Captain Marvel

2

Ελάχιστα πειστική δραματουργικά και πενιχρή σε νέες ιδέες, η ταινία αποζημιώνει τον θεατή με την ψυχαγωγική ερμηνεία της οσκαρικής Μπρι Λάρσον.

Captain Marvel

Χρειάστηκε να φτάσουν τις 21 οι παραγωγές της Marvel για να δούμε την πρώτη αυτόνομη ταινία υπερηρωίδας, με την τιμή να απονέμεται στην Captain Marvel, μία εκ των ισχυρότερων στην ιστορία της εταιρείας. Σε αντίθεση με το αντίπαλον δέος της Wonder Woman, η Captain Marvel δεν είναι Αμαζόνα, αλλά η θαρραλέα πιλότος πολεμικών αεροσκαφών Κάρολ Ντάνβερς. Όταν τη γνωρίζουμε στην ταινία όμως, η ίδια έχει ελάχιστες αναμνήσεις από το παρελθόν. Συντάσσει τις σούπερ δυνάμεις της στο πλευρό της τεχνολογικά προηγμένης φυλής των Κρι ενάντια στους ερπετόμορφους εξωγήινους Σκρουλ, η σύγκρουση μεταξύ των οποίων οδηγεί την Ντάνβερς στη Γη, όπου την περιμένει μια περιπέτεια αυτογνωσίας και μάχης ενάντια στους πραγματικούς εχθρούς της.

Πανομοιότυπο στην εξέλιξη της πλοκής με κάθε άλλη ταινία της Marvel κι εξίσου ακίνδυνο σκηνοθετικά, το υπερηρωικό μπλοκμπάστερ πλασάρεται ως «φεμινιστικό» –αγνοεί όμως ακόμη και τη στοιχειώδη έννοια της λέξης–, λειτουργώντας ουσιαστικά (ή μήπως αποκλειστικά;) ως γέφυρα μεταξύ των προηγούμενων και των επόμενων σινε-κεφαλαίων του πανίσχυρου στούντιο. Διότι η ελάχιστα πειστική δραματουργία του «Captain Marvel» αποτελεί τον καμβά πάνω στον οποίο γίνονται αδέξιες αναφορές στην ποπ κουλτούρα κι επιτηδευμένες επισημάνσεις σε υποθέσεις συγγενών ταινιών, αφού βλέπετε έρχεται σύντομα και το «Avengers: Endgame»...

Captain Marvel - εικόνα 1

Βέβαια, λειψά αποδίδεται ακόμη και ο ίδιος ο μύθος της Captain Marvel. Ο πολύμορφος πολιτισμός των Κρι και Σκρουλ δεν απεικονίζεται παρά στιγμιαία, ενώ την περίπλοκη ψυχοσύνθεση της υπερηρωίδας αντικαθιστά μια μονοδιάστατη απεικόνιση ενός χαρακτήρα σε σύγχυση. Στον ελάχιστο χρόνο που προσφέρεται στην Μπρι Λάρσον να διασκεδάσει με τη στολή της στις σκηνές δράσης, τις μόνες αξιοπρόσεχτες στην ταινία, η οσκαρική ηθοποιός δεν καταφέρνει να σώσει αυτό το διεκπεραιωτικό μπλοκμπάστερ. Πρόκειται για ακόμη μία αδικαιολόγητα άτολμη επιλογή της Marvel να μην εκμεταλλευτεί τον εντυπωσιακό κόσμο ενός δικού της κόμικς και να μην αφήσει χώρο στο ταλέντο των σκηνοθετών Άννα Μπόντεν και Ράιαν Φλεκ («Half Nelson»).

ΗΠΑ. 2019. Διάρκεια: 124΄. Διανομή: FEELGOOD ENT.

Περισσότερες πληροφορίες

Captain Marvel

2
  • Περιπέτεια
  • 2019
  • Διάρκεια: 124 '
  • Ράιαν Φλεκ

Η Captain Marvel, εν μέσω του διαγαλαξιακού πολέμου των εξωγήινων Κρι με τους ερπετόμορφους Σκρουλ, οδηγείται στη Γη όπου καλείται να ανακαλύψει την αλήθεια για το παρελθόν της και να βρει τρόπο να σώσει την ανθρωπότητα.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Στο φεστιβάλ Αγών το σινεμά συναντά την αρχαιολογία

Ανακαλύψτε το πρόγραμμα της διοργάνωσης όπου η ιστορία εμπνέει τον κινηματογράφο.

ΓΡΑΦΕΙ: ΓΙΑΝΝΗς ΚΑΝΤΕΑ-ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟς
17/05/2024

77ο Φεστιβάλ Καννών: Το Megalo (χαμένο) στοίχημα του Φράνσις Κόπολα

Διπλά βραβευμένος με Χρυσό Φοίνικα, ο σκηνοθέτης του "Νονού" παρουσιάσε στις Κάννες το κινηματογραφικό σχέδιο στο οποίο επένδυσε σαράντα χρόνια από τη ζωή του. Το "Megalopolis", όμως, αποδείχτηκε δυστυχώς μια εκκωφαντική αποτυχία.

Το "Λώξη" δεν είναι μόνο ένα ντοκιμαντέρ για την πρώτη ηθοποιό με σύνδρομο Down

Οι σκηνοθέτες της ταινίας για την Λωξάνδρα Λούκας που έγραψε ιστορία παίζοντας στο Εθνικό Θέατρο, μιλούν στο "α" για το πολύτιμο φιλμ τους.

Ο Ρένος Χαραλαμπίδης για τα "Φτηνά Τσιγάρα"

"Έκλαιγα μόνος μου έξω από τις αίθουσες, εγκατέλειψα τα σχέδια μου" σχολίασε ο σκηνοθέτης και ηθοποιός.

Η Βίκυ Καγιά και η Σοφία Κόκκαλη είναι μητέρα και κόρη στο "Πολύδροσο" του The Boy

Οι συμπρωταγωνίστριες της νέας ταινίας του Αλέξανδρου Βούλγαρη μιλούν στο "α" για τη συμμετοχή τους στο ατμοσφαιρικό δράμα που ψηλαφεί τις έννοιες της μητρότητας και της απώλειας.

Τα οσκαρικά κοστούμια του "Poor Things" στο Μουσείο Μπενάκη

Οι εντυπωσιακές δημιουργίες της Χόλι Γουάντινγκτον έρχονται το καλοκαίρι στην Αθήνα.

Πολύδροσο

Ένα υπόκωφης έντασης και ανεπιτήδευτης ποίησης φιλμ, το οποίο συγκινεί, εξαντλεί, ωστόσο, τις κινηματογραφικές εκπλήξεις του, καθώς εγκλωβίζεται στη φόρμα.