Pretty Woman: Το πρωτότυπο σενάριο δεν περιλάμβανε happy ending

Η τελείως διαφορετική ταινία που είχε κατά νου ο σεναριογράφος Τζ. Φ. Λότον.

Pretty Woman

Το Pretty Woman αποτελεί σταθμός στην καριέρα της Τζούλια Ρόμπερτς, αφού ξεκίνησε το επιτυχημένο σερί των πρωταγωνιστικών ρόλων σε ρομαντικές κομεντί, ενώ της χάρισε μία υποψηφιότητα για Όσκαρ. Ωστόσο, όπως είχε δηλώσει σε μία παλαιότερη συνέντευξή της το 2019, η διάσημη ταινία δεν επρόκειτο να έχει ευτυχισμένο τέλος, παρά το vibe στην αρχή θα ήταν σκοτεινό και καταθλιπτικό. 

Όπως είχε εξομολογηθεί στην Πατρίσια Αρκέτ, η τελική σκηνή με τη λίμο όπου ο Ρίτσαρντ Γκιρ ανεβαίνει στη σκάλα κινδύνου για να "σώσει" τη Roberts από την άσωτη ζωή στην πιο ρομαντική κίνηση που έκανε ποτέ κινηματογραφικός χαρακτήρας, δεν ήταν το αρχικό πλάνο. Πιο αναλυτικά, η ταινία προοριζόταν να γίνει δράμα, με τίτλο 3000, που ήταν το ποσό που ο Γκιρ έδωσε στη Ρόμπερτς για να υποδυθεί τη συνοδό του για μία εβδομάδα.

Σύμφωνα με τα λεγόμενα της Ρόμπερτς, ο σεναριογράφος είχε εμπνευστεί την ιδέα της ταινίας στα τέλη της δεκαετίας του 1980, θέλοντας να μιλήσει για τους κινδύνους που αντιμετώπιζαν οι ιερόδουλες στην περιοχή του Hollywood. Όπως αποκάλυψε η ηθοποιός, το τέλος ήταν ο χαρακτήρας τηςΡόμπερτς να κατέληγε εκτός αυτοκινήτου, όπου ο Γκιρ θα της πέταγε τα λεφτά πάνω της, αφήνοντας τη σε ένα βρώμικο στενό. Η τελική σκηνή θα έδειχνε την ίδια να επιβιβάζεται με την καλύτερή της φίλη σε ένα λεωφορείο με προορισμό τη Disneyland, έχοντας ένα κενό βλέμμα. Εν τέλει, όμως, τα σχέδια άλλαξαν, αφού η μικρή εταιρεία που είχε αναλάβει τα δικαίωματα της ταινίας πτώχευσε. Έτσι χρειάστηκε να βοηθήσει την κατάσταση ο Γκάρι Μάρσαλ, ο οποίος είχε ήδη την επιτυχία του Beaches στο βιογραφικό του. 

Όπως είχε δηλώσει ο ίδιος ο σεναριογράφος, στην αρχή είχαν στο μυαλό τους για τους ρόλους τον Αλ Πατσίνο και τη Μισέλ Πφάιφερ, καταλαβαίνοντας πως αν τους είχαν επιλέξει, η ταινία αναμφίβολα θα συνέχιζε όπως ήταν το αρχικό πλάνο. Όμως, η χημεία των Ρόμπερτς και Γκιρ που ήταν αντιληπτή δεν θα μπορούσε να δώσει άλλο τέλος στο ειδύλλιό τους, παρά ένα happily ever after.

Πηγή: Harpersbazaar.gr

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Οι ταινίες που έρχονται στις αίθουσες την Πέμπτη 23/5

Άντονι Χόπκινς, Ράσελ Κρόου και Ράιαν Ρέινολντς προσεχώς στις μαρκίζες των κινηματογράφων.

ΓΡΑΦΕΙ: ΓΙΑΝΝΗς ΚΑΝΤΕΑ-ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟς
19/05/2024

Αποχαιρετήστε τον Γιούργκεν Κλοπ με αυτό το must ντοκιμαντέρ

Οι άνθρωποι δούλεψαν στενά με τον σπουδαίο προπονητή της Λίβερπουλ μιλούν στα πέντε επεισόδια του "Jürgen".

77ο Φεστιβάλ Καννών: Ο Λάνθιμος διηγείται κατασκότεινες "Ιστορίες Καλοσύνης"

Επιστροφή στην εποχή του "Κυνόδοντα" και των "Άλπεων" για τον Έλληνα σκηνοθέτη, ο οποίος αν και εντυπωσιάζει με τη γεμάτη αυτοπεποίθηση δεξιοτεχνία του, κινδυνεύει να χάσει πολλούς από τους όψιμους θαυμαστές του.

Έρχονται κλασικά ιαπωνικά αριστουργήματα στα θερινά σινεμά

Ακίρα Κουροσάβα, Μίκιο Ναρούσε, Σοσέι Ιμαμούρα, Κένζι Μιζογκούτσι, Γιασουχίρο Όζου, Κον Ιτσικάουα, Κιγιόσι Κουροσάουα, Τακάσι Μίικε, Τεϊνοσουκε Κινουγκάσα, Χιρόσι Τετσιγκαχάρα & Μασάκι Κομπαγιάσι, σε ένα αφιέρωμα στους Ιαπωνικούς κινηματογραφικούς θησαυρούς.

Οι καλύτερες ταινίες που παίζουν τώρα στα σινεμά (15-22/5)

Μια λίστα με τις ιδανικότερες προτάσεις για κινηματογραφική έξοδο αυτήν την εβδομάδα.

Στο φεστιβάλ Αγών το σινεμά συναντά την αρχαιολογία

Ανακαλύψτε το πρόγραμμα της διοργάνωσης όπου η ιστορία εμπνέει τον κινηματογράφο.

77ο Φεστιβάλ Καννών: Το Megalo (χαμένο) στοίχημα του Φράνσις Κόπολα

Διπλά βραβευμένος με Χρυσό Φοίνικα, ο σκηνοθέτης του "Νονού" παρουσιάσε στις Κάννες το κινηματογραφικό σχέδιο στο οποίο επένδυσε σαράντα χρόνια από τη ζωή του. Το "Megalopolis", όμως, αποδείχτηκε δυστυχώς μια εκκωφαντική αποτυχία.