Ραντεβού στο Belle Epoque

2,5

Feelgood δραμεντί με συγκινητικούς χαρακτήρες και διάθεση μεταμοντέρνου σχολίου. Μονοκόμματη στις δραματικές στροφές της και με άτολμη κατάληξη, παίζει πολύ πιο «μελωδικά» τις κωμικές νότες της.

Ραντεβού στο Belle Epoque

Μπορούμε άραγε να ξαναεφεύρουμε τη ζωή μας; Στις δυσκολότερες στιγμές τους οι άνθρωποι συνηθίζουν να επιστρέφουν στην ασφάλεια των αγαπημένων αναμνήσεών τους, ζητώντας καταφύγιο σε κάτι οικείο, προστατευμένο και «αδιασάλευτο». Μερικές φορές αυτό είναι και το σημείο της επανεκκίνησής τους. Ο Νικολά Μπεντός («Ο Κύριος και η Κυρία Αντελμάν») θέλει να ακολουθήσει εις βάθος αυτήν τη θεραπευτική διαδρομή, χωρίς όμως κοινωνιολογικές ή ψυχαναλυτικές αναφορές. Ανάλαφρος αλλά και… Γάλλος (η διάθεση για μεταμοντέρνο σχόλιο είναι αναπόφευκτη), στήνει μια ζεστή δραματική κομεντί πάνω στην απρόσμενη ευκαιρία που μπορεί να προσφέρει η σύγχρονη εποχή στα σκηνοθετημένα ταξίδια στο παρελθόν.

Μια τέτοια επιχείρηση λοιπόν διοργανώνει επί (παχυλή) αμοιβή θεματικές βραδιές ιστορικής αναπαράστασης, κι έτσι όταν ο 60χρονος Βικτόρ, πρώην διάσημος κομίστας τον οποίο η γυναίκα του διώχνει από το σπίτι, ανακαλύπτει την ύπαρξή της, βρίσκει έναν ιντριγκαδόρικο τρόπο απόδρασης από τη μίζερη πραγματικότητα. Παραγγέλνει την ανασύσταση του μπαρ «Belle Epoque» στη Λιόν του 1974, και συγκεκριμένα την ημέρα που πρωτογνώρισε εκεί τη σύζυγό του.

Ραντεβού στο Belle Epoque - εικόνα 1

Νέοι καιροί και νέα ήθη έναντι παλιών, δοκιμασμένων μα ξεπερασμένων πλέον συμπεριφορών, αληθινή ανθρώπινη επαφή απέναντι σε μια κατασκευασμένη πραγματικότητα που προσποιείται αληθινό συναίσθημα. Ο Μπεντός διαλέγει εύκολα όσο και χαριτωμένα στρατόπεδο, ρίχνοντας μια χούφτα από ζωντανούς χαρακτήρες (συγκινητικότερος όλων ο Βικτόρ του Ντανιέλ Οτέιγ) σε μια αισθηματική περιπέτεια, στημένη σαν διασκεδαστικό παιχνίδι, την οποία τόσο ο σκηνοθέτης όσο και οι ρολίστες της νομίζουν πως ελέγχουν απόλυτα. Διαψεύδονται φυσικά, «παγιδευμένοι» σε μια μονοκόμματη στις δραματικές στροφές της και με άτολμη κατάληξη δραμεντί, η οποία παίζει πολύ πιο μελωδικά τις κωμικές, σατιρικές νότες της.

Γαλλία. 2019. Διάρκεια: 115΄. Διανομή: ROSEBUD.21 / SEVEN FILMS.

Περισσότερες πληροφορίες

Ραντεβού στο Belle Époque

La Belle Époque
2,5
  • Κομεντί
  • 2019
  • Διάρκεια: 115 '
  • Νικολά Μπεντός

Πρώην διάσημος κομίστας τον οποίο η γυναίκα του διώχνει από το σπίτι, ο 60χρονος Βικτόρ ανακαλύπτει έναν αναπάντεχο τρόπο απόδρασης από τη μίζερη πραγματικότητά του. Χάρη σε μια εταιρία που διοργανώνει θεατρικά στημένα ταξίδια στο παρελθόν, μπορεί να ξαναβρεθεί στην Λιόν του 1974 την ημέρα που πρωτογνώρισε τη σύζυγό του.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Έρχονται κλασικά ιαπωνικά αριστουργήματα στα θερινά σινεμά

Ακίρα Κουροσάβα, Μίκιο Ναρούσε, Σοσέι Ιμαμούρα, Κένζι Μιζογκούτσι, Γιασουχίρο Όζου, Κον Ιτσικάουα, Κιγιόσι Κουροσάουα, Τακάσι Μίικε, Τεϊνοσουκε Κινουγκάσα, Χιρόσι Τετσιγκαχάρα & Μασάκι Κομπαγιάσι, σε ένα αφιέρωμα στους Ιαπωνικούς κινηματογραφικούς θησαυρούς.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
17/05/2024

Οι καλύτερες ταινίες που παίζουν τώρα στα σινεμά (15-22/5)

Μια λίστα με τις ιδανικότερες προτάσεις για κινηματογραφική έξοδο αυτήν την εβδομάδα.

Στο φεστιβάλ Αγών το σινεμά συναντά την αρχαιολογία

Ανακαλύψτε το πρόγραμμα της διοργάνωσης όπου η ιστορία εμπνέει τον κινηματογράφο.

77ο Φεστιβάλ Καννών: Το Megalo (χαμένο) στοίχημα του Φράνσις Κόπολα

Διπλά βραβευμένος με Χρυσό Φοίνικα, ο σκηνοθέτης του "Νονού" παρουσιάσε στις Κάννες το κινηματογραφικό σχέδιο στο οποίο επένδυσε σαράντα χρόνια από τη ζωή του. Το "Megalopolis", όμως, αποδείχτηκε δυστυχώς μια εκκωφαντική αποτυχία.

Το "Λώξη" δεν είναι μόνο ένα ντοκιμαντέρ για την πρώτη ηθοποιό με σύνδρομο Down

Οι σκηνοθέτες της ταινίας για την Λωξάνδρα Λούκας που έγραψε ιστορία παίζοντας στο Εθνικό Θέατρο, μιλούν στο "α" για το πολύτιμο φιλμ τους.

Ο Ρένος Χαραλαμπίδης για τα "Φτηνά Τσιγάρα"

"Έκλαιγα μόνος μου έξω από τις αίθουσες, εγκατέλειψα τα σχέδια μου" σχολίασε ο σκηνοθέτης και ηθοποιός.

Η Βίκυ Καγιά και η Σοφία Κόκκαλη είναι μητέρα και κόρη στο "Πολύδροσο" του The Boy

Οι συμπρωταγωνίστριες της νέας ταινίας του Αλέξανδρου Βούλγαρη μιλούν στο "α" για τη συμμετοχή τους στο ατμοσφαιρικό δράμα που ψηλαφεί τις έννοιες της μητρότητας και της απώλειας.