Ανακοίνωση της Lidl Ελλάς σχετικά με την έρευνα της εταιρείας INESIS για το "Καλάθι του Νοικοκυριού"

Η Lidl Ελλάς με διαρκές αίσθημα ευθύνης απέναντι στο καταναλωτικό κοινό, την αγορά αλλά και τις θεσμικές πρωτοβουλίες της πολιτείας είναι υποχρεωμένη να αποκαταστήσει την αλήθεια.

Ανακοίνωση της Lidl Ελλάς σχετικά με την έρευνα της εταιρείας INESIS για το «Καλάθι του Νοικοκυριού»

Σε συνέχεια δημοσιευμάτων που αναφέρονται σε "έρευνα" και ανάλυση της εταιρείας INESIS για το "Καλάθι του Νοικοκυριού" την περίοδο από 30/11 έως 06/12, η Lidl Ελλάς με διαρκές αίσθημα ευθύνης απέναντι στο καταναλωτικό κοινό, την αγορά αλλά και τις θεσμικές πρωτοβουλίες της πολιτείας είναι υποχρεωμένη να αποκαταστήσει την αλήθεια.

Συγκεκριμένα, ανάμεσα σε άλλα, η έρευνα της εταιρείας INESIS αναφέρει ότι το καλάθι της Lidl Ελλάς ήταν στα 128,11€, στοιχείο απολύτως ανακριβές, αφού η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή υπολόγισε την αξία του καλαθιού στα 85€ περίπου. Είναι σημαντικό να επισημάνουμε ότι η ειδική μεθοδολογία που εφαρμόζει το αρμόδιο υπουργείο στηρίζεται σε συντελεστές στάθμισης ανά βαρύτητα προϊόντος.

Προτεραιότητα της Lidl Ελλάς είναι η διαφάνεια, η αντικειμενικότητα και η σωστή πληροφόρηση της Ελληνίδας και του Έλληνα καταναλωτή. Αλλά και η στήριξη της εμπιστοσύνης που της δείχνουν εδώ και πάνω από 23 χρόνια.

Μέλημα όλων μας στη Lidl Ελλάς είναι σταθερά "η βέλτιστη ποιότητα στην καλύτερη δυνατή τιμή". Με υψηλότατες προδιαγραφές σε όλη την εφοδιαστική μας αλυσίδα.

Για αυτούς και πολλούς άλλους λόγους αγκαλιάσαμε από την πρώτη στιγμή το "Καλάθι του Νοικοκυριού", παρέχοντας επιπλέον στήριξη στους περισσότερο ευπαθείς συμπολίτες μας.

Αυτό θα συνεχίσουμε να κάνουμε, προσφέροντας τις χαμηλότερες δυνατόν τιμές στο σύνολο των κωδικών μας κι όχι μόνο στα προϊόντα του εβδομαδιαίου καλαθιού.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Marketnews

Η Kaiser μετατρέπει και φέτος την Τσικνοπέμπτη στην απόλυτη BBQ εμπειρία!

Πάρε μέρος στον διαγωνισμό και γίνε και εσύ ένας από τους τυχερούς που θα κερδίσουν μοναδικά BBQ δώρα.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
06/02/2023

EssenceMediacom: το νέο breakthrough agency με 120 γραφεία παγκοσμίως

Το νεότερο agency της GroupM δημιουργείται με σκοπό την ανίχνευση νέων ευκαιριών για τους διαφημιζόμενους και προσφέρει πραγματικές integrated λύσεις media.

Η φρεσκάδα και η ανανέωση ξεκινάει από το σπίτι μας!

Στην ΙΚΕΑ η νέα συλλογή υποδέχεται την άνεση και τη λειτουργικότητα με προτάσεις που χαρακτηρίζονται από το στιλ και το προσιτό design.

"Για Πάντα Μαζί": Τα νέα καπάκια της Coca-Cola στην Ελλάδα είναι μη αποσπώμενα για ευκολότερη συλλογή και ανακύκλωση

Η αλλαγή ξεκινάει από τις αρχές Φεβρουαρίου με την Coca-Cola Regular και σταδιακά θα υλοποιηθεί σε όλα τα αγαπημένα μας αναψυκτικά.