" Όλη η παράδοση μπροστά μου!"

Στον αέρα βρίσκεται ήδη η τηλεοπτική καμπάνια για τα γαλακτοκομικά προϊόντα ΣΤΑΜΟΥ με την υπογραφή της SOLID HAVAS.

stamouu

H εταιρεία ΣΤΑΜΟΥ, με ιστορία που ξεκινά από το 1964, έχοντας αποκτήσει νέα δυναμική, 23 Γαλακτοπωλεία και σημαντική παρουσία στο Super Market, φημίζεται για το φρέσκο γάλα της και τα αγνά παραδοσιακά γαλακτοκομικά προϊόντα, όπως γιαούρτι, επιδόρπια, παγωτό, γλυκά που φτιάχνονται αποκλειστικά με φρέσκο ελληνικό γάλα ημέρας!

 Όλη η αγάπη για το γάλα, η μαστοριά, η τέχνη, η γεύση,  η καθημερινή προσήλωση στο εργαστήρι  ΣΤΑΜΟΥ είναι και η κεντρική ιδέα της καμπάνιας. Πρόκειται για μία ατμοσφαιρική ταινία που επικεντρώνεται στην αγάπη και το μεράκι της εταιρείας ΣΤΑΜΟΥ να παράγει αυθεντικά, παραδοσιακά προϊόντα από φρέσκο ελληνικό γάλα ημέρας με την ίδια συνταγή και γεύση όπως παλιά.

Μπροστά στα μάτια μας, λοιπόν, παρασκευάζονται από το χάραμα και με φρέσκο γάλα, παραδοσιακά αυθεντικά γιαούρτια με πέτσα, πληθωρικές κρέμες και αρωματικά ρυζόγαλα. Γιατί αυτό είναι και το line της ταινίας: ΣΤΑΜΟΥ. Όλη η παράδοση μπροστά μου!

 Η παραγωγή είναι της Feelme με σκηνοθέτη τη Μαρία Σκόκα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τελευταία άρθρα Marketnews

ANEK LINES : Συνταξιδιώτης του Παγκόσμιου Τροπαιούχου Διονύση Ξένου

Η ANEK LINES στέκεται διαχρονικά στο πλευρό νέων αθλητών και ανανεώνει, για μία ακόμα χρονιά, την χορηγία του Έλληνα καρακατέκα Διονύση Ξένου, μετατρέποντας τα εμπόδια σε ευκαιρίες.

29/06/2022

ΜΟΝΚΕΥ 47: Μια νύχτα στο δάσος του Μέλανα Δρυμού με την υπογραφή του πιο ξεχωριστού super premium gin

Οι εκλεκτοί επισκέπτες του "The Monkey Wunderbar" ανακάλυψαν τα μυστικά του Monkey 47 σε μια βραδιά γεμάτη εκπλήξεις!

ΑΡΩΜΑ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ

KORRES Eau de Toilette : Αύγουστος, Σίκινος, Κύμα, Ανάφη, Άνθος.

H APIVITA γιορτάζει το ελληνικό καλοκαίρι

H APIVITA εγκαινίασε και επίσημα το ελληνικό καλοκαίρι με ένα χαρούμενο πάρτι στην εξωτική αυλή της "Καραβαϊκής" στη Νέα Πεντέλη.

ΝΕΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ MyETHNIKI ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ

Η Εθνική Ασφαλιστική καλωσορίζει το νέο μέλος της ψηφιακής της οικογένειας, εγκαινιάζοντας το νέο σύγχρονο portal πελατών της, MyEthniki.

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ… TRIUMPH SWIMWEAR!

Η νέα συλλογή Swimwear της Triumph SS22 με καινοτόμες τεχνολογίες κλέβει τις εντυπώσεις συνδυάζοντας μοναδικά την άνεση και το στυλ.