ΣΥΝΟΨΗ ΤΑΙΝΙΑΣ
Επτά διαφορετικές ιστορίες στη σύγχρονη Ελλάδα. Ιστορίες όπου οι ήρωες τους προσπαθούν να εξαγνιστούν μέσω της αγάπης.
Ένας μοναχός ηγείται μιας πομπής. Ένα κορίτσι διασώζεται από την πορνεία. Δύο κολεγιόπαιδα γίνονται δράστες βίαιων περιστατικών. Ένας ηλικιωμένος πέφτει θύμα μιας αστυνομικού. Ένα ζευγάρι προσπαθεί να αποκαταστήσει τη σχέση του. Μια γυναίκα εκφράζει τον θυμό της σε έναν δημόσιο υπάλληλο. Ένας άνδρας απάγει τον καλύτερο του φίλο. Επτά διαφορετικές ιστορίες για την αγάπη στη σύγχρονη Ελλάδα, από ανθρώπους που την αναζητούν, τη βρίσκουν, τη χάνουν.
Το ΚΑΘΑΡΤΗΡΙΟ κλείνει την τριλογία της κρίσης (Γραμμές, Εξορία) του Μαζωμένου. Αφηγείται επτά ιστορίες ακραίας αγάπης, με τους ήρωες τους να επιδιώκουν μέσω αυτής τον... εξαγνισμό. Πρόκειται για ένα σουρεαλιστικό δράμα με στοιχεία μαύρης κωμωδίας.
Σημείωμα του σκηνοθέτη Βασίλη Μαζωμένου
"Καθαρτήριο. Ο τίτλος θυμίζει Μεσαίωνα. Θυμίζει ψυχές, βασανισμό, αιώνιο θάνατο ή αιώνια λύτρωση. Πόσο μακριά αλλά και πόσο κοντά στην εποχή μας. Μια εποχή πανδημίας και διάλυσης του κοινωνικού ιστού. Η ταινία, μέσα από αυτές τις επτά ιστορίες που συνδέονται μεταξύ τους με κάποιο τρόπο, προσπαθεί να δείξει αυτήν την τρέλα που επικρατεί στις μέρες μας, έχοντας όμως μια σταθερά: την αγάπη. Αυτήν την αγάπη αναζητούν όλοι οι ήρωες των ιστοριών, σαν ένα καταφύγιο. Και ακόμα κι αν δεν τους δίνεται ή δεν τους ανήκει πραγματικά, την αρπάζουν όπως ο διψασμένος στην έρημο αρπάζει ένα μπουκάλι για την τελευταία σταγόνα νερού."