Στο Τέλος του Τούνελ

2

Αγωνιώδες θρίλερ που χειρίζεται επιδέξια το σασπένς, το παρακάνει όμως στις σεναριακές στροφές και ανατροπές, θέλοντας πάση θυσία να εντυπωσιάσει τον θεατή.

Στο Τέλος του Τούνελ

Αγωνιώδες θρίλερ που χειρίζεται επιδέξια το σασπένς, το παρακάνει όμως στις σεναριακές στροφές και ανατροπές, θέλοντας πάση θυσία να εντυπωσιάσει τον θεατή.

Στο Τέλος του Τούνελ - εικόνα 1

Τα ισπανικά αλλά και γενικώς­ τα ισπανόφωνα θρίλερ έχουν εισβάλει για τα καλά τόσο στη διεθνή όσο και στην ελληνική κινηματογραφική πραγματικότητα και προκαλούν εντύπωση με τις πρωτότυπες ιδέες και την αφηγηματική στιβαρότητά τους. Στοιχεία που έχουν ανανεώσει το είδος των ταινιών αγωνίας, ξεκινώντας από τα δράματα μυστηρίου ή τις αστυνομικές περιπέτειες και φτάνοντας στα horror movies.

Το «Στο Τέλος του Τούνελ» μας έρχεται από το Μπουένος Άιρες, του οποίου όμως δεν βλέπουμε την παραμικρή εικόνα, καθώς όλη η δράση εκτυλίσσεται μέσα και κάτω από το σπίτι του Χοακίν. Ενός τεχνικού κομπιούτερ, ο οποίος έχασε σε ατύχημα την οικογένειά του και εκείνος είναι καρφωμένος σε αναπηρικό καροτσάκι. Για να εξοικονομήσει χρήματα, νοικιάζει τη σοφίτα του, όπου εγκαθίστανται μια όμορφη, εξωστρεφής χορεύτρια με την εξάχρονη κόρη της, η οποία έχει σταματήσει να μιλάει τα τελευταία δύο χρόνια. Ο Χοακίν δουλεύει απομονωμένος στο υπόγειο, όταν κάποια στιγμή ακούει θορύβους από δίπλα, στήνει αφτί και ανακαλύπτει πως μια συμμορία ετοιμάζει ληστεία τράπεζας.

Στο Τέλος του Τούνελ - εικόνα 2

Με δύο κωμωδίες στο ενεργητικό του, ο Ροδρίγο Γκράντε αλλάζει ρότα και οργανώνει εδώ ένα συνδυασμό heist movie και αγωνιώδους θρίλερ, ενώ φροντίζει να κρατήσει ψηλά την ένταση, να χτίσει ένα non stop σασπένς και να τραβήξει την κατάλληλη στιγμή τους άσους από το (σεναριακό) μανίκι του. Παρά την εμφανέστατη πρόθεσή του να εντυπωσιάσει πάση θυσία τον θεατή, δεν τα καταφέρνει εξίσου καλά σε όλες τις πίστες, καθώς επιστρέφει στην ευκολία του δοκιμασμένου και στην ασφάλεια του κλισέ όταν ζορίζεται. Διατηρεί όμως μέχρι τέλους το σεβασμό του για το είδος, του οποίου γνωρίζει καλά τα τικ και τους κανόνες.

Αργεντινή, Ισπανία. 2016. Διάρκεια: 121΄. Διανομή: SEVEN FILMS.

Περισσότερες πληροφορίες

Στο Τέλος του Τούνελ

Al Final del Tunel
2
  • Θρίλερ
  • 2016
  • Διάρκεια: 120 '
  • Ροδρίγο Γκράντε

Καρφωμένος σε αναπηρικό καροτσάκι, ο Χοακίν δουλεύει ως τεχνικός κομπιούτερ στο σπίτι του, τη σοφίτα του οποίου νοικιάζει σε μια όμορφη νεαρή χορεύτρια και την κόρη της. Ακούγοντας κάποια στιγμή θορύβους από το διπλανό υπόγειο, ανακαλύπτει πως μια συμμορία ετοιμάζει τη ληστεία της διπλανής τράπεζας.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Ελληνικό box office: Ράιαν Γκόσλινγκ εναντίον Γκάρφιλντ

Σε μια εβδομάδα όπου τα σινεμά υπολειτουργούσαν και οι θεατές είχαν το νου τους στον οβελία, ο "Γκάρφιλντ" κέρδισε τις εντυπώσεις, ενώ δυναμικό ήταν το άνοιγμα του "Κασκαντέρ" από την Δευτέρα του Πάσχα.

ΓΡΑΦΕΙ: ΧΡΗΣΤΟς ΜΗΤΣΗς
10/05/2024

Είναι επίσημο: Έρχονται νέες ταινίες "Άρχοντα των Δαχτυλιδιών"

Το στούντιο της Warner Bros. έδωσε το πράσινο φως για την ανάπτυξη δύο ταινιών υπό την επίβλεψη του Πίτερ Τζάκσον.

Το Cine Paris επέστρεψε! Δείτε πώς άλλαξε το ιστορικό θερινό σινεμά

Βρεθήκαμε στην άτυπη "πρόβα τζενεράλε" του πλήρως ανανεωμένου κινηματογράφου ο οποίος ανοίγει ξανά από το Cinobo.

Arkadiko Film Festival: Στο "Any Day Now" του Χαμί Ραμεζάν το Βραβείο Κοινού

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία το online φεστιβάλ που διοργάνωσε το Cinobo μαζί με τα Filmin και MyMovies, ενώνοντας το παρελθόν με το παρόν του ευρωπαϊκού σινεμά.

Τζέσικα Χάουσνερ: "Υπάρχει μια κοινωνικά υστερική εμμονή για ομορφιά"

Η Αυστριακή σκηνοθέτρια του "Club Zero" μιλάει για τη στιλάτη και διεισδυτική σάτιρά της με πρωταγωνίστρια τη Μία Γουασικόφσκα, η οποία έκανε πρεμιέρα στο περσινό Φεστιβάλ Καννών.

Το Βασίλειο του Πλανήτη των Πιθήκων

Σίκουελ με ποιότητες ικανές να διατηρήσουν το ικανοποιητικό επίπεδο του αναβιωτικού franchise, το οποίο όμως αποδυναμώνεται από την ανοικονόμητη σκηνοθεσία και το άνισο γράψιμό του.

Club Zero

Κοινωνική σάτιρα με έντονα σαρδόνιο χιούμορ και weird σκηνοθετικό στιλιζάρισμα. Αν και θεματικά ενδιαφέρουσα, η ψυχρότητά της μοιάζει εκβιαστική και η πικρή ειρωνεία της επιτηδευμένη.