H APIVITA γιορτάζει το ελληνικό καλοκαίρι

H APIVITA εγκαινίασε και επίσημα το ελληνικό καλοκαίρι με ένα χαρούμενο πάρτι στην εξωτική αυλή της «Καραβαϊκής» στη Νέα Πεντέλη.

apivita

Μετά από 2 χρόνια διαδικτυακής επικοινωνίας λόγω πανδημίας, η ομάδα της APIVITA υποδέχτηκε τους καλεσμένους της σε μια πανέμορφη βραδιά αφιερωμένη στα αντηλιακά BEE SUN SAFE και στις μάσκες EXPRESS BEAUTY.

Στη είσοδο, ένα εντυπωσιακό flower bar είχε στηθεί για να στολίσει τους καλεσμένους με φρέσκα πολύχρωμα λουλούδια και να τους βάλει κατευθείαν στο κλίμα ενός εξωτικού καλοκαιρινού beach party!

Τη βραδιά άνοιξε καλωσορίζοντας με πολλή ζεστασιά τους καλεσμένους στο 1ο ζωντανό PR event μετά από τα 2 χρόνια της πανδημίας εκ μέρους της ομάδας της APIVITA η οικοδέσποινα της βραδιάς Λίνα Κοριζή, Global PR Senior Manager.

Στη συνέχεια πήρε το λόγο η Βάσια Γεργίνη, Marketing Manager APIVITA Ελλάδας, που μίλησε για το success story της σειράς αντηλιακών BEE SUN SAFE, τα οποία, από την πρώτη στιγμή που λανσαρίστηκαν, έχουν καταφέρει πραγματικά να ξεχωρίσουν στην αγορά, τόσο για τη μεγάλη ποικιλία τους σε επιλογές για όλες τις ανάγκες, όσο και για την Clean Beauty- Clean Ocean προσέγγισή τους, η οποία εξασφαλίζει την προστασία του θαλάσσιου οικοσυστήματος.

Στη συνέχεια, ο Σωτήρης Πάστρας, Sustainability & Corporate Responsibility Manager, παρουσίασε τα αποτελέσματα της συνεργασίας της APIVITA για το 2021 με τον Μη Κερδοσκοπικό Οργανισμό Aegean Rebreath, που έχει ως σκοπό την προστασία των θαλάσσιων οικοσυστημάτων, καθώς και το πλάνο δράσεων και ενεργειών για το 2022 στο πλαίσιο της συμμετοχής της APIVITA στον οργανισμό 1% for the planet. Επιπλέον, παρουσίασε την πολύ όμορφη digital καμπάνια της APIVITA για την φετινή Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος, η οποία, ζητώντας βοήθεια από 7 "γοργόνες" influencers, θέλησε να ευαισθητοποιήσει το κοινό για την σημασία της προστασίας των θαλασσών.

Η παρουσίαση έκλεισε με έναν θερμό χαιρετισμό από την πολύ επιτυχημένη Ελληνίδα σχεδιάστρια Βάσια Κωσταρά, η οποία μίλησε για τη συνεργασία της με την APIVITA για το 2022 και που με το κοινό όραμα και την αγάπη της για το περιβάλλον, χρησιμοποίησε την έμπνευσή της για να δημιουργήσει τα πιο όμορφα καλοκαιρινά νεσεσέρ για την σειρά αντηλιακών BEE SUN SAFE.

#apivitagreece #beesunsafe #apivitasummer #cleanbeauty #cleanocean #pollinate

Η βραδιά συνεχίστηκε με πολύ κέφι, χορό και ξέγνοιαστη διάθεση, και έκλεισε με ένα πολύ όμορφο αποχαιρετιστήριο press kit που έλαβαν οι δημοσιογράφοι, μια πανέμορφη limited edition τσάντα, επίσης φιλοτεχνημένη από τη Βάσια Κωσταρά, που περιείχε όλα τα απαραίτητα αγαπημένα προϊόντα για να τους συντροφεύσουν στις καλοκαιρινές διακοπές.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Marketnews

Το Ούζο Πλωμαρίου αναδεικνύει τα παραδοσιακά ξύλινα καΐκια και την τέχνη τους

Το Ούζο Πλωμαρίου, γνωστό για την αγάπη και τον σεβασμό στην ελληνική παράδοση, συνεχίζει τις δράσεις ανάδειξης και συνέχισης της Ελληνικής κληρονομιάς.

20/07/2022

BOMBAY SAPPHIRE EVENT @SKG : The Ultimate Barrel Aged Negroni Batch II

Mία ιδιαίτερη βραδιά, αφιερωμένη στους λάτρεις του Negroni διοργάνωσε το Bombay Sapphire premium Gin

CAUDALIE Beauty Elixir Φωτίζει την επιδερμίδα, σταθεροποιεί το μακιγιάζ

Η CAUDALIE επιστρέφει με το ανανεωμένο mist πολλαπλών χρήσεων BEAUTY ELIXIR το απόλυτο must – have, που φωτίζει την επιδερμίδα & σταθεροποιεί το μακιγιάζ.

H DARPHIN ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΟ ΝΕΟ INTRAL INNER YOUTH RESCUE SERUM

ΕΠΑΝΟΡΘΩΣΤΕ ΤΗΝ ΕΥΑΙΣΘΗΤΗ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΑ ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΕΤΕ ΤΗ ΝΕΑΝΙΚΗ ΤΗΣ ΟΨΗ ΑΥΡΙΟ

PUPA Coconut Lovers, τα προϊόντα που δεν πρέπει να λείψουν από το beauty νεσεσέρ σου φέτος το καλοκαίρι!

Η νέα limited συλλογή μαυρίσματος της PUPA Coconut Lovers είναι εδώ για να χαρίσει στην επιδερμίδα σου φυσική bronze λάμψη

Ανακάλυψε το STMNT GROOMING GOODS

Ανακάλυψε τη νέα γενιά προϊόντων grooming με την υπογραφή των πρωτοπόρων στο σύγχρονο Barbering.

Η νέα καμπάνια της Λουξ έχει τη γεύση του δικού μας ελληνικού καλοκαιριού!

Το δικό μας καλοκαίρι ξεκινά κι επίσημα με την νέα καμπάνια της Λουξ