Οι Έρωτες της Αναΐς

3

Η Αναΐς Ντεμουστιέ ενσαρκώνει με αέρινη χάρη μια νεαρή γυναίκα που αναζητά προσανατολισμό ζωής μέσα σε μια διασκεδαστικά… γαλλική ρομαντική κομεντί.

Anais1

Απόλυτα σύγχρονη κινηματογραφική ηρωίδα (στο νου έρχεται η Τζούλι από τον "Χειρότερο Άνθρωπο στον Κόσμο"), η Αναΐς είναι μια άνεργη 30χρονη που προσπαθεί να ολοκληρώσει την πανεπιστημιακή διατριβή της. Εξωστρεφής, επιπόλαια και σε διαρκή κίνηση, προσπαθεί να τα βγάλει πέρα οικονομικά και να προσανατολισθεί μέσα σε μια παριζιάνικη καθημερινότητα η οποία μεταφέρει το αστικό χάος της στην ψυχολογία και τη συμπεριφορά των κατοίκων της.  

Στο σκηνοθετικό και σεναριακό ντεμπούτο της η Σαρλίν Μπουρζουά – Τακέ ακολουθεί τη δαιδαλώδη διαδρομή της Αναΐς προς την ωριμότητα μέσα από τις συναισθηματικές περιπέτειές της, οι οποίες ξεκινούν με το χωρισμό της από τον νεαρό εραστή της Ραούλ, τον οποίο ποτέ δεν θα μάθει αν αγάπησε πραγματικά. Στο μεταξύ έχει ερωτευτεί τον μεγαλύτερό της σε ηλικία και παντρεμένο εκδότη Ντανιέλ, με τον οποίο ξεκινάει μια κρυφή σχέση. Όταν όμως γνωρίσει τη σύζυγό του Εμιλί, πετυχημένη συγγραφέα, θα παθιαστεί ακόμα περισσότερο μαζί της.

Η διασκεδαστικά… γαλλική ρομαντική κομεντί της Μπουρζουά – Τακέ διασταυρώνει διαρκώς τις έννοιες της ευθύνης και της ανευθυνότητας, αποκαλύπτοντας τη διπλή όψη καταστάσεων και χαρακτήρων. Χιουμοριστικές στιγμές (οι Κορεάτες στο Airbnb, ο λιπόθυμος λεμούριος) εναλλάσσονται με δραματικότερους τόνους (η άρρωστη μητέρα της Αναΐς), οι απρόβλεπτες ερωτικές παρορμήσεις της ηρωίδας είναι ταυτόχρονα συγκινητικές και απερίσκεπτες, μια ανάλαφρη, δροσερή αφήγηση αναδεικνύει από τις ρωγμές της μια βαθιά υπαρξιακή ανησυχία. Η φουριόζα Αναΐς Ντεμουστιέ ενσαρκώνει με αέρινη χάρη μια νεαρή γυναίκα η οποία αναζητά προσανατολισμό ζωής και η κάμερα αποτυπώνει χωρίς διδακτικές κρίσεις τον νεανικό αμοραλισμό της, προϊόν ασυγκράτητης ενέργειας, πολλαπλών ανασφαλειών, ζωντανού πάθους και πολιτισμικής σύγχυσης. Γι’ αυτό και η Μπουρζουά – Τακέ μεταφέρει όλη την τελευταία και δραματικά καθοριστική ερωτική περιπέτειά της στην ηλιόλουστη εξοχή, ολοκληρώνοντάς την όμως με μια "σοβαρή" σκηνή αποχωρισμού σε κλειστό χώρο. Όπου το ειρωνικό πλάνο του φινάλε παίρνει μαζί του κι όλες τις ετοιμοπαράδοτες απαντήσεις.

Γαλλία. 2021. Διάρκεια: 98΄. Διανομή: ONE FROM THE HEART

Περισσότερες πληροφορίες

Οι Έρωτες της Αναΐς

Les Amours d’ Anais
3
  • Κομεντί
  • 2021
  • Διάρκεια: 98 '
  • Σαρλίν Μπουρζουά-Τακέ

Η 30χρονη και άνεργη Αναΐς, που προσπαθεί να ολοκληρώσει την πανεπιστημιακή διατριβή της, χωρίζει με τον νεαρό εραστή της κι ερωτεύεται τον μεγαλύτερό της σε ηλικία συγγραφέα Ντανιέλ. Όταν όμως γνωρίσει τη σύζυγό του Εμιλί θα παθιαστεί ακόμα περισσότερο μαζί της.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Οι ταινίες που έρχονται στις αίθουσες την Πέμπτη 23/5

Άντονι Χόπκινς, Ράσελ Κρόου και Ράιαν Ρέινολντς προσεχώς στις μαρκίζες των κινηματογράφων.

ΓΡΑΦΕΙ: ΓΙΑΝΝΗς ΚΑΝΤΕΑ-ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟς
19/05/2024

Αποχαιρετήστε τον Γιούργκεν Κλοπ με αυτό το must ντοκιμαντέρ

Οι άνθρωποι δούλεψαν στενά με τον σπουδαίο προπονητή της Λίβερπουλ μιλούν στα πέντε επεισόδια του "Jürgen".

77ο Φεστιβάλ Καννών: Ο Λάνθιμος διηγείται κατασκότεινες "Ιστορίες Καλοσύνης"

Επιστροφή στην εποχή του "Κυνόδοντα" και των "Άλπεων" για τον Έλληνα σκηνοθέτη, ο οποίος αν και εντυπωσιάζει με τη γεμάτη αυτοπεποίθηση δεξιοτεχνία του, κινδυνεύει να χάσει πολλούς από τους όψιμους θαυμαστές του.

Έρχονται κλασικά ιαπωνικά αριστουργήματα στα θερινά σινεμά

Ακίρα Κουροσάβα, Μίκιο Ναρούσε, Σοσέι Ιμαμούρα, Κένζι Μιζογκούτσι, Γιασουχίρο Όζου, Κον Ιτσικάουα, Κιγιόσι Κουροσάουα, Τακάσι Μίικε, Τεϊνοσουκε Κινουγκάσα, Χιρόσι Τετσιγκαχάρα & Μασάκι Κομπαγιάσι, σε ένα αφιέρωμα στους Ιαπωνικούς κινηματογραφικούς θησαυρούς.

Οι καλύτερες ταινίες που παίζουν τώρα στα σινεμά (15-22/5)

Μια λίστα με τις ιδανικότερες προτάσεις για κινηματογραφική έξοδο αυτήν την εβδομάδα.

Στο φεστιβάλ Αγών το σινεμά συναντά την αρχαιολογία

Ανακαλύψτε το πρόγραμμα της διοργάνωσης όπου η ιστορία εμπνέει τον κινηματογράφο.

77ο Φεστιβάλ Καννών: Το Megalo (χαμένο) στοίχημα του Φράνσις Κόπολα

Διπλά βραβευμένος με Χρυσό Φοίνικα, ο σκηνοθέτης του "Νονού" παρουσιάσε στις Κάννες το κινηματογραφικό σχέδιο στο οποίο επένδυσε σαράντα χρόνια από τη ζωή του. Το "Megalopolis", όμως, αποδείχτηκε δυστυχώς μια εκκωφαντική αποτυχία.