης του έργου από την ιδιωτική πρωτοβουλία. Στη συνέχεια, η ομάδα της SARKK, επισκέφθηκε τα Παιδικά Χωριά SOS στη Βάρη, όπου την υποδέχτηκε η Λίνα Βαϊανού, Διευθύντρια Εύρεσης Πόρων του οργανισμού, η οποία ευχαρίστησε θερμά για την αδιάλειπτη στήριξη της SARKK όλα αυτά τα χρόνια, μέσα από μια δωρεά που προσφέρει χαρά, χαμόγελο και αισιοδοξία στα παιδιά.

Μία δωρεά αγάπης από τη SARKK

Με την ολοκλήρωση των επισκέψεων, η κα. Συλβή Γερογιάννη Marketing, Communications & Visual Merchandising Manager – Tommy Hilfiger & Calvin Klein της Sarkk ΑΒΕΕ δήλωσε: "Είναι χαρά μας να βρισκόμαστε με συνέπεια και σεβασμό δίπλα στο έργο των δυο φορέων, διαθέτοντας καινούργιο ρουχισμό και υποδήματα, συμβάλλοντας με το δικό μας τρόπο στο ελάχιστο μπροστά στο πολύτιμο έργο που επιτελούν. Η SARKK θα συνεχίσει να συνδράμει στο έργο οργανισμών και ιδρυμάτων που έχουν θετικό αντίκτυπο στην υποστήριξη των παιδιών, που είναι απαραίτητη για την οικοδόμηση ενός καλύτερου μέλλοντος".

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Marketnews

Η Mastercard παρουσιάζει το εστιατόριο Kykloi by Priceless

Το νέο εστιατόριο συνδυάζει τη σύγχρονη ελληνική κουζίνα με τον κοινωνικό σκοπό, εκφράζοντας έμπρακτα το όραμα της Mastercard για ανεκτίμητες εμπειρίες.

Το Κύπελλο Μπρεάλ του Σπύρου Λούη ξανασυστήνεται στο κοινό

Το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ) παρουσιάζει μια ανανεωμένη έκθεση στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ).

Το "Ξαφνικά Φέτος το Καλοκαίρι" επιστρέφει με Δίψα για Βίκος Cola

Δίψα για σινεμά, δίψα για καλοκαιρινές βραδιές κινηματογραφικής μαγείας.

Η Bitget και η UNICEF ενώνουν δυνάμεις για την ενδυνάμωση κοριτσιών στην ψηφιακή εποχή και το blockchain

Η Bitget συνεργάζεται με τη UNICEF Luxembourg και το Game Changers Coalition, συμβάλλοντας ενεργά στην ανάπτυξη των ψηφιακών δεξιοτήτων 300.000 ατόμων.