Δεν αλλάζει η χρήση των κινηματογράφων Αελλώ, Άστορ και Ιντεάλ

Σύμφωνα με ανακοίνωση του e-ΕΦΚΑ οι κινηματογράφοι θα παραμείνουν σε λειτουργία, αφήνοντας προς στιγμήν εκτός κινδύνου τους ιστορικούς κινηματογράφους.

Το «Άστορ» ανοίγει και πάλι τις πόρτες του

Προς στιγμήν εκτός κινδύνου βρίσκεται το μέλλον των ιστορικών κινηματογράφων του κέντρου Αελλώ, Άστορ, Ιντεάλ, καθώς με ανακοίνωσή του το e-ΕΦΚΑ υπογραμμίζει πως δεν πρόκειται να αλλάξει η χρήση των αιθουσών. Θυμίζουμε πως τα σινεμά απειλούνταν με λουκέτο, αφού τα ακίνητα στα οποία στεγάζονται πρόκειται να βγουν προς πώληση. Μέχρι να δημοσιευθεί η ανακοίνωση του e-ΕΦΚΑ είχε προηγηθεί σωρεία αντιδράσεων, μεταξύ άλλων από την Ελληνική Ακαδημία Κινηματογράφου και την Πανελλήνια Ένωση Κριτικών Κινηματογράφου, ενώ ακόμα και βουλευτές κατέθεσαν σχετικές ερωτήσεις. Βέβαια, να τονίσουμε πως παρότι είναι θετική η πρόθεση του e-ΕΦΚΑ αναφορικά με τους εν λόγω κινηματογράφους, μένει να φανεί πως θα γίνει όταν χρειαστεί και πράξη.

Η ανακοίνωση του e-ΕΦΚΑ:

"e-ΕΦΚΑ: δεν δρομολογείται αλλαγή χρήσης των κινηματογράφων Αελλώ, Αστορ και Ιντεάλ

Σχετικά με δημοσιεύματα που αφορούν στο μέλλον των κινηματογράφων Αελλώ, Αστορ και Ιντεάλ που ανήκουν στον e-ΕΦΚΑ τονίζονται τα εξής:

Σχετικά με τον κινηματογράφο Αελλώ, δεν υφίσταται κανένα θέμα αλλαγής χρήσης του. Στόχος είναι η σύμβαση μίσθωσης να ανανεωθεί και η χρήση του ακινήτου να μην αλλάξει.

Αναφορικά με τον κινηματογράφο Αστορ, ήδη υλοποιείται ο σχεδιασμός του Φορέα προκειμένου η αίθουσα κινηματογράφου να μην αλλάξει χρήση, το υπόλοιπο κτήριο να αξιοποιηθεί από επενδυτή και να λειτουργήσει και ένα κατάστημα στο ισόγειο. Οι πρώτες μελέτες που ήδη έχουν υλοποιήσει οι αρμόδιες διευθύνσεις του e-ΕΦΚΑ δείχνουν πως κάτι τέτοιο είναι εφικτό.

Τέλος, αναφορικά με τον κινηματογράφο Ιντεάλ, εντοπίστηκαν στατικά προβλήματα σε ολόκληρο το κτηριακό συγκρότημα επί της Οδού Πανεπιστημίου 46. Την κατάσταση του κτηρίου επιδείνωσε η πρόσφατη πτώση τοίχου στην πίσω πλευρά του κινηματογράφου όπου γειτνιάζει με το κτήριο του Ελληνικού Ωδείου επί της Οδού Φειδίου η οποία ανέδειξε και μια σειρά από κτηριακές επεμβάσεις που έχουν γίνει και οι οποίες χρήζουν αντιμετώπισης. Τόσο για την συνολική αποκατάσταση του κτιριακού συγκροτήματος όσο και για την εκμετάλλευσή του, βρίσκεται ανοικτή διαδικασία εξεύρεσης επενδυτή. Οσοι υποψήφιοι επενδυτές ήρθαν σε επαφή με τον e-ΕΦΚΑ βλέπουν θετικά την διατήρηση της χρήσης της αίθουσας ως Κινηματογράφου με ταυτόχρονη αναβάθμιση αυτής μέσα από την αξιοποίησή της και για θεατρικές παραστάσεις ή άλλες πολιτιστικές εκδηλώσεις. Οι συζητήσεις βρίσκονται ακόμη σε προκαταρκτικό στάδιο καθώς απαιτούνται επιπλέον οικονομοτεχνικές μελέτες για να υπολογιστεί το ακριβές κόστος αποκατάστασης αλλά και απόσβεσης της επένδυσης.

Βασικό κριτήριο για τη λήψη της όποιας απόφασης από την Διοίκηση του ΕΦΚΑ παραμένει η άμεση αξιοποίηση του συνόλου της ακίνητης περιουσίας που διαχειρίζεται ο Φορέας και παράλληλα ο σεβασμός στην ιστορικότητα των κτηρίων και των χρήσεων αυτών. Καμία απόφαση δεν πρόκειται να ληφθεί χωρίς να λαμβάνει και τα δυο αυτά στοιχεία υπόψη. Προς την κατεύθυνση αυτή, η Διοίκηση του ΕΦΚΑ βρίσκεται σε συνεχή επικοινωνία και συνεργασία με το Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού για όσα κτήρια έχουν αρχιτεκτονικό, ιστορικό και πολιτιστικό ενδιαφέρον συμπεριλαμβανομένων και των κινηματογράφων που βρίσκονται στη ιδιοκτησία του Φορέα, όπως εξάλλου συνέβη στην περίπτωση των κτηρίων του Ελληνικού Ωδείου και του Κρατικού Ωδείου Θεσσαλονίκης, και τα δύο ιδιοκτησίας ΕΦΚΑ, όπου το Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού προχωρά με την αποκατάσταση και συντήρησή τους.

Από τη Διοίκηση του e-ΕΦΚΑ"

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Έρχεται το 8ο Φεστιβάλ Ισπανόφωνου Κινηματογράφου

Ανακαλύψτε τις πρώτες ταινίες που ανακοίνωσε η πληθωρική διοργάνωση.

ΓΡΑΦΕΙ: ΓΙΑΝΝΗς ΚΑΝΤΕΑ-ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟς
02/05/2024

Ο "Κασκαντέρ" και ο ακαταμάχητα κωμικός Ράιαν Γκόσλινγκ

Μετά την τρομερή επιτυχία της "Barbie", ο χολιγουντιανός σταρ επιστρέφει σε ένα ρόλο που μας θυμίζει τη μοναδική ικανότητά του να παραδίδει κωμικές ερμηνείες που συνδυάζουν τις κοφτερές ατάκες, τον αυτοσαρκασμό και την κανονικοποίηση της εύθραυστης αρρενωπότητας.

Ο Κασκαντέρ

Χιούμορ και δράση συνδυάζονται σε ένα κωμικό νεονουάρ με ξέφρενη παρωδιακή διάθεση. Άκρως κινηματογραφόφιλο και μεταμοντέρνα ευρηματικό, όσο και χαοτικά ανοικονόμητο.

Στον Ιστό του Τρόμου

Καλοκουρδισμένο, κλειστοφοβικό θρίλερ γεμάτο σασπένς, ένταση και ανατριχίλες, στο οποίο υπάρχει χώρος και μια ευθεία κοινωνικοπολιτική αλληγορία.

Γκάρφιλντ: Γάτος με Πέταλα

Το reboot των αστείων κατορθωμάτων του πιο cool σινε-γάτου ξεκινάει σαν ατακαριστή, μπριόζα κωμωδία καταστάσεων, για να εξελιχθεί σε μια ευρηματικότατη, αγωνιώδη και ξεκαρδιστική "Επικίνδυνη Αποστολή".

Το Χρώμα του Ροδιού

Ένα από τα διαχρονικά αριστουργήματα του ποιητικού σινεμά, το οποίο δημιουργεί ένα μεθυστικών αισθήσεων και συναρπαστικών συναισθημάτων κόσμο (ο αρμένικος πολιτισμός) χάρη στη δύναμη της καθαρής εικόνας.

Επιτέλους όλοι πια μιλάνε για τον Νίκο Παπατάκη

Το Cinobo παρουσιάζει τη φιλμογραφία του ασύγκριτου σκηνοθέτη στην πλατφόρμα του δίνοντας πρόσβαση σε ένα πολύτιμο και εν πολλοίς υποτιμημένο έργο.