Η Lidl Ελλάς στέκεται δίπλα στους Έλληνες οινοπαραγωγούς αναπτύσσοντας μακροχρόνιες σχέσεις εμπιστοσύνης

Εδραιώνει ολοένα και περισσότερο την παρουσία της στον οινικό κλάδο, προσφέροντας μια μεγάλη γκάμα ελληνικών κρασιών στα καταστήματά της.

Η Lidl Ελλάς στέκεται δίπλα στους Έλληνες οινοπαραγωγούς

Την Τετάρτη, 19 Οκτωβρίου, εκπρόσωποι των μέσων ενημέρωσης μαζί με στελέχη της Lidl Ελλάς επισκέφθηκαν και ξεναγήθηκαν στις εγκαταστάσεις του οινοποιείου του Αγροτικού Συνεταιρισμού Ευρύτερης Περιοχής Αμυνταίου, ενός εκ των παλαιοτέρων οινοποιείων της Μακεδονίας. Η στρατηγική συνεργασία της Lidl Ελλάς με τον ΑΣΕΠΑ μετρά 10 χρόνια, ενώ η επίσκεψη στο οινοποιείο εξελίχθηκε ως οριζόντια ευαισθητοποίηση για τα θέματα της πρωτογενούς παραγωγής, με αιχμή την αμπελουργία – οινοποιία.

Στο πλαίσιο της επίσκεψης οι παρευρισκόμενοι είχαν τη δυνατότητα να γνωρίσουν την αμπελουργική παράδοση της περιοχής, αλλά και να ξεναγηθούν στους χώρους του οινοποιείου γνωρίζοντας τα στάδια της εμφιάλωσης και τις υψηλές προδιαγραφές ποιότητας και ασφάλειας που τηρούνται σε όλη την παραγωγική διαδικασία. Στην επίσκεψη συμμετείχε και ο πρόεδρος του ΕΛΓΟ-ΔΗΜΗΤΡΑ, καθηγητής Σέρκος Χαρατουνιάν, ο οποίος ανέπτυξε τη σημασία της διαχείρισης των φυσικών πόρων στην αμπελουργία και την αγροτική ανάπτυξη.

Η Lidl Ελλάς στέκεται δίπλα στους Έλληνες οινοπαραγωγούς

Σε συνέχεια της ξενάγησης πραγματοποιήθηκε οινογνωσία, όπου οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν τα κρασιά που παράγει το οινοποιείο του συνεταιρισμού για την εταιρεία Lidl Ελλάς: τον αφρώδη ροζέ οίνο Demi Sec Π.Ο.Π. Αμύνταιο, το Ξινόμαυρο Reserve Π.Ο.Π. Αμύνταιο, αλλά και την πιο πρόσφατη προσθήκη ετικέτας στα καταστήματα Lidl, το "Ξ", ένα ροζέ ημίξηρο 100% ξινόμαυρο Π.Γ.Ε. Φλώρινα, με δροσιστική οξύτητα και μετρημένη γλυκύτητα.

Ο ΑΣΕΠΑ ξεκίνησε την οινοποιητική του πορεία το 1959, και από το 1972 αναγνωρίζεται επίσημα η αμπελουργική ζώνη του Αμυνταίου με τη διάκριση Π.Ο.Π.. Σήμερα αριθμεί περίπου 54 μέλη – αμπελουργούς, οι οποίοι καλλιεργούν 1000 στρέμματα με τη χρήση σύγχρονων μεθόδων παραγωγής.

Η Lidl Ελλάς στέκεται δίπλα στους Έλληνες οινοπαραγωγούς

Μετά την ξενάγηση, στον χώρο του οινοποιείου ακολούθησε γεύμα-έκπληξη με τοπικά προϊόντα της σειράς "Νώμα" και άλλα φρέσκα προϊόντα Lidl με την υπογραφή του σεφ Βασίλη Καλλίδη χαρίζοντας μοναδικές εμπειρίες γεύσεις, εμπνευσμένες από την τοπική κουζίνα της περιοχής, σε όλους τους καλεσμένους. Στο πλαίσιο του ταξιδιού πραγματοποιήθηκε, επίσης, επίσκεψη στο Κέντρο Προστασίας λύκου και λύγκα ΑΡΚΤΟΥΡΟΣ.

