"Σκιές στο πατητήρι": το τσίπουρο που βγάζει τον καλύτερό μας εαυτό

Η οικογένεια Μονοποικιλιακού Τσίπουρου «Δεκαράκι» επανέρχεται με συναισθηματικό τηλεοπτικό σποτ όπου πρωταγωνιστεί το Δεκαράκι.

«Σκιές στο πατητήρι»: το τσίπουρο που βγάζει τον καλύτερό μας εαυτό»

Οι οθόνες μας πλημμυρίζουν παράδοση και συναίσθημα! Το νέο τηλεοπτικό της οικογένειας Δεκαράκι μας ταξιδεύει νοητά στην αρχή των πάντων…εκεί που συναντάμε τον καρπό της παράδοσης και των συναισθημάτων μας, τον καρπό του σταφυλιού. Η πιο παραδοσιακή διαδικασία ξεκινάει σε ένα πατητήρι, εκεί που όλες οι αισθήσεις έρχονται να λειτουργήσουν παρέα για την απόλυτη εμπειρία που αναδεικνύει τον καλύτερό μας εαυτό.

Μέσα από εικόνες χορού και νεανικής χαράς παρουσιάζεται το σταφύλι, που αποτελεί το κλειδί για τα πολύτιμα μονοποικιλιακά μας, αφού προσφέρει στο μέγιστο τα αρωματικά και γευστικά χαρακτηριστικά του σε κάθε Δεκαράκι δίνοντας άλλη διάσταση στο τσίπουρο. Τα αρώματα από τα στέμφυλα της κάθε ποικιλίας, αναδύονται μέσα από τη διαδικασία της παραδοσιακής, πολλαπλής επαναπόσταξης η οποία απαιτεί χρόνο και πραγματοποιείται παραδοσιακά μέσα σε ελληνικούς, χειροποίητους, χάλκινους άμβυκες. Έτσι, η αδιαμφισβήτητη ποιότητα ενισχύεται από την πολλαπλή επαναπόσταξη και δημιουργεί ένα τσίπουρο "διαμάντι" με αυθεντικό γευστικό και αρωματικό χαρακτήρα.

Το κάθε Δεκαράκι, όποιο κι αν επιλέξουμε, αποτελεί σφραγίδα ποιότητας που χάρη στον παραδοσιακό και μοναδικό χαρακτήρα του αποτελεί μια γευστική εμπειρία που αναδεικνύει τις παραδόσεις του τόπου μας, μας φέρνει πιο κοντά στις ρίζες μας και βγάζει τον καλύτερο εαυτό μας.

Απολαύστε τη νέα ταινία:

Η ταινία είναι μια παραγωγή της Top Cut Modiano, σε σενάριο και concept της Pollen Advertising.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Marketnews

Mastercard: Μεγάλος Χορηγός του Greece Race for the Cure® για 9η συνεχή χρονιά

Έχοντας ενεργή παρουσία για ακόμα μια χρονιά, η Mastercard συμβάλλει και φέτος στην προσπάθεια ενημέρωσης για την πρόληψη και την έγκαιρη διάγνωση του καρκίνου του μαστού.

Η Vans γεφυρώνει το παρελθόν και το παρόν με τη νέα καμπάνια ‘Always Out There’

Με έμπνευση από το τότε και σχεδιασμένο για το σήμερα, η Vans συνδυάζει το στυλ της δεκαετίας των 00s με τον μοντέρνο σχεδιασμό.

Tο premium ρούμι "Don Papa Rum" ταξίδεψε στο νησί των ανέμων σε ένα μαγευτικό τριήμερο με celebrities & influencers από όλο τον κόσμο!

Σε ένα συναρπαστικό "Global Sugarlandia Event" στην Μύκονο γεμάτο tropical διάθεση, συναντήθηκαν επώνυμοι καλεσμένοι από όλο τον κόσμο. Άνθρωποι από το χώρο της μουσικής, της μόδας, της τηλεόρασης και των social media βρέθηκαν μαζί για να απολαύσουν την εμπειρία του "Don Papa Rum", του μοναδικού premium rum από τις Φιλιππίνες που διανέμεται στην Ελλάδα από την ‘’The Sky Spirits Company’’.