Ανακοίνωση της Lidl Ελλάς σχετικά με την έρευνα της εταιρείας INESIS για το "Καλάθι του Νοικοκυριού"

Η Lidl Ελλάς με διαρκές αίσθημα ευθύνης απέναντι στο καταναλωτικό κοινό, την αγορά αλλά και τις θεσμικές πρωτοβουλίες της πολιτείας είναι υποχρεωμένη να αποκαταστήσει την αλήθεια.

Ανακοίνωση της Lidl Ελλάς σχετικά με την έρευνα της εταιρείας INESIS για το «Καλάθι του Νοικοκυριού»

Σε συνέχεια δημοσιευμάτων που αναφέρονται σε "έρευνα" και ανάλυση της εταιρείας INESIS για το "Καλάθι του Νοικοκυριού" την περίοδο από 30/11 έως 06/12, η Lidl Ελλάς με διαρκές αίσθημα ευθύνης απέναντι στο καταναλωτικό κοινό, την αγορά αλλά και τις θεσμικές πρωτοβουλίες της πολιτείας είναι υποχρεωμένη να αποκαταστήσει την αλήθεια.

Συγκεκριμένα, ανάμεσα σε άλλα, η έρευνα της εταιρείας INESIS αναφέρει ότι το καλάθι της Lidl Ελλάς ήταν στα 128,11€, στοιχείο απολύτως ανακριβές, αφού η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή υπολόγισε την αξία του καλαθιού στα 85€ περίπου. Είναι σημαντικό να επισημάνουμε ότι η ειδική μεθοδολογία που εφαρμόζει το αρμόδιο υπουργείο στηρίζεται σε συντελεστές στάθμισης ανά βαρύτητα προϊόντος.

Προτεραιότητα της Lidl Ελλάς είναι η διαφάνεια, η αντικειμενικότητα και η σωστή πληροφόρηση της Ελληνίδας και του Έλληνα καταναλωτή. Αλλά και η στήριξη της εμπιστοσύνης που της δείχνουν εδώ και πάνω από 23 χρόνια.

Μέλημα όλων μας στη Lidl Ελλάς είναι σταθερά "η βέλτιστη ποιότητα στην καλύτερη δυνατή τιμή". Με υψηλότατες προδιαγραφές σε όλη την εφοδιαστική μας αλυσίδα.

Για αυτούς και πολλούς άλλους λόγους αγκαλιάσαμε από την πρώτη στιγμή το "Καλάθι του Νοικοκυριού", παρέχοντας επιπλέον στήριξη στους περισσότερο ευπαθείς συμπολίτες μας.

Αυτό θα συνεχίσουμε να κάνουμε, προσφέροντας τις χαμηλότερες δυνατόν τιμές στο σύνολο των κωδικών μας κι όχι μόνο στα προϊόντα του εβδομαδιαίου καλαθιού.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Marketnews

H Samsung Electronics κατατάσσεται πρώτη στην παγκόσμια αγορά ψηφιακών σημάνσεων για 15 συναπτά έτη

Η εταιρεία συμπληρώνει παραπάνω από μία δεκαετία στην πρώτη θέση της αγοράς, σημειώνοντας ταυτόχρονα ρεκόρ πωλήσεων στον κλάδο.

Η Ελληνική Ένωση Ζυθοποιών μάς προσκαλεί στο πρώτο Φεστιβάλ Μπύρας, World of Beer

Το Φεστιβάλ Μπύρας, World of Beer, υποδέχεται από τις 10 έως και τις 12 Μαΐου 2024, στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων, τους λάτρεις της μπύρας, ώστε να την απολαύσουν σε όλες τις εκδοχές της.

Το efood για ακόμα μία χρονιά ενώνει τις δυνάμεις του με το "Μαζί για το Παιδί" προσφέροντας πασχαλινά γεύματα σε χιλιάδες παιδιά σε όλη την Ελλάδα

Μέσα από το πρόγραμμα Εταιρικής και Κοινωνικής Ευθύνης Love Delivered, το efood για ακόμη μία χρονιά σε συνεργασία με το Μαζί για το Παιδί, μοιράζει πασχαλινά γεύματα σε χιλιάδες παιδιά σε όλη την Ελλάδα

Inalan: Η νέα εποχή των τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα

Ο CEO της κορυφαίας εταιρείας παροχών Internet Inalan, Kostiantyn Dolzhenko, μιλάει στο special edition του USA TODAY.

Η Samsung ξεκινά επίσημα την Ολυμπιακή και Παραολυμπιακή καμπάνια της στην τελική ευθεία για το Παρίσι 2024

Η Samsung κυκλοφορεί την καμπάνια "Open always wins" και ανοίγει τη νέα Ολυμπιακή βιτρίνα, Olympic™️ rendezvous @ Samsung, στην καρδιά του Παρισιού.