Η Lidl Ελλάς στέκεται δίπλα στους Έλληνες οινοπαραγωγούς

"Το καλό κρασί προϋποθέτει κατάλληλη φυσιολογία εδάφους, ευνοϊκό κλίμα, αλλά και κατάλληλη διαχείριση φυσικών πόρων. Η Lidl προωθεί ενεργά την προστασία της βιοποικιλότητας στο πλαίσιο της στρατηγικής της για τη βιωσιμότητα. Προσεγγίσαμε, επομένως, το οινοποιείο ως παραγωγική μονάδα ενός ευρύτερου φυσικού περιβάλλοντος, με χλωρίδα και πανίδα. Η Lidl Ελλάς διαθέτει στα ράφια της συνολικά 70 ετικέτες κρασιών, εκ των οποίων οι 50 είναι ελληνικής παραγωγής. Μέσω των στρατηγικών συνεργασιών της με Έλληνες οινοπαραγωγούς, η εταιρεία τους δίνει τη δυνατότητα να εξάγουν τα προϊόντα τους σε χώρες δραστηριότητάς της στο εξωτερικό, ενώ μέσω των ελληνικών εβδομάδων στο δίκτυο της Lidl ταξιδεύουν σε όλη την Ευρώπη" δήλωσε η Βασιλική Αδαμίδου, Διευθύντρια Επικοινωνίας και Εταιρικής Υπευθυνότητας της Lidl Ελλάς.

Τους τελευταίους 12 μήνες η Lidl Ελλάς έχει απορροφήσει 4,5 εκατομμύρια φιάλες από τους 5 Έλληνες προμηθευτές, με τους οποίους συνεργάζεται σε μόνιμη βάση. Η στήριξη της Lidl Ελλάς στον ελληνικό παραγωγικό κλάδο είναι καίρια, καθώς προτεραιότητά της αποτελεί η προώθηση των ελληνικών προϊόντων, τόσο μέσα από τα ράφια των καταστημάτων της, αλλά και ανοίγοντας τον δρόμο στους προμηθευτές της για διεύρυνση της επιχειρηματικής τους δραστηριότητας στο εξωτερικό.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Marketnews

Η HotelBrain Academy ανοίγει τις πόρτες της τον Ιανουάριο του 2023!

Μια καινοτομία έρχεται απο τις αρχες του 2023 από τον Όμιλο HotelBrain, τον μεγαλύτερο ξενοδοχειακό Όμιλο σε αριθμό καταλυμάτων στην Ελλάδα.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
07/12/2022

Η Mastercard ανακοινώνει τη στρατηγική της συνεργασία με τη Skroutz

Στόχος της συνεργασίας είναι να προσφέρει περισσότερα προνόμια στους κάτοχους καρτών Mastercard® για τις αγορές τους μέσα από το μεγαλύτερο marketplace στην Ελλάδα.

Ολυμπιακή Ζυθοποιία: Δράση ευαισθητοποίησης των εργαζομένων, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, μαζί με την ΑΜΚΕ "Λάρα", στο πάρκο ΦΙΞ

Η πρωτοβουλία πραγματοποιήθηκε στο πάρκο ΦΙΞ, στα Πατήσια, το οποίο είχε αναπλάσει, με τη στήριξη του Δήμου Αθηναίων και του Athens Partnership, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία και η FIX Hellas, και αποτελεί πλέον έναν πνεύμονα πρασίνου και χώρο συνάντησης για τους κατοίκους της περιοχής, και όχι μόνο.

To 8o Santa Run έφερε τα Χριστούγεννα στο Ο.Α.Κ.Α "Σπύρος Λούης"!

Μικροί και μεγάλοι Άγιοι Βασίληδες, ξεχύθηκαν στον περιβάλλοντα χώρο του Ο.Α.Κ.Α και έτρεξαν γεμάτοι ενθουσιασμό, στον πιο διασκεδαστικό, χριστουγεννιάτικο αγώνα δρόμου της πόλης.

attica X Spiros Halaris

Τα πολυκαταστήματα attica συνεργάζονται με τον διεθνώς αναγνωρισμένο Έλληνα illustrator, Σπύρο Χάλαρη, ο οποίος δημιούργησε τις χριστουγεννιάτικες ευχετήριες κάρτες που θα συνοδεύουν τις εορταστικές σας αγορές.

Η Schwarzkopf Professional φέρνει τα πιο όμορφα και λαμπερά δώρα για τα φετινά Χριστούγεννα

Αυτά τα Χριστούγεννα γιορτάζουμε την ομορφιά των μαλλιών με τα υπέροχα πακέτα δώρων της Schwarzkopf Professional, σχεδιασμένα για εσάς και τα αγαπημένα σας πρόσωπα!

Νέο κατάστημα chillbox στον Πειραιά

Σε απόσταση αναπνοής από τον νέο σταθμό μετρό "Δημοτικό Θέατρο", το ολοκαίνουργιο κατάστημα chillbox υπόσχεται να χαρίσει δυνατές στιγμές ευτυχίας σε μικρούς και μεγάλους.