Μύκονος καλεί Μαϊάμι

Ο βραβευμένος σεφ του μυκονιάτικου ξενοδοχείου «Bill & Coo» Αθηναγόρας Κωστάκος σέρβιρε τα μεταμοντέρνα γεμιστά της μαμάς του και τη δική του σπανακόπιτα στην αφρόκρεμα των ταξιδιωτικών δημοσιογράφων και πρακτόρων της Ανατολικής Ακτής των Ηνωμένων Πολιτειών, παρουσία του «α», σε ένα event εξωστρέφειας που επικοινωνεί τη σύγχρονη ελληνική κουζίνα στο εξωτερικό.

Μύκονος καλεί Μαϊάμι

Ο βραβευμένος σεφ του μυκονιάτικου ξενοδοχείου «Bill & Coo» Αθηναγόρας Κωστάκος σέρβιρε τα μεταμοντέρνα γεμιστά της μαμάς του και τη δική του σπανακόπιτα στην αφρόκρεμα των ταξιδιωτικών δημοσιογράφων και πρακτόρων της Ανατολικής Ακτής των Ηνωμένων Πολιτειών, παρουσία του «α», σε ένα event εξωστρέφειας που επικοινωνεί τη σύγχρονη ελληνική κουζίνα στο εξωτερικό.

Μύκονος καλεί Μαϊάμι - εικόνα 1
Ο Αθηναγόρας Κωστάκος μυεί τους προσκεκλημένους στη μοντέρνα ελληνική γαστρονομία

Μας αρέσει όταν η νέα ελληνική κουζίνα βγαίνει προς τα έξω με σύγχρονο τρόπο, πόσο μάλλον όταν περνά τον Ατλαντικό. Ο λόγος για τον Αθηναγόρα Κωστάκο, ο οποίος την εβδομάδα της Καθαράς Δευτέρας ταξίδεψε τη νέο-ελληνική κουζίνα του, με το έντονα προσωπικό ύφος, μέχρι το μακρινό Μαϊάμι.

Η ανταλλαγή γαστρονομικών επισκέψεων είναι κάτι που ο βραβευμένος σεφ του μυκονιάτικου ξενοδοχείου «Bill & Coo» συνηθίζει. Κάθε καλοκαίρι, στο πλαίσιο του Gastronomy Project, υποδέχεται στη Μύκονο γνωστούς σεφ από όλο τον κόσμο και την Ελλάδα, ενώ τον υπόλοιπο καιρό ταξιδεύει διαρκώς στις μεγάλες γαστρονομικές μητροπόλεις, σε αναζήτηση νέων εμπειριών.

Αυτήν τη φορά, ωστόσο, το πλάνο ήταν μεγαλύτερο και αφορούσε μια τριήμερη γαστρονομική «απόβαση» στη λαμπερή πόλη της Αμερικής, υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, την οποία είχα την ευκαιρία να παρακολουθήσω από κοντά.

Μύκονος καλεί Μαϊάμι - εικόνα 2
Η μυκονιάτικη σαλάτα του Αθηναγόρα μοσχοβολά θρούμπι ακόμα και στο Μαϊάμι

Ο Αθηναγόρας (με τον sous chef του Μιχάλη Κίκη) και ο διευθυντής του «Bill & Coo» Παναγιώτης Σωπιάδης, πέρα από έμπνευση, έβαλαν την τεχνογνωσία που έχουν αποκτήσει στη μεταφορά της γαστρονομικής εμπειρίας του ξενοδοχείου σε άλλα μέρη, η Αφροδίτη Δελλαπόρτα της εταιρείας ταξιδιωτικού μάρκετινγκ «LifeThink» ανέλαβε τα της επικοινωνίας και η Σοφία Μυλωνά διέθεσε το new style ελληνικό εστιατόριο της «Thasos» στο Fort Lauderdale, λίγο έξω από το Μαϊάμι, για τη φιλοξενία του event.

Επί τρεις ημέρες, στον κομψό χώρο του «Thasos», σχεδιασμένο από τον γνωστό διακοσμητή Άγγελο Αγγελόπουλο και έτη φωτός μακριά από ό,τι θα αποκαλούσαμε κλασικό «ελληνικό εστιατόριο του εξωτερικού», βρέθηκαν επιλεγμένοι travel writers, food bloggers, εκπρόσωποι των σημαντικότερων ταξιδιωτικών πρακτορείων και υψηλόβαθμα στελέχη σημαντικών τουριστικών οργανισμών.

Μύκονος καλεί Μαϊάμι - εικόνα 3
Σήμα κατατεθέν του Μαϊάμι η λεωφόρος Ocean Drive

Ανάμεσά τους, και πολλοί εκπρόσωποι της μεγάλης έκθεσης κρουαζιέρας Seatrade, η οποία «έτρεχε» τις ίδιες ημέρες στην πόλη έχοντας και ελληνικό ενδιαφέρον αλλά και την παρουσία της υπουργού Τουρισμού Έλενας Κουντουρά.

Ο Αθηναγόρας προλόγισε το μενού του, λέγοντας πως «θέλω να σας προσφέρω την εμπειρία του Αιγαίου μέσα από τα μάτια μου». Μαζί του είχε φέρει, μεταξύ άλλων, θρούμπι και θυμάρι από τη Μύκονο, σαφράν από την Αστυπάλαια, αβγοτάραχο, ταραμά και μαστίχα. «Τα γεμιστά της μαμάς μου», «το αρνί του Αθηναγόρα» και «η δική μου σπανακόπιτα» είναι ορισμένα από τα signature πιάτα του, τα οποία ακολούθησαν ξεσηκώνοντας κολακευτικά σχόλια στα τραπέζια.

Μύκονος καλεί Μαϊάμι - εικόνα 4
Η αιώνια λιακάδα... της South Beach

Εν μέσω φωτογραφιών που ανέβαιναν τάχιστα στα social media, σημειώσεων για θέματα που θα γράφονταν λίγο αργότερα, παρουσιάσεων πολλών ελληνικών νησιών και ακόμα περισσότερων ερωτήσεων στον σεφ, ήταν όμορφη η στιγμή που μία από τις καλεσμένες δημοσιογράφους μοιράστηκε από μικροφώνου τις αναμνήσεις της από ένα καλοκαίρι που είχε περάσει στη Μύκονο και στο «Bill & Coo».

Η ελληνική κουζίνα έχει ήδη όνομα στο Μαϊάμι με το «Milos» να κάνει πετυχημένη καριέρα εδώ και 4 χρόνια, οπότε το χάπενινγκ του Αθηναγόρα ενισχύει πολύ την καλή γευστική μας φήμη. Καθώς το event βρισκόταν σε εξέλιξη, σκεφτόμουν πως εκτός από τον Ατλαντικό που τους χωρίζει, η Μύκονος και το Μαϊάμι έχουν ως προορισμοί και πολλά στοιχεία που τους ενώνουν, όπως η λατρεία της αιώνιας λιακάδας, ο κοσμοπολιτισμός, το dolce far niente, η διασκέδαση και το καλό φαγητό.

Μύκονος καλεί Μαϊάμι - εικόνα 5
Στο Wynwood η τέχνη του γκράφιτι αποθεώνεται

Μοιράστηκα τη σκέψη μου με τους ομοτράπεζούς μου εκείνη την ημέρα, Νίκο Νάνου και Egidio Guerreri. «Το Μαϊάμι είναι Αμερική, με όλα τα καλά που αυτό συνεπάγεται, σε συνδυασμό με τη ζωντάνια της Λατινικής Αμερικής» μου είπαν συμπληρώνοντας την εικόνα, οι ιδιοκτήτες των γνωστών μυκονιάτικων εστιατορίων «Catari» και «Bakalo», οι οποίοι έχουν επιλέξει να ξεχειμωνιάζουν κάτω από τον καυτό του ήλιο. Θυμήθηκα αρκετές φορές τα λόγια τους, εξερευνώντας, όσο πρόλαβα, τη συναρπαστική πόλη με τα πολλά πρόσωπα.

Το «κοσμοπολίτικο» των θεόρατων ξενοδοχείων που απλώνονται κατά μήκος της Ocean Drive και ολόκληρης της πασίγνωστης South Beach – εδώ βρίσκεται η περίφημη βίλα του Βερσάτσε με τα πάρτι που πυροδότησαν το μύθο του Μαϊάμι τη δεκαετία του ’90, το εξίσου μυθικό ξενοδοχείο «Delano» και όλα όσα βάδισαν στα πολυτελή βήματά του, εδώ συμβαίνουν όλα.

Το «hi-tech», με το αλά Ντουμπάι skyline του downtown, με τους ουρανοξύστες και τους πολυάριθμους γερανούς. Το «αρτιστίκ», από τα αρ ντεκό κτίρια της ομώνυμης συνοικίας μέχρι το πιο καινούργιο από τα αμέτρητα μουσεία και γκαλερί της πόλης, το Perez Art Museum, σε μοναδικό σχεδιασμό των κορυφαίων αρχιτεκτόνων Herzog & De Meuron, χωρίς να ξεχνάμε το κλασικό ραντεβού της Art Basel κάθε Δεκέμβρη.

Μύκονος καλεί Μαϊάμι - εικόνα 6
Ο Νίκος Νάνου («Catari», «Bakalo») και η εκ των διοργανωτών Αφροδίτη Δελλαπόρτα μαζί με το Βαλσάμη Δουκάκη συντάκτη του «α»

Απόλαυσα επίσης μια βόλτα στο Wynwood, την πιο trendy γειτονιά του Μαϊάμι αυτήν τη στιγμή, με κτίρια «ντυμένα» με γκράφιτι-έργα τέχνης, γκαλερί και εργαστήρια σε κάθε γωνιά, hip μικρές μπουτίκ, καφέ και εστιατόρια. Όπως κι ένα κοκτέιλ στον εξωτικό κήπο του «Broken Shaker», κατά σύμπτωση την ίδια ημέρα που αντιπροσωπεία από το 14ο καλύτερο μπαρ του κόσμου χτυπούσε τα… σπασμένα σέικέρ της και στο «The Clumsies Hotel Bar» της Αθήνας.

Για την ευγενική συμβολή της στην πραγματοποίηση του ταξιδιού ευχαριστούμε θερμά την Air France-KLM. O αεροπορικός όμιλος συνδέει καθημερινά το «Ελευθέριος Βενιζέλος» της Αθήνας με τους κόμβους του στο Παρίσι και το Άμστερνταμ, και από εκεί με εκατοντάδες προορισμούς σε ολόκληρο τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Travel

Η Air France επεκτείνει το δίκτυό της και συνεχίζει την ανανέωση των καμπινών στις πτήσεις μεγάλων αποστάσεων

Το καλοκαίρι του 2024, η Air France θα μεταφέρει περισσότερους επιβάτες προς τη Β. Αμερική.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
29/04/2024

"Pearl Island Chios Hotel & Spa": Η Χίος ετοιμάζεται να υποδεχτεί το πρώτο πεντάστερο ξενοδοχείο του νησιού

Το νέο ξενοδοχείο προσφέρει ένα χώρο χαλάρωσης, ενώ παράλληλα διαθέτει εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους για την διοργάνωση events, γαμήλιων δεξιώσεων και συνεδρίων.

Το "Amyth Super Paradise" υποδέχεται τους πρώτους του επισκέπτες για τη φετινή τουριστική σεζόν

Ο όμιλος Thanos Hotels and Resorts διευρύνει το αποτύπωμά του στην Ελλάδα με ένα δεύτερο "Amyth" στη Μύκονο, στη δημοφιλή τοποθεσία του Super Paradise.

Τουρισμός για όλους 2024: Έγινε η κλήρωση για τους δικαιούχους

Η ενημέρωση θα γίνει μέσω sms και ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ενώ τα αποτελέσματα της κλήρωσης καθώς και ο προσωρινός και οριστικός πίνακας δικαιούχων είναι προσβάσιμοι και μέσω της πλατφόρμας του προγράμματος και του site του Υπουργείου.

Η Hilton ανοίγει δέκα νέα resorts σε δημοφιλείς ευρωπαϊκούς προορισμούς

Δέκα νέα θέρετρα αναμένεται να ανοίξουν αυτό το καλοκαίρι σε νησιωτικούς προορισμούς της Μεσογείου, ανεβάζοντας τον αριθμό των resorts που διαχειρίζεται ή κατασκευάζει η Hilton σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική σε σχεδόν εκατό.

"Routes Europe 2024": Πρώτο και πάλι στην Ευρώπη το αεροδρόμιο της Αθήνας

Το αεροδρόμιο της Αθήνας κατέκτησε ξανά την πρώτη θέση για τη στρατηγική μάρκετινγκ και τις ενέργειές του για την ανάπτυξη της αγοράς της Αθήνας, στην κατηγορία άνω των 20 εκατομμυρίων επιβατών.

Ξενοδοχείο Μεγάλη Βρεταννία: Ξεχωριστές προτάσεις για Πάσχα στην Αθήνα

Το εμβληματικό αθηναϊκό ξενοδοχείο, για τις μέρες του φετινού Πάσχα προτείνει εντυπωσιακές ιδέες δώρων από το "GB Corner Gifts & Flavors" και στρώνει πασχαλινό τραπέζι στο πλήρως ανακαινισμένο "GB Roof Garden" με το κάδρο της Ακρόπολης σε πρώτο πλάνο.