Η ΑΒ Βασιλόπουλος βραβεύεται για τις πρωτοποριακές της δράσεις στη μείωση της σπατάλης τροφίμων

Silver βραβείο στα φετινά Green Brand Awards, για την υιοθέτηση βέλτιστων πρακτικών προς όφελος του περιβάλλοντος και της κοινωνίας.

ΑΒ Βασιλόπουλος Green Brand Awards

Για τις δράσεις της σχετικά με τη μείωση της σπατάλης τροφίμων διακρίθηκε η ΑΒ Βασιλόπουλος στα φετινά Green Brand Awards, με το Silver βραβείο και ειδικότερα στην κατηγορία Green Marketing & CSR Actions. Με τη βιώσιμη ανάπτυξη να είναι βασικός πυλώνας της στρατηγικής της, η εταιρεία έχει δεσμευτεί για τον περιορισμό του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος κατά 50% μέχρι το 2025, με στοχευμένες ενέργειες για τη μείωση της σπατάλης τροφίμων. 

ΑΒ Βασιλόπουλος Green Brand Awards
 

Πιο συγκεκριμένα, με πρωτοβουλία της ΑΒ Βασιλόπουλος ιδρύθηκε η πρώτη Συμμαχία για τη Μείωση Σπατάλης Τροφίμων στην Ελλάδα μαζί με την οργάνωση Μπορούμε, αυξάνοντας ταυτόχρονα τις δωρεές μέσω του προγράμματος "Τρόφιμα Αγάπης". Παράλληλα, η εταιρεία πραγματοποίησε 18μηνη έρευνα σε συνεργασία με το Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο για να διερευνηθεί η σπατάλη τροφίμων σε όλη την εφοδιαστική αλυσίδα, από τους προμηθευτές της και τους πελάτες της, ενώ ξεκίνησε συνεργασία με το WWF Ελλάς, με στόχο δράσεις ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης σε όλα τα στάδια της εφοδιαστικής της αλυσίδας. 

Αξίζει να αναφερθεί πως στο πλαίσιο του προγράμματος "Τρόφιμα Αγάπης", μόνο, το 2023, δόθηκαν περισσότερα από 13,8 εκατομμύρια γεύματα σε ανθρώπους που έχουν ανάγκη, ενώ από την έναρξη του προγράμματος έχουν δωριστεί τρόφιμα αξίας άνω των 25 εκατομμυρίων ευρώ, αυξάνοντας διαρκώς τις δωρεές κοντόληκτων τροφίμων. 

Το βραβείο αυτό στα Green Brand Awards 2024 δίνει περαιτέρω ώθηση στην εταιρεία να συνεχίσει με το ίδιο πάθος να στηρίζει προγράμματα με προσανατολισμό στην προστασία του περιβάλλοντος και τη μείωση της σπατάλης τροφίμων, κάνοντας το καλό για όλους.

ΑΒ Βασιλόπουλος. Εδώ, το καλό είναι για όλους.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Marketnews

Pharmacists for the Future - Τα πρώτα δυο πιστοποιημένα φαρμακεία διεθνώς, του προγράμματος βιωσιμότητας, είναι ελληνικά

Από τον ανεξάρτητο παγκόσμιο φορέα πιστοποίησης "Bureau Veritas" στο πλαίσιο του L’OREAL FOR THE FUTURE - του παγκόσμιου προγράμματος δράσεων του ομίλου L’OREAL - για βιώσιμη ανάπτυξη και κοινωνική ενσωμάτωση

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
25/04/2024

Το ULTIMATE EXPERIENCE για 7η χρονιά στο ISLAND, από τα Holmes Place!

Μετά τη μεγάλη επιτυχία των 6 πρώτων χρόνων, το all-day event ''The Ultimate Fitness Experience @ Island'', διοργανώθηκε με μεγάλη επιτυχία για άλλη μια χρονιά, χαρίζοντας σε όλους μια αξέχαστη εμπειρία outdoor fitness, γεμάτη δράση, ένταση, αποσυμπίεση και συγκινήσεις!

Oι δημοφιλέστεροι ακτοπλοϊκοί προορισμοί της χώρας

Σύμφωνα με τον απολογισμό της Ferryscanner για τo 2023.