Η SARKK ενδυναμώνει τη παρουσία της στην Κυπριακή αγορά μέσω των tommy.com και calvinklein.cy

SARKK

Η SARKK, σε μία κίνηση περαιτέρω ανάπτυξης της υπάρχουσας δυναμικής παρουσίας των δύο leading brands που εκπροσωπεί και στην Κύπρο, Tommy Hilfiger και Calvin Klein, εγκαινιάζει τη λειτουργία των tommy.com και calvinklein.cy. Με αυτή την κίνηση η SARKK, πιστή στην στρατηγική της, δημιουργεί ένα δυναμικό omnichannel δίκτυο που στόχο έχει να εκπληρώσει τις επιθυμίες και τις ανάγκες των fashion enthusiasts πελατών της και στο διαδίκτυο μέσω της online αγοραστικής εμπειρίας που προσφέρουν. Παράλληλα τα δύο νέα ηλεκτρονικά καταστήματα αποτελούν ένα νέο εναλλακτικό σημείο πώλησης των προϊόντων των δύο εμβληματικών brands συμβάλλοντας στην ενδυνάμωση και ανάπτυξη των πωλήσεων τους στην κυπριακή αγορά.

SARKK

Με τη πολυαναμενόμενη άφιξη των δύο e-shops στην Κύπρο, δίνεται η δυνατότητα στους λάτρεις των δύο brands να εμπνευστούν και να επιλέξουν και online τα αγαπημένα τους looks και αξεσουάρ μέσα από τις αμέτρητες προτάσεις ένδυσης για τη γυναίκα, τον άνδρα και το παιδί. Από τα classic American cool κομμάτια του κορυφαίου lifestyle brand Tommy Hilfiger, ανανεωμένα με preppy twist στοιχεία που δημιουργούν μία εκρηκτική μίξη του κλασικού με το νέο, μέχρι τα hero pieces της Calvin Klein, συνώνυμο του σύγχρονου μινιμαλισμού και του self-expression, οι επισκέπτες έχουν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τις τελευταίες τάσεις της μόδας όπως αυτές συστήνονται από τα iconic brands.

Πιστή στα υψηλά πρότυπα των brands και τα τελευταία trends της αγοράς, η SARKK προσθέτει στο portfolio της δύο νέα πρωτοποριακά, δυναμικά e-shops με σύγχρονους αυτοματισμούς, μοναδικό σχεδιασμό και ιδιαίτερες λειτουργικότητες. Επιπλέον, μέσα στις νέες υπηρεσίες έρχεται να προστεθεί η δίγλωσση απεικόνιση των sites (EN/EL) η οποία και αναβαθμίζει σημαντικά την εμπειρία των επισκεπτών.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Marketnews

Around the Table 2025: Το απόλυτο γαστρονομικό γεγονός από τη Mastercard επιστρέφει για 4η χρονιά

Η Αθήνα μπαίνει σε ρυθμό restaurant-hopping, με 50 αγαπημένα εστιατόρια να δημιουργούν tailor-made menus των 25€ ή 50€, αποκλειστικά για κατόχους Mastercard.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
19/11/2025

Η Choose "Πίσω από τα Φώτα" στη νέα καμπάνια για το Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας

H πιο παλιά και ανθρώπινη ιστορία ενέργειας εστιάζει στους ανθρώπους που εμπνέουν, στηρίζουν και οδηγούν τις νέες γενιές μπροστά.

Η "Καθαρή Εβδομάδα" επιστρέφει για 5η χρονιά, φωτίζοντας την Ελλάδα με μήνυμα ευγνωμοσύνης και αναγνώρισης

Με την υποστήριξη της Kärcher Greece και υπό την αιγίδα της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας, η δράση τιμά τους αφανείς ήρωες της καθαριότητας.

Η Fischer στο 66ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

Για 16η χρονιά στο πλευρό του θεσμού, δίνοντας φωνή στο κοινό μέσα από τα Βραβεία Κοινού Fischer.

Διαδικτυακή Ημερίδα από την NBG Pay και τον Όμιλο EPSILONNET για την εξαργύρωση ψηφιακών vouchers

Η ημερίδα στοχεύει στην ενημέρωση των δικαιούχων του προγράμματος "Ψηφιακές Συναλλαγές Β’ Φάση" για τις επιδοτούμενες λύσεις POS και ηλεκτρονικής τιμολόγησης.