Το φετινό Taste of Athens είχε γεύση "Νώμα" από τη Lidl Ελλάς

H Lidl κέρδισε τις εντυπώσεις με τη δυναμική της χορηγική παρουσία, ως Official Ingredients Sponsor, αφιερωμένη στη νέα σειρά τοπικών και ποιοτικών προϊόντων «Νώμα».

lidl

Η Lidl Ελλάς έδωσε δυναμικό παρών στο μεγαλύτερο γαστρονομικό φεστιβάλ της χώρας που διοργανώθηκε για τρίτη χρονιά, συγκεντρώνοντας στην καρδιά της πρωτεύουσας δέκα από τους σπουδαιότερους εκπροσώπους της ελληνικής γαστρονομικής σκηνής και περισσότερους από 12.000 επισκέπτες, λάτρεις του φαγητού.

Ως Official Ingredients Sponsor του φετινού Taste of Athens, που έλαβε χώρα στον περιβάλλοντα χώρο του ιστορικού Ζαππείου Μεγάρου, υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού και του Δήμου Αθηναίων, η Lidl Ελλάς παρουσίασε σε ένα καινοτόμο και εντυπωσιακό περίπτερο, τη νέα σειρά τοπικών και ποιοτικών προϊόντων "Νώμα" που είναι διαθέσιμη αποκλειστικά στα καταστήματα του δικτύου της εταιρείας.

Η Lidl Ελλάς μοίρασε μία αναμνηστική τσάντα με επιλεγμένα προϊόντα της σειράς "Νώμα" και ένα έντυπο με πληροφορίες και νόστιμες συνταγές σε όλους τους επισκέπτες, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά αγαπημένες, ελληνικές γεύσεις και να μάθουν περισσότερα για την προέλευσή τους, αλλά και να λάβουν μέρος σε ένα διασκεδαστικό quiz με δώρο ένα gift box με επιλεγμένα προϊόντα της σειράς.

Επιπλέον, στην ειδικά διαμορφωμένη σκηνή του Taste Theater, η Lidl Ελλάς παρουσίασε έξι εμπειρικά εργαστήρια βιωσιμότητας, δια χειρός της διακεκριμένης σεφ Νένας Ισμυρνόγλου, μίας από τις πρώτες σεφ που υιοθέτησαν φιλοσοφία μηδενικών απορριμμάτων στη μαγειρική. Η Νένα Ισμυρνόγλου μαγείρεψε με τρία αγαπημένα εποχικά προϊόντα - ντομάτες, μελιτζάνες και ροδάκινα - και μοιράστηκε μυστικά και συμβουλές για το πώς αξιοποιούνται στο έπακρο. Η συγκεκριμένη ενέργεια αποτελεί μέρος μίας σειράς ενεργειών της Lidl Ελλάς σε συνεργασία με το περιοδικό "Γαστρονόμος" της Καθημερινής υπό τον γενικό τίτλο "Βιωσιμότητα στο Πιάτο" προκειμένου να δημιουργηθεί σταδιακά μία σφαιρική πλατφόρμα ενημέρωσης και εκπαίδευσης, παιδιών και ενηλίκων, πάνω στη σημασία των σωστών πρακτικών παραγωγής και συνηθειών διατροφής.

Η Lidl Ελλάς συνεχίζει σταθερά να αποτελεί αρωγό σε πρωτοβουλίες που προάγουν την ελληνική γαστρονομία και τη βιωσιμότητα, παραμένοντας πιστή στο όραμά της για ένα καλύτερο αύριο για όλους.

Επισκεφθείτε τη Lidl Ελλάς και στα:

corporate.lidl.gr

facebook.com/lidlgr

twitter.com/Lidl_Hellas_

instagram.com/lidl_hellas

linkedin.com/company/lidl-hellas

youtube.com/lidlhellas

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Marketnews

Το Ούζο Πλωμαρίου αναδεικνύει τα παραδοσιακά ξύλινα καΐκια και την τέχνη τους

Το Ούζο Πλωμαρίου, γνωστό για την αγάπη και τον σεβασμό στην ελληνική παράδοση, συνεχίζει τις δράσεις ανάδειξης και συνέχισης της Ελληνικής κληρονομιάς.

20/07/2022

BOMBAY SAPPHIRE EVENT @SKG : The Ultimate Barrel Aged Negroni Batch II

Mία ιδιαίτερη βραδιά, αφιερωμένη στους λάτρεις του Negroni διοργάνωσε το Bombay Sapphire premium Gin

CAUDALIE Beauty Elixir Φωτίζει την επιδερμίδα, σταθεροποιεί το μακιγιάζ

Η CAUDALIE επιστρέφει με το ανανεωμένο mist πολλαπλών χρήσεων BEAUTY ELIXIR το απόλυτο must – have, που φωτίζει την επιδερμίδα & σταθεροποιεί το μακιγιάζ.

H DARPHIN ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΟ ΝΕΟ INTRAL INNER YOUTH RESCUE SERUM

ΕΠΑΝΟΡΘΩΣΤΕ ΤΗΝ ΕΥΑΙΣΘΗΤΗ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΑ ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΕΤΕ ΤΗ ΝΕΑΝΙΚΗ ΤΗΣ ΟΨΗ ΑΥΡΙΟ

PUPA Coconut Lovers, τα προϊόντα που δεν πρέπει να λείψουν από το beauty νεσεσέρ σου φέτος το καλοκαίρι!

Η νέα limited συλλογή μαυρίσματος της PUPA Coconut Lovers είναι εδώ για να χαρίσει στην επιδερμίδα σου φυσική bronze λάμψη

Ανακάλυψε το STMNT GROOMING GOODS

Ανακάλυψε τη νέα γενιά προϊόντων grooming με την υπογραφή των πρωτοπόρων στο σύγχρονο Barbering.

Η νέα καμπάνια της Λουξ έχει τη γεύση του δικού μας ελληνικού καλοκαιριού!

Το δικό μας καλοκαίρι ξεκινά κι επίσημα με την νέα καμπάνια της Λουξ