TRATA x ΑΓΟΡΑ ΜΟΔΙΑΝΟ

Ένα μοναδικό, τολμηρό και ολόφρεσκο concept store από την ελληνική και διαχρονική μάρκα TRATA, στην ανανεωμένη Αγορά Μοδιάνο.

TRATA x ΑΓΟΡΑ ΜΟΔΙΑΝΟ

Η Αγορά Μοδιάνο, η πρώτη παραδοσιακή, κλειστή, αγορά τροφίμων, στη Θεσσαλονίκη, άνοιξε και πάλι τις πόρτες της. Η ελληνική και διαχρονική μάρκα TRATA εμπνεύστηκε από την ιστορική Αγορά και την φρέσκια εικόνα της, και δημιούργησε ένα μοναδικό, τολμηρό και καινοτόμο concept store.

TRATA x ΑΓΟΡΑ ΜΟΔΙΑΝΟ

Το TRATA tinned, όπως ονομάζεται το νέο concept, αποτελεί ένα σημείο συνάντησης, στην ιστορική Αγορά, όπου ο επισκέπτης μπορεί να ζήσει μία 360 εμπειρία απόλαυσης. Με όραμα την ανάδειξη της γαστρονομικής αξίας των θαλασσινών σε κονσέρβα, και όχι μόνο, και πάντα με άξονα την ποιότητα, τη θρεπτικότητα, την απλότητα και τη νοστιμιά της μεσογειακής κουζίνας, το TRATA Tinned στοχεύει στην ανάδειξης κορυφαίων ελληνικών προϊόντων με έναν ευφάνταστο και δημιουργικό τρόπο.

TRATA x ΑΓΟΡΑ ΜΟΔΙΑΝΟ

Εδώ, ο επισκέπτης έχει την ευκαιρία να γνωρίσει και να εντάξει, στην καθημερινή του διατροφή, νόστιμες και θρεπτικές επιλογές με τόνο, αφρόψαρα και άλλα θαλασσινά, καθώς και να απολαύσει πιάτα & συνταγές που φέρουν την υπογραφή του γνωστού σεφ Μανώλη Παπουτσάκη.

TRATA x ΑΓΟΡΑ ΜΟΔΙΑΝΟ

Την ίδια στιγμή, στο πωλητήριο του TRATA tinned, μπορεί να βρει κανείς τη συνολική γκάμα των προϊόντων TRATA αλλά και αποκλειστικής διάθεσης Special Selections της μάρκας, σουβενίρ και χρηστικά αντικείμενα και είδη, που συνδέονται με τη γαστρονομία.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Marketnews

Η Kaiser μετατρέπει και φέτος την Τσικνοπέμπτη στην απόλυτη BBQ εμπειρία!

Πάρε μέρος στον διαγωνισμό και γίνε και εσύ ένας από τους τυχερούς που θα κερδίσουν μοναδικά BBQ δώρα.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
06/02/2023

EssenceMediacom: το νέο breakthrough agency με 120 γραφεία παγκοσμίως

Το νεότερο agency της GroupM δημιουργείται με σκοπό την ανίχνευση νέων ευκαιριών για τους διαφημιζόμενους και προσφέρει πραγματικές integrated λύσεις media.

Η φρεσκάδα και η ανανέωση ξεκινάει από το σπίτι μας!

Στην ΙΚΕΑ η νέα συλλογή υποδέχεται την άνεση και τη λειτουργικότητα με προτάσεις που χαρακτηρίζονται από το στιλ και το προσιτό design.

"Για Πάντα Μαζί": Τα νέα καπάκια της Coca-Cola στην Ελλάδα είναι μη αποσπώμενα για ευκολότερη συλλογή και ανακύκλωση

Η αλλαγή ξεκινάει από τις αρχές Φεβρουαρίου με την Coca-Cola Regular και σταδιακά θα υλοποιηθεί σε όλα τα αγαπημένα μας αναψυκτικά.