PESTO Barilla: Η γεύση που όλοι αγαπούν

Η Barilla παρουσιάζει την ανανεωμένη PESTO Barilla: μια καμπάνια που υμνεί την σάλτσα που δημιουργεί γέφυρες στις ανθρώπινες σχέσεις.

barilla

Η Barilla έχει ως κύριο στόχο να μεταμορφώνει ένα πιάτο ζυμαρικών σε "Μία Κίνηση Αγάπης", που δημιουργείται μέσα από την προσεκτική επιλογή των συστατικών του, την αγάπη κατά το στάδιο προετοιμασίας του και την ένταση της γεύσης του. Με έμπνευση από αυτό το σύνολο συναισθημάτων, η Barilla κάνει την PESTO Barilla ακόμα καλύτερη, αποτίοντας ένα φόρο τιμής στην ιταλική παράδοση και την καλή μαγειρική. Ο χαρακτήρας αυτός αναδεικνύεται στη νέα παγκόσμια 360ο καμπάνια και στο ευφάνταστο, ανάλαφρο και σύγχρονο τηλεοπτικό σποτ.

Η νέα πολυδιάστατη καμπάνια έρχεται για να υπογραμμίσει την υπεροχή της PESTO Barilla και την επιθυμία της για τη δημιουργία ενός αυτόνομου brand στην κατηγορία των έτοιμων σαλτσών για ζυμαρικά. Για να σηματοδοτήσει αυτήν την αλλαγή, η Barilla μέσα από τη νέα καμπάνια, φέρνει γύρω από ένα τραπέζι αντίθετες προσωπικότητες που ξεπερνούν τις διαφορές τους όταν τους προσφέρεται μία νόστιμη pasta al PESTO Barilla. O ξεχωριστός χαρακτήρας της PESTO Barilla είναι το σημείο αναφοράς που ενώνει ανόμοιες καταστάσεις: τις αντίθετες προσωπικότητες των δυο "Συγκάτοικων", ανθρώπους από διαφορετικές κουλτούρες που γίνονται οι καλύτεροι "Φίλοι". Για όλους η PESTO Barilla είναι πάντα η σταθερά.

Η σκηνοθεσία ανήκει στο όραμα του δημιουργικού μυαλού της Abbie Stephens, μιας νεαρής, διεθνούς φήμης σκηνοθέτιδας, γνωστής για τη φρέσκια και οπτικά εντυπωσιακή προσέγγισής της. Για να ενισχύσει την ιταλικότητα και τη νεωτερικότητα της ίδιας της καμπάνιας, χρησιμοποιήθηκε ένα φρέσκο και χαρούμενο soundtrack: "Che coss'è l'amor" (Τι είναι αγάπη), γραμμένο από τον Vinicio Capossela, το οποίο εκφράζει και αναδεικνύει με τον καλύτερο τρόπο τη φιλόξενη, στοργική , και ζεστή ψυχή της PESTO Barilla.

Η PESTO Barilla ενισχύει την ποιότητα των συστατικών της από 100% ιταλικό βασιλικό & Parmigiano Reggiano ΠΟΠ, θεμελιώδη στοιχεία της ιταλικής κουζίνας. Η Barilla είναι η πρώτη μάρκα σε παγκόσμιο επίπεδο που χρησιμοποιεί στις σάλτσες PESTO, βασιλικό αειφόρου καλλιέργειας. Αυτή είναι μια σημαντική διαφοροποίηση και μια απόδειξη δέσμευσης τόσο για το περιβάλλον, όσο και για τα πρότυπα ποιότητας.

H PESTO Barilla παρασκευάζεται με τη Metodo Delicato (ή Delicate Method), μια διαδικασία ιδιαίτερης φροντίδας και αριστοτεχνίας, εξασφαλίζοντας τη συγκομιδή του βασιλικού νωρίς το πρωί και την άμεση χρήση για την παρασκευή της PESTO εντός ολίγων ωρών, διατηρώντας έτσι το φυσικό άρωμα και την εξαιρετική γεύση του Βασιλικού. Το τελικό αποτέλεσμα είναι μία μοναδικά κρεμώδης σάλτσα PESTO.

Με την έναρξη αυτής της καμπάνιας, η PESTO Barilla παρουσιάζει μαζί με την ανανεωμένη της εμφάνιση και ένα ολοκαίνουργιο βάζο, πιο μοντέρνο από ποτέ, με έμφαση στην ευκολία χρήσης, καθώς πλέον το κουτάλι χωρά ολόκληρο στη συσκευασία. Με αυτό τον τρόπο επιτρέπει στους καταναλωτές να αποφύγουν τη σπατάλη του προϊόντος και να μαζέψουν όλη τη σάλτσα που έχει απομείνει μέσα σε αυτό.

Για τη νέα της ταυτότητα, που σχεδιάστηκε από την εταιρία Marimo, η Barilla συνεργάστηκε με τον Simone Bramante, γνωστό και ως Brahmino, έναν μοντέρνο φωτογράφο, ο οποίος ήταν υπεύθυνος για τη φωτογράφιση του ιταλικού Βασιλικού και του Parmigiano Reggiano ΠΟΠ που πρωταγωνιστούν στην ετικέτα. Η Barilla φροντίζει να ενισχύει τον δεσμό μεταξύ του brand και της τέχνης και για αυτό επέλεξε τον Simone, έναν καλλιτέχνη που αντιπροσωπεύει την αριστεία της τέχνης και την ύψιστη ιταλική κουλτούρα.

H PESTO Barilla είναι η απόλυτη λύση όταν άνθρωποι με διαφορετικό γούστο βρίσκονται γύρω από το ίδιο τραπέζι: η μοναδική γεύση της σάλτσας την καθιστά ως το απόλυτο problem-solver για κάθε περίσταση, καθώς η PESTO Barilla μπορεί και κάνει τους πάντες χαρούμενους. Είναι η γεύση που όλοι αγαπούν.

Δείτε το τηλεοπτικό σποτ της καμπάνιας : Barilla New TV Spot

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τελευταία άρθρα Marketnews

ANEK LINES : Συνταξιδιώτης του Παγκόσμιου Τροπαιούχου Διονύση Ξένου

Η ANEK LINES στέκεται διαχρονικά στο πλευρό νέων αθλητών και ανανεώνει, για μία ακόμα χρονιά, την χορηγία του Έλληνα καρακατέκα Διονύση Ξένου, μετατρέποντας τα εμπόδια σε ευκαιρίες.

29/06/2022

ΜΟΝΚΕΥ 47: Μια νύχτα στο δάσος του Μέλανα Δρυμού με την υπογραφή του πιο ξεχωριστού super premium gin

Οι εκλεκτοί επισκέπτες του "The Monkey Wunderbar" ανακάλυψαν τα μυστικά του Monkey 47 σε μια βραδιά γεμάτη εκπλήξεις!

ΑΡΩΜΑ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ

KORRES Eau de Toilette : Αύγουστος, Σίκινος, Κύμα, Ανάφη, Άνθος.

H APIVITA γιορτάζει το ελληνικό καλοκαίρι

H APIVITA εγκαινίασε και επίσημα το ελληνικό καλοκαίρι με ένα χαρούμενο πάρτι στην εξωτική αυλή της "Καραβαϊκής" στη Νέα Πεντέλη.

ΝΕΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ MyETHNIKI ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ

Η Εθνική Ασφαλιστική καλωσορίζει το νέο μέλος της ψηφιακής της οικογένειας, εγκαινιάζοντας το νέο σύγχρονο portal πελατών της, MyEthniki.

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ… TRIUMPH SWIMWEAR!

Η νέα συλλογή Swimwear της Triumph SS22 με καινοτόμες τεχνολογίες κλέβει τις εντυπώσεις συνδυάζοντας μοναδικά την άνεση και το στυλ.