Παπαματθαίου Ιάσονας
2025
Η ταράτσα
Στην πρωτόπαικτη παρισινή κωμωδία του βραβευμένου με Όσκαρ σεναριογράφου του Μπουνιουέλ, μια σύζυγος ανακοινώνει στον ανυποψίαστο άντρα της ότι τον εγκαταλείπει. Μέσα από την κωμική πλευρά της ανθρώπινης εμπειρίας το έργο μιλά για την ανάγκη μας για αποδοχή και κατανόηση, ενώ προσφέρεται για φιλοσοφικές συζητήσεις. Δράμα δεν προκύπτει από αυτή την ανακοίνωση. Το κουδούνι του ζευγαριού χτυπά ξανά και ξανά, διάφοροι ενδιαφερόμενοι εμφανίζονται, σχέσεις δημιουργούνται, (ανεπιτυχείς) αυτοκτονίες επιχειρούνται, η επικοινωνία μόνον εύκολη δεν είναι και οι παρεξηγήσεις δίνουν και παίρνουν.
2024
Η πιο σωστή απόφαση
Ένα νέο, πρωτότυπο έργο που πραγματεύεται την ιστορία ενός σύγχρονου ζευγαριού, της Έλλης και του Μάνου, και την απόφασή τους να αποκτήσουν το πρώτο τους παιδί. Πόσο πολύ αλλάζει τη ζωή τους ο ερχομός του; Είναι η μητρική αγάπη το πιο αδιαπραγμάτευτο πράγμα στο σύμπαν; Ή μήπως υπάρχουν στιγμές που τίποτα δεν φαίνεται πια να είναι στη θέση του; Μια οικεία, γλυκόπικρη ιστορία θυσίας και αγάπης που έχουμε δει να εκτυλίσσεται πολλές φορές μπροστά στα μάτια μας αλλά συνήθως δεν της δίνουμε σημασία· έως ότου να ακούσουμε ένα δικό μας κλάμα να μας ξυπνάει. Και τότε συνειδητοποιούμε, πόσο κοντά στην ευτυχία βρίσκεται η απόγνωση. Και αναρωτιόμαστε, αν καταφέραμε τελικά να πάρουμε την πιο σωστή απόφαση.
2023
Συρανό
Πρόκειται για μία ιστορία που διαδραματίζεται στο Παρίσι του 17ου αιώνα, με πρωταγωνιστή έναν δεινό πολεμιστή, τον Συρανό. Ο Συρανό λόγω ενός εξωτερικού του χαρακτηριστικού (της μεγάλης μύτης του) δεν τα πήγαινε πολύ καλά στον τομέα του έρωτα. Συγκεκριμένα, ήταν η Ρωξάνη εκείνη από την οποία δεν είχε ανταπόκριση, καθώς, μάλιστα, αυτή αγαπούσε έναν άλλο άντρα, τον Κριστιάν. Ο τελευταίος, όμως, επειδή δεν διέθετε ευγλωττία και πνευματικό βάθος, ζήτησε από τον Συρανό να «γίνει η φωνή του» μέσα από ερωτικές επιστολές που θα είχαν την υπογραφή του ίδιου αλλά θα ήταν γραμμένες στην πραγματικότητα εκείνον. Τελικά, είναι το πνεύμα ή εξωτερική εμφάνιση που κερδίζει στον έρωτα;
2022
Βόιτσεκ
Νέα σκηνική πρόταση πάνω στο έργο-σταθμός σε μορφή θεατρικού δοκιμίου με ζωντανή μουσική, που εστιάζει στα κοινωνικά αίτια της φτώχειας και των ψυχικών διαταραχών και στη θρησκευτική ερμηνεία της ύπαρξης.
Σοφία: Πώς η Σοφία έγινε Βέμπο. Πώς η Βέμπο έγινε Φωνή της Ελλάδας.
Μια σκηνική σύνθεση για τον έρωτα, τον πόλεμο, τη δόξα και τη μοναξιά της που λειτουργεί ως ωδή στη Σοφία Βέμπο, ένα οδοιπορικό στη ζωή και την ψυχή της από την Καλλίπολη της Ανατολικής Θράκης στις μεγαλύτερες σκηνές του κόσμου, αλλά και στον ελληνικό λαό. Δεκαοκτώ τραγούδια της Βέμπο διασκευάστηκαν και ενορχηστρώθηκαν από τον Αλέξη Ντίαμαντ ειδικά για την παράσταση-αφιέρωμα σύγχρονης ματιάς και διαχρονικής αμφιβολίας, όπως λέει και η δημιουργός. Ανάμεσά τους, η «Μισιρλού», το «Πόσο Λυπάμαι», το «Ο άνθρωπός μου» και βέβαια τα «Παιδιά της Ελλάδος παιδιά», το «Κάνε κουράγιο, Ελλάδα μου» και πολλά ακόμη - τραγούδια που σημάδεψαν την πορεία του Έθνους, σε μια σκηνική σύμπραξη καταξιωμένων καλλιτεχνών του θεάτρου και της μουσικής.
2018
Άμλετ
Η παράσταση επιστρέφει ανανεωμένη, σε νέο χώρο, και μας μεταφέρει στο σαιξπηρικό βασίλειο της Δανίας, όπου οι ήρωες και τα πάθη τους έρχονται στο σήμερα μέσα από τη διαχρονική θεματική του μεγάλου συγγραφέα.