Η SARKK ενδυναμώνει τη παρουσία της στην Κυπριακή αγορά μέσω των tommy.com και calvinklein.cy

SARKK

Η SARKK, σε μία κίνηση περαιτέρω ανάπτυξης της υπάρχουσας δυναμικής παρουσίας των δύο leading brands που εκπροσωπεί και στην Κύπρο, Tommy Hilfiger και Calvin Klein, εγκαινιάζει τη λειτουργία των tommy.com και calvinklein.cy. Με αυτή την κίνηση η SARKK, πιστή στην στρατηγική της, δημιουργεί ένα δυναμικό omnichannel δίκτυο που στόχο έχει να εκπληρώσει τις επιθυμίες και τις ανάγκες των fashion enthusiasts πελατών της και στο διαδίκτυο μέσω της online αγοραστικής εμπειρίας που προσφέρουν. Παράλληλα τα δύο νέα ηλεκτρονικά καταστήματα αποτελούν ένα νέο εναλλακτικό σημείο πώλησης των προϊόντων των δύο εμβληματικών brands συμβάλλοντας στην ενδυνάμωση και ανάπτυξη των πωλήσεων τους στην κυπριακή αγορά.

SARKK

Με τη πολυαναμενόμενη άφιξη των δύο e-shops στην Κύπρο, δίνεται η δυνατότητα στους λάτρεις των δύο brands να εμπνευστούν και να επιλέξουν και online τα αγαπημένα τους looks και αξεσουάρ μέσα από τις αμέτρητες προτάσεις ένδυσης για τη γυναίκα, τον άνδρα και το παιδί. Από τα classic American cool κομμάτια του κορυφαίου lifestyle brand Tommy Hilfiger, ανανεωμένα με preppy twist στοιχεία που δημιουργούν μία εκρηκτική μίξη του κλασικού με το νέο, μέχρι τα hero pieces της Calvin Klein, συνώνυμο του σύγχρονου μινιμαλισμού και του self-expression, οι επισκέπτες έχουν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τις τελευταίες τάσεις της μόδας όπως αυτές συστήνονται από τα iconic brands.

Πιστή στα υψηλά πρότυπα των brands και τα τελευταία trends της αγοράς, η SARKK προσθέτει στο portfolio της δύο νέα πρωτοποριακά, δυναμικά e-shops με σύγχρονους αυτοματισμούς, μοναδικό σχεδιασμό και ιδιαίτερες λειτουργικότητες. Επιπλέον, μέσα στις νέες υπηρεσίες έρχεται να προστεθεί η δίγλωσση απεικόνιση των sites (EN/EL) η οποία και αναβαθμίζει σημαντικά την εμπειρία των επισκεπτών.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Marketnews

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία συμμετέχει και φέτος στη δράση "Ανοιχτά Ζυθοποιεία" με το ζυθοποιείο της στη Ριτσώνα Ευβοίας

Με ξεναγήσεις στους χώρους παραγωγής, σεμινάρια γευσιγνωσίας και δοκιμές αγαπημένων προϊόντων, οι ζυθοποιοί της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας υποδέχονται τους λάτρεις της μπύρας, το Σάββατο 27 Σεπτεμβρίου.

Mastercard Insights: Το κυβερνοέγκλημα αναμένεται να κοστίσει 15,6 τρισεκατομμύρια δολάρια έως το 2029

Ραγδαία αύξηση του κυβερνοεγκλήματος σε παγκόσμιο επίπεδο προβλέπει νέα έρευνα της ομάδας Signal Insights της Mastercard, με την τεχνητή νοημοσύνη και την ευρεία διάθεση εργαλείων κυβερνοεπιθέσεων να εντείνουν την απειλή.

Lidl Ελλάς: Κορυφαία στην ποιότητα και στις διακρίσεις

Η εταιρεία, με 96 προϊόντα της να αποσπούν τη διεθνή διάκριση Superior Taste Award, επιβεβαιώνει ότι η ποιότητα και η γεύση παραμένουν στο επίκεντρο της εμπειρίας του καταναλωτή.