Stoiximan και Betano επίσημοι υποστηρικτές της FIFA για το FIFA World Cup Qatar 2022™

Με τα brands Betano και Stoiximan, η Kaizen Gaming γίνεται η πρώτη εταιρία αθλητικού στοιχηματισμού στον κόσμο που συνεργάζεται με τη FIFA.

Stoiximan και Betano επίσημοι υποστηρικτές της FIFA

Από σήμερα και μέχρι τις 18 Δεκεμβρίου, το brand Betano της Kaizen Gaming, θα βρίσκεται σε όλα τα γήπεδα διεξαγωγής του μεγαλύτερου ποδοσφαιρικού γεγονότος στον κόσμο, του Παγκοσμίου Κυπέλλου Ποδοσφαίρου που ξεκίνησε χθες στο Κατάρ. Ως Επίσημος Υποστηρικτής της FIFA για την Ευρώπη, η Kaizen Gaming, επιτυγχάνει μια ιστορική συμφωνία και γίνεται η πρώτη εταιρία αθλητικού στοιχηματισμού στον κόσμο που συνεργάζεται με τη FIFA.

H συνεργασία της με την FIFA καθώς επίσης και η φετινή κατάκτηση του βραβείου Operator of the Year για το 2022, στα κορυφαία, διεθνή βραβεία του κλάδου online sports betting and gaming, EGR Awards, πιστοποιούν ότι η Kaizen Gaming αποτελεί σήμερα μια από τις σημαντικότερες εταιρίες του χώρου, παγκοσμίως. Η ραγδαία εξέλιξή της εταιρίας την τελευταία δεκαετία στηρίζεται στην ανάπτυξη ιδίας τεχνολογίας που της επιτρέπει να προσφέρει υψηλού επιπέδου, ασφαλείς και υπεύθυνες υπηρεσίες αθλητικού στοιχηματισμού στα εκατομμύρια μέλη της, στις 12 χώρες που δραστηριοποιείται σε Ευρώπη, Λατινική και Βόρεια Αμερική.

Ο Επικεφαλής Ανάπτυξης των Συνεργασιών της FIFA, Λουίς Ροντρίγκεζ, σημείωσε αναφορικά με την ανακοίνωση της συνεργασίας: "Η FIFA και οι άνθρωποι του Betano αντιλαμβάνονται με τον ίδιο τρόπο την έννοια του ήθους όσον αφορά στην χρήση της τεχνολογίας, την οποία αξιοποιούν προκειμένου να βελτιώσουν την εμπειρία των φιλάθλων. Είμαστε ενθουσιασμένοι με αυτά που η ομάδα του Betano έχει σχεδιάσει για να κατακτήσει τους φιλάθλους στην Ευρώπη. Στην έναρξη του Παγκοσμίου Κυπέλλου της FIFA, η συνεργασία αυτή αποτελεί μια σημαντική είδηση καθώς μας επιτρέπει να εισέλθουμε σε μια νέα αγορά, αυτή του αθλητικού στοιχηματισμού".

Ο Διευθύνων Σύμβουλος και Συνιδρυτής της Kaizen Gaming, Γιώργος Δασκαλάκης δήλωσε σχετικά: "Σε συνέχεια της φετινής ανάδειξής μας ως κορυφαία εταιρία στον κόσμο, στον κλάδο μας, είμαστε διπλά περήφανοι που είμαστε ο πρώτος πάροχος αθλητικού στοιχηματισμού, σε παγκόσμιο επίπεδο, που συνεργάζεται με τη FIFA. Αυτή η συνεργασία θα μας φέρει ένα βήμα πιο κοντά στα εκατομμύρια φιλάθλους του ποδοσφαίρου και• στόχος μας είναι να τους προσφέρουμε μια υπεύθυνη εμπειρία αθλητικού στοιχήματος, υψηλών προδιαγραφών, που θα ενδυναμώσει τη δέσμευσή τους με το Παγκόσμιο Κύπελλο του Κατάρ".

Η Kaizen Gaming είναι μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρίες gametech διεθνώς. Με επίκεντρο την τεχνολογία και τους ανθρώπους, στοχεύουμε στον να βελτιώνουμε συνεχώς τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας για να παρέχουμε την καλύτερη και πιο αξιόπιστη εμπειρία διαδικτυακού παιχνιδιού στους πελάτες μας σε όλο τον κόσμο. Λειτουργούμε το brand Betano, σε 10 χώρες και διαχειριζόμαστε επίσης το brand Stoiximan σε Ελλάδα και Κύπρο, απασχολώντας σήμερα, περισσότερους από 1.500 ανθρώπους παγκοσμίως. Έχουμε αναγνωριστεί ως μια από τις κορυφαίες εταιρείες αθλητικού στοιχηματισμού και τυχερών παιγνίων, έχοντας λάβει  διεθνώς αναγνωρισμένα βραβεία EGR, συμπεριλαμβανομένων των "Operator of the Year" και "Sports Betting Operator of the Year" για το 2022.

Για περισσότερες πληροφορίες: www.kaizengaming.com
 

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Marketnews

H PANDORA γιορτάζει το άνοιγμα του νέου της καταστήματος στη Γλυφάδα με ένα event έκπληξη

Μουσική και στυλ συναντιούνται σε ένα λαμπερό opening event με δημοφιλείς influencers, εκπλήξεις και αγαπημένες μουσικές με Live αναμετάδοση από τον Love Radio 97,5.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
18/04/2024

To grand opening του flagship store της, γιόρτασε η PUMA

Celebrities, influencers, και εκπρόσωποι των media παρευρέθηκαν στο experiential opening event της PUMA.

ΠΑΣΧΑ 2024 "Cool Eggs" x "Eggs in Stripes"

Ο Οίκος ZOLOTAS υποδέχεται το φετινό Πάσχα με χρωματιστή διάθεση, παρουσιάζοντας τις αγαπημένες capsule συλλογές πολύτιμων αυγών κοσμημάτων "Eggs in Stripes" και "Cool Eggs".

Η The Walt Disney Company και το National Geographic γιορτάζουν το μήνα της γης με τη νέα παγκόσμια καμπάνια "το Σπίτι μας"

Η καμπάνια περιλαμβάνει παγκόσμιες πρεμιέρες περιεχομένου καθώς και τη συλλογή "το Σπίτι μας" που είναι τώρα διαθέσιμη στο Disney+.

Η νέα εποχή της Taft από τον Schwarzkopf!

Η Taft, Νο1 μάρκα Styling στην Ευρώπη, ήρθε πιο ανανεωμένη από ποτέ και παρουσίασε τα νέα της προϊόντα μέσα από υπέροχα χτενίσματα!