Τόσο μακριά, τόσο κοντά τους!

Πρωτοβουλία της ΕΛΑΪΣ - Unilever Hellas με τα καταστήματα My market και την Ομάδα Αιγαίου, για την στήριξη της νησιωτικής Ελλάδας

unilever

"Τόσο μακριά, τόσο κοντά τους”, είναι η νέα πρωτοβουλία της ΕΛΑΪΣ - Unilever Hellas σε συνεργασία με τα καταστήματα My market, και τη συμβολή της Ομάδας Αιγαίου, με στόχο την στήριξη της νησιωτικής Ελλάδας. 

"Μαζί εν δράσει" ταξίδεψαν στα μικρά κι ακριτικά νησιά προκειμένου να προσφέρουν εξελιγμένες διαγνωστικές πνευμονολογικές εξετάσεις σε όλους τους κατοίκους.

Η ΕΛΑΪΣ – Unilever Hellas σε συνεργασία με τα καταστήματα My market προχώρησαν στην αγορά ενός θωρακικού υπερηχοτομογράφου, που χάρη στην προηγμένη τεχνολογία του, είναι ικανός να διαγνώσει μη επεμβατικά και χωρίς ακτινοβολία, τις πνευμονίες και άλλες σημαντικές παθήσεις των πνευμόνων αλλά και την πνευμονία που προκαλείται από την Covid 19 σε κάθε στάδιο. Μεταφέρεται εύκολα παντού ώστε να φτάνει και στο τελευταίο σπίτι όλων των κατοίκων των νησιών μας, και θα αποτελέσει σημαντικό εργαλείο για το έργο που προσφέρει η Ομάδα Αιγαίου στη νησιωτική Ελλάδα.

Αυτή την πρωτοβουλία στήριξαν με τις αγορές τους και όλοι οι καταναλωτές που αγκάλιασαν την ενέργεια από την πρώτη στιγμή, αγοράζοντας προϊόντα της Unilever από τα My market προκειμένου να βοηθήσουν κάθε κάτοικο των νησιών που έχει ανάγκη!

Με αφορμή αυτή την ενέργεια, ο Ανδρεάς Παπαμηνάς, National Account Manager της ΕΛΑΪΣ - Unilever Hellas δήλωσε: "Η πρωτοβουλία του "Τόσο μακριά, τόσο κοντά τους” σε συνεργασία με τα My market και την Ομάδα Αιγαίου μας γεμίζει χαρά και υπερηφάνεια. Xαιρόμαστε ακόμα περισσότερο που έχουμε δίπλα μας ένα σημαντικό συνεργάτη και αρωγό των προσπαθειών μας, τα My market. Η στήριξη των ακριτικών νησιών μέσα από τέτοιες ενέργειες είναι απαραίτητη ιδιαίτερα μετά την πανδημία και ελπίζουμε ότι ενέργειες όπως το "Μαζί εν Δράσει" θα ανοίξουν το δρόμο για περισσότερες τέτοιες πρωτοβουλίες".

Η Δήμητρα Δασκαλάκη, Γενική Διευθύντρια Οργανωσιακής Ανάπτυξης και Επικοινωνίας των My market δήλωσε επίσης: "Κάθε ενέργεια που προστατεύει και περιφρουρεί το ανεκτίμητο αγαθό της υγείας των κατοίκων των ακριτικών νησιών έχει εξέχουσα σημασία για όλους μας. Είμαστε υπερήφανοι που μαζί με την ΕΛΑΪΣ-Unilever Hellas και την Ομάδα Αιγαίου συμμετέχουμε σε μία τέτοια ενέργεια με τέτοιο αντίκτυπο για τους συνανθρώπους μας και τις συνθήκες υγείας και ασφάλειάς τους. Όμως, δεν θα μπορούσε να έχει υλοποιηθεί χωρίς την συμβολή των καταναλωτών οι οποίοι βρίσκονται πάντα δίπλα μας σε πρωτοβουλίες όπως αυτή, με έντονο κοινωνικό χαρακτήρα".

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Marketnews

Η Mastercard παρουσιάζει το εστιατόριο Kykloi by Priceless

Το νέο εστιατόριο συνδυάζει τη σύγχρονη ελληνική κουζίνα με τον κοινωνικό σκοπό, εκφράζοντας έμπρακτα το όραμα της Mastercard για ανεκτίμητες εμπειρίες.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
04/07/2025

Το Κύπελλο Μπρεάλ του Σπύρου Λούη ξανασυστήνεται στο κοινό

Το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ) παρουσιάζει μια ανανεωμένη έκθεση στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ).

Το "Ξαφνικά Φέτος το Καλοκαίρι" επιστρέφει με Δίψα για Βίκος Cola

Δίψα για σινεμά, δίψα για καλοκαιρινές βραδιές κινηματογραφικής μαγείας.

Η Bitget και η UNICEF ενώνουν δυνάμεις για την ενδυνάμωση κοριτσιών στην ψηφιακή εποχή και το blockchain

Η Bitget συνεργάζεται με τη UNICEF Luxembourg και το Game Changers Coalition, συμβάλλοντας ενεργά στην ανάπτυξη των ψηφιακών δεξιοτήτων 300.000 ατόμων.