ΝΕΑ ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ TRATA

Τέσσερις τηλεοπτικές ιστορίες με δυνατές εικόνες και πλοκή, μας βάζουν στον κόσμο της TRATA και μας αποκαλύπτουν «γιατί τελικά ο Τόνος TRATA είναι τόσο ξεχωριστός!»

TRATA - ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ

Η νέα τηλεοπτική και digital καμπάνια της TRATA είναι στον αέρα ! Με κέφι, τόλμη και χιούμορ έρχεται να μας συστήσει τα μοναδικά χαρακτηριστικά του Τόνου TRATA με έναν τρόπο απρόσμενο.

Η μεγάλη γκάμα, η καινοτομία, η γεύση και η ποιότητα των προϊόντων της αγαπημένης ελληνικής μάρκας, αποτέλεσαν την πηγή έμπνευσης για τη δημιουργία της νέας καμπάνιας, που "μιλάει" για τα μοναδικά χαρακτηριστικά και τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του Τόνου TRATA.

Με πρωταγωνιστή έναν πρωτότυπο, γοητευτικό και σπάνιο χαρακτήρα, και μέσα από τέσσερις τηλεοπτικές ιστορίες με δυνατές εικόνες και πλοκή, η νέα καμπάνια μας βάζει στον κόσμο της TRATA και μας αποκαλύπτει "γιατί τελικά ο Τόνος TRATA είναι τόσο ξεχωριστός!"

Ο Τόνος στη σάουνα, O Τόνος στον ελαιώνα, Ο γάμος του Τόνου, Ο Τόνος στο αυτοκίνητο…
Κάθε ταινία φανερώνει και μια πρωτοτυπία της TRATA:
-Τόνος Καπνιστός TRATA Ο μοναδικός τόνος που καπνίζεται φυσικά σε φούρνο με ξύλα
-Τόνος ΤRATA με ελαιόλαδο Ο μοναδικός τόνος με εκλεκτό ελληνικό ελαιόλαδο
-Τονοσαλάτες TRATA Οι μοναδικές θρεπτικές τονοσαλάτες με τόνο καπνιστό, όσπρια και κινόα
-TRATA Tuna Pocket Τη νέα συσκευασία pocket που πάει παντού και δε θέλει στράγγισμα

Μια νέα εποχή ξεκινάει για την ιστορική ελληνική μάρκα TRATA, που δε σταματά να καινοτομεί και να τολμά.

TRATATATAAA ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ TRATA

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Marketnews

Η Mastercard παρουσιάζει το εστιατόριο Kykloi by Priceless

Το νέο εστιατόριο συνδυάζει τη σύγχρονη ελληνική κουζίνα με τον κοινωνικό σκοπό, εκφράζοντας έμπρακτα το όραμα της Mastercard για ανεκτίμητες εμπειρίες.

Το Κύπελλο Μπρεάλ του Σπύρου Λούη ξανασυστήνεται στο κοινό

Το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ) παρουσιάζει μια ανανεωμένη έκθεση στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ).

Το "Ξαφνικά Φέτος το Καλοκαίρι" επιστρέφει με Δίψα για Βίκος Cola

Δίψα για σινεμά, δίψα για καλοκαιρινές βραδιές κινηματογραφικής μαγείας.

Η Bitget και η UNICEF ενώνουν δυνάμεις για την ενδυνάμωση κοριτσιών στην ψηφιακή εποχή και το blockchain

Η Bitget συνεργάζεται με τη UNICEF Luxembourg και το Game Changers Coalition, συμβάλλοντας ενεργά στην ανάπτυξη των ψηφιακών δεξιοτήτων 300.000 ατόμων